Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2024-05-02
A boldogság ügynöke
A kaszkadőr
Az elátkozott Queen Mary
Milli Vanilli: Az évszázad botránya
Végtelen rozsmezők

2024-04-26
Anselm

2024-04-25
Abigail
Challengers
Emma és Eddie: A képen kívül
Exhibition: Van Gogh és Japán
Maga a pokol
Robotálmok
Spy x Family Code: White

2024-04-18
Bolero
Bonus Trip
Elszáradt füvekről
Mentawai, egy elfeledett ősi kultúra
Micimackó: Vér és méz 2.
Polgárháború
Származás
Szunnyadó vérebek
Vörös szobák

További mozibemutatók

Hamarosan a TV-ben
Kupák Lovagja
- HBO3, 13:07
Greenland - Az utolsó menedék
- Film+, 13:50
Jeges pokol
- Mozi+, 13:50
Briliáns csapda
- RTL Három, 14:20
Mona Lisa mosolya
- Viasat Film, 14:25

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Kirsten Dunst (42)
Steven Mackintosh (57)
Adrian Pasdar (59)
Johnny Galecki (49)
Willie Nelson (91)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
2022-es választás
Late Night with the Devil - Vélemények
Végtelen (2021) - Vélemények
Mire gondolsz most?
Gérard Depardieu - Vélemények

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Végveszélyben aaaaa
Lee Daniels aaaaa

 

Fórum - Mulholland Dr. - Vélemények (6. oldal)

Ahhoz, hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz, be kell jelentkezned, vagy regisztrálnod itt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
202. Valentino (2010-09-14 16:57.40) aaaaa - (válasz Golyalab 201. hozzászólására)
Laura Harring valós személy, bár ugy-e három néven is ismerjük: Rita (ezt ő rögtönözte az első találkozástól), Diane (ezt feltételezték), és Camilla (ez a film végén, ráadásul mindenki így szólítja). A név cserélgetés döntő nyom lehet.
Azonban ettől függetlenül a képzelet-es dolog sejtet ám valamit. :D
Lehet hogy magyarázat a valóság relativitására a filmben... :D


201. Golyalab (2010-09-14 16:42.59) aaaaa - (válasz Valentino 198. hozzászólására)
Azt sem nagyon értem hogy Naomi Watts-nek miért van két neve.
Sokáig az motoszkált a fejemben hogy mi van ha Laura Harring karaktere csak Watts képzeletében létezik,lehet hogy skizofrén volt.
De hogy itt mi a valóság az elégé relativ.



200. Vbacs (2010-09-14 16:27.56) aaaaa
Amiért én 3-ast adtam ennek a filmnek, az nem azért van, mert átlagosnak tartom....épp ellenkezőleg, nagyon egyedi, de számomra már-már túl furcsa.
Hogy őszinte legyek nekem egy kicsit túl lett bonyolítva, főleg, mikor (SPOILER) úgymond felébred.
Bár én nagyon beteg rendezőnek tartom Lynchet, nem utálom, és vannak filmjei, amiket szeretek, pl. az Elefántember, bár az közel sem ilyen beteg.

Bár lehet, ha még egyszer megnézem, jobban fog tetszeni ez a film, lehet, hogy akkor épp rossz napom volt. De annyit tudok, hogy nem sok dolgot értettem akkor, és elég hamar elfelejtettem.


199. Valentino (2010-09-14 16:22.28) aaaaa
Majdnem elfelejtettem.
Itt van David Lynch teljes, 10 pontos segítsége a film megértéséhez:

Pay particular attention in the beginning of the film: At least two clues are revealed before the credits.
Notice appearances of the red lampshade.
Can you hear the title of the film that Adam Kesher is auditioning actresses for? Is it mentioned again?
An accident is a terrible event — notice the location of the accident.
Who gives a key, and why?
Notice the robe, the ashtray, the coffee cup.
What is felt, realized, and gathered at the Club Silencio?
Did talent alone help Camilla?
Note the occurrences surrounding the man behind Winkie's.
Where is Aunt Ruth?


198. Valentino (2010-09-14 16:17.50) aaaaa - (válasz Golyalab 197. hozzászólására)
Helyes is a döntés. :D

Nos valóban sokféleképp lehet felboncolni a filmet, főleg metafizikai szempontból többtucat teóriát lehet legyártani.
Szívesen kiönteném a gondolataimat, hogy miket preferálok, de nem akarlak a ledöbbenés hatásától megfosztani. De ugyanakkor létezik egy többnyire elfogadott olvasat, aminek Lynch utólag megadott segítő instrukciói is megfelelnek. Ezekből érdemes az újranézéskor betartani egy párat.

Pl ilyen a film elején, még a film főcíme előtt lecsengő két snitt, ami máris egy nyom a magyarázathoz. A film első, úgymond "követhető" fele egy keretes történet, aminek jól be lehet határolni az elejét és a befejezését. Valami a főcím előtt elkezdődik, aztán a végetértekor a feje tetejére áll minden...
És persze vannak kulcsok is, amik segítenek szemléltetni a film második felében levő elváltozásokat. Pl Adam a rendező: a film elején egy modern hős, akit irányítanak, megcsalnak, kiszorítanak, aztán a végén mégis egy filmes nagyúr, aki öntörvényűen dönt. A film első felében szemez Betty-vel (Naomi Watts), szerelem első látásra, aztán egy katartikus kuszálódás után Diane (Naomi Watts) hirtelen másodrangú színésznő, Adam megalázóan viselkedik vele, egyenesen letiporja.

Bár lehet, hogy ezek a sorok is éppoly kuszák, mint maga a film, de a lényeg, van rá mód, hogy a kép kitisztuljon.


197. Golyalab (2010-09-14 16:05.33) aaaaa - (válasz Valentino 196. hozzászólására)
Végülis az ilyen filmeket sokféleképpen lehet értelmezni.Nekem eddig az jött le hogy ..nem jött le semmi.De egyébként nagyon bejött,és ha már végre fogok is érteni valamit belőle,akkor majd nyomok egy 5*-ot.


196. Valentino (2010-09-14 15:56.47) aaaaa - (válasz Golyalab 195. hozzászólására)
Mindent bele. Nekem sikerült a megfejtése hosszas újranézések, és élvezetes idegrohamok közepette. :D Bár lehet, hogy akadna ki cáfolná az elképzeléseimet (kiét ne lehetne egy Lynch film kapcsán), de nekem klappol a film.


195. Golyalab (2010-09-14 15:44.26) aaaaa
Ha beleláthatnék Lynch agyába...
A Twin Peakset részeit is kétszer kellett megnézzem,igy még nem is értem a végére.
De ez ...azt hittem az első órában hogy tudom követni az eseményeket,de a második fele teljesen összezavart.Na de sebaj megnézzük még ha kell 10-szer is:))


194. Valentino (2010-09-10 01:09.11) aaaaa
SPOILERES LEHET

No hay banda.

Többszöri újranézés után egyre csak gyökeret ver bennem a gondolat, hogy Lynch ezt a játékot két pakli kártyával csalta el. Az egyik a pszeudo intellektuális logikai rendszer lapjainak kesze-kusza, de ugyanakkor önmítoszához maradéktalanul relatív halmaza, a másik pedig a szinte pszichotropikus impressziók kismillióinak együttes halmaza. - már már nonsese hogy a kettő együttesen mit is jelent (ó én buta, ... hát magát a filmet), a lényeg a kettő közti mély szakadék ottléte, rámkényszerített egy választást egyik irányba. Lynch benyomásai az én világom a két és félórás játékidőre. A logika egy rétege eszköz, hogy az impresszió katarzisként működjön, a másik rétege felőlem borítható.
Ki tudná néhány bekezdés alatt összeépíteni a "cselekmény" egészét egy masszív, elfogadható, végleges olvasattá, ki lenne képes egy szálig is leírni, hogy hogyan hagyott a film újjlenyomatokat a tudatunkon?
Ezért csak az élmény fogalma az, amit merészen meg merek osztani bármit erről a filmről, ráadásul szárazon, tárgyilagosan, közhelyesen...

Trip (Bad vagy Good?)
"No hay banda" kísértetként szólított engem is. Éjnek évadján elmenni a legszürreálisabb előadásra egy pokoltűzön rántott város mélyébe, még leírni is kényelmetlen. Az előadás első felvonása számomra egy szolidnak tűnő előkészítés volt, ami alatt az illúzió mestere kellőképp elültette és beérlelte a mutatvány alapkellékét: a tudatot, hogy "No hay banda - az egész egy felvétel." Azonban, amikor megjelent a színpadon a nő, és magasan szárnyaló hangon el kezdett énekelni, totálisan átadtam magam a dal varázsának, és megengedtem, hogy elcsodálkozzak a nő fenomenális előadásán. A fejemben röpdöstek a szuperlatívuszok. El is szívtam egy cigit a dal alatt - így esett a legjobban. És akkor Lynch morbiditása kibillentette a hölgyet az egyensúlyából, az pedig összerogyott. A dal tovább szólt, és egy furcsa, döbbenetes érzés hasított át a gerincemen: "No hay banda - az egész egy felvétel." Ilyen kényelmetlen érzést sosem tapasztaltam egy film alatt sem... Nem csak megérintettek, megvezettek. :D

Joe
Mark Pellegrino-t sosem láttam ilyen ellazultan. A fejlövés a fekete könyvért és annak következménye és helyzetkomikuma quick happy érzés volt. Az egyik legtökéletesebben megkomponált lépcsőzetes jelenet amit láttam. Joe ötlettelennek tűnő arca, amikor véletlen átlő a szomszédszobába, aztán a kövér hölgy és a "valami megcsípett", majd a tuskó takarító, és az ócska porszívója... Beindult az ördögi kör... Mondja már valaki, hogy ez önmagában is egy utalás xy-ra és megköszönöm...

Naomi Watts
Bár Lynch pszichonauta gépezete az elvont szürrealizmus mintapéldánya, az indítékok és körülírások burkolása nem az érzelmek róvására ment. A film ugyanolyan közel áll a nézőhöz, mint amilyen távol... Betty/Dyane a film ezen vonatkozásának a legtökéletesebb epicentruma. A jelenet a vacsoránál különös képp Watson legjobb momentuma, sőt nem félek messze menni: egyenesen a 2000-es évek egyik legjobb női alakítása. Utoljára tán Ellen Burstyn tudott így ámulatba ejteni a Rekviem végső felvonásai környékén. A megaláztatás pillanatait lassan átélő nő játéka azonosulásra invitál. Szenvedélyes szenvedés nézni azokat a reakciókat.

Bár remek alakításokból jócskán akad a filmben, nem szabad elfeledkezni Laura Elena Harring-ről sem, és persze Justin Theroux-ról sem.

Az emocionális mélységeket, és annak főként sötéten szivárgó atmoszféráit Badalamenti zenéje szintén meghatározza. A morajlás és a szintetizátordallamok mintha külön életet élnének, és kívülállóként, de "értőként" szemléltetnék a mélymerűlését Hollywood poklában.

Lynch legnagyobb műve olyan értelemben áll messze a hagyományos film fogalmától, hogy az józanon aligha kimagyarázható. Az élő lélegző szürrealizmus ez, melyben az olyan egyszerű fogalmak, mint karakter, cselekmény, fordulat, valami egészen más,... torz jelenségekké változnak. Üzennek titkolnak, átváltoznak, becsapnak, megvezetnek, inspirálnak...
Mint egy rémálom, amiről nem is tudjuk, hogy rémálom, hiszen ez Lynch álma, és valóra vált.
Mit jelentsen ez?
Silencio...


193. Mendelzon (2010-07-19 19:24.23)  
Kedvenc filmem a MD. Talán az Inland Empire ér fel vele. Utóbbi még meg kell néznem vagy tízszer, mert szeretném megérteni. De vissza a MD-hez. Én is ugyanarra jutottam, mint a legtöbb haladó megfejtő, tehát hogy a film első része álom, a második valóság stb. stb. Az álom végét én a kék dobozba való bezuhanásra teszem. Vannak még képzelődések, rémlátások, de azok nem tartoznak a "főálomhoz". Kiemelnék néhány szempontot, melyekről még senkinél sem olvastam, illetve amelyekben vitatkoznék.
1. Álom
Többen mondják, ez meg az a részlet azért nem lehet az álom része, mert az álmok nem lehetnek ennyire részletesek, színesek, vadak, hosszúak stb. Én meg azt állítom, hogy de igen. A magam tapasztalatából mondom, hogy
- akár öt perc alvás alatt is lehet több órányi történetet összeálmodni, amelynek minden részletére szépen vissza lehet emlékezni az ébredés utáni percekben,
- mindent és mindennek az ellenkezőjét is lehet álmodni, akár a valósággal itt-ott kapcsolódóan, akár annak ellentmondva vagy annak teljes nem-ismeretében,
- és, hogy aktuális legyek, a kék doboz fekete belsejébe való bezuhanást is el lehet álmodni, ahogy kell. Én tudom, ugyan nem dobozzal, hanem mondjuk egy ajtón való belépéssel. Belépés a fekete semmibe, most-mindennek-vége érzéssel, gyors ébredéssel és egésznapi nyomott kedéllyel.
- nem tudom viszont, milyen a drogosok álma. Mert ha a filmben konkrétan nincs is benne - talán kegyeletből egy valóban létezett alak iránt - azért ugye mi feltételezzük, hogy az álmok városában, partikon és két parti között, nagy divat lehet port szippantgatni. Nem biztos, de hátha. Aztán hogy ott milyen cifra álmokat láthatnak!
2. Party
Telefonálnak a kezdő színésznőnek: öltözz, megy a kocsi. És a kezdő színésznő öltözik, beül, megy. Camilla is, Diane is. A partikon keresztül vezet az út. A húsok útja a világhír felé. Mint a manapság ismét aktuális Polanski-ügyből tudjuk, nemcsak színésznő-húsokat szolgálnak fel, hanem tizenegy-két éves gyerekeket is. Nem lehet elég korán kezdeni. Mint a zongorázást. Anyukák időnként kérdezik: na kislányom, mit mondott a rendező bács? - Nem modott az semmit, csak lihegett.
3. Lynch lelke
Lynch empatikus ember. Elég megnézni a The Straight Story-t. Ömlik a rendező szeretete a figurák felé és minden irányba. A kezdő jelenet, amikor a kamera a végtelen búzamezők felett pásztáz! A vidék, a föld végtelen szeretete sugároz. De hogy jön ez a MD-hoz? Nos, elmondom a feltételezésemet. Hollywood, színészek, minden egyéb mutatványosok - hemzsegnek a leszbik, és a homokosok. Utóbbiakkal nem foglalkozik a mi Lynchünk, na de a leszbi szerelem, az más! Elképzelem, amint Lynch elképzeli: ha szabad ellágyulnunk Rómeó és Júlia történetén, ha szabad sajnálnuk és szeretnünk őket, miért ne lágyulhatnánk el mi normálisak két szerető női szív drámáján, sőt tragédiáján. Miért ne zárhatnánk a szívünkbe őket, miért ne szerethetnénk őket, vagy legalább az egyiket - a hoppon maradtat, a megalázottat, főleg ha ráadásul szép is?
Erős a gyanúm, hogy Lynch a számtalan megtörtént hollywoodi leszbi-sztoriból halászta ki az egyiket. Naná, hogy olyat, amelyik tragédiába torkollik. Csinált egy magához méltó filmet egy régi újsághírből vagy pletykából, aztán elénk lökte: nesztek, szoruljon össze ti a szívetek is, ahogy az enyém összeszorult, főleg amikor Badalamenti mester elém rakta a filmhez komponált zenéjét.
4. Zene
Badalamenti zenéje csúcs. Recept az élvezéséhez: nézd végig a filmet legalább 3-szor. Ezután futtasd le csak a végefőcímet, és csukott szemmel hallgasd a zenét. Egy megindító szerelmi tragédia fináléja ez, közbe-közbe morrantva egy-két Lynch által beaplikált inferno-hangot. Bizony, ezek a nem-veronai szerelmesek a mennybe indultak, de a pokolban kötöttek ki. Angelo Balalamenti egy szál szintetizátorral el tudta ezt mesélni. Ezután már akárhol kapcsolódsz be a filmbe, "érteni" fogod a zenét.
5. Lynch és Hollywood
Ebben a filmben is, de az Inland Empire-ban is, rendezőnk jókorákat húz Hollywood leffedt seggére. Nagy kedvét leli ebben. Hadd lássa a néző is, ne csak a bennfentesek, micsoda egy maffia az egész, miféle emberformájú félig-emberek alkotják a szakmát. Lásd még feljebb a Party c. részt.
6. Kafka?
Csak feldobom az ötletet: ami az álom-részt illeti, rokonságot érzek Kafka regényeivel. Más valaki?


192. TheWomanOfExtremities (2010-06-21 21:49.44) aaaaa
Na ez egy film, amin minél többet gondolkozom annál ködösebb lesz, de vhogy pont ez tetszik benne. Már nem is akarom megfejteni igazán, mi a lényege, mindig mikor úgy érzem, épp rájönnék, történik vmi megmagyarázhatalan, és megint elvesztem a fonalat. A végén a fordulat engem hihetetlenül ledöbbentett, és Naomi Watts valami kegyetlenül jól játszik ebben a filmben, bár a többi színész is jó, de nekem kifejezettem az ő játéka tetszik. Én inkább nem is írnék semmiféle teóriát ide, majd egyszer talán lehet megvilágosodom, amire nem igazán látok esélyt, de hátha.
Nekem nagyon tetszik ez a film, pont a megfejthetetlensége miatt. Legalább nem olyan, amit rögtön el is felejtesz miután megnézted, hanem nem is kicsit elgondolkodtat, és még talán újra is nézed, hogy biztosra menj, hogy nem te vagy a hülye, hanem a film zagyva kicsit:)


191. Csernakakos (2010-04-08 15:26.39) aaaaa - (válasz KicsiRéka 186. hozzászólására)
"Annak a filmnek van-e valamiféle értelme ami érthetetlen [...] mindenki csak teóriákat gyártott, de abból van vagy százféle."

Igen, pont ez az értelme, és pont ezért van értelme! :)

Azonban ha ezt nem sikerült befogadnod, akkor az INLAND EMPIRE-el végképp ne foglalkozz, azzal már én is úgy vagyok, hogy egy év alatt a film első két óráját sikerült megnéznem, na de majd nyáron vállalkozom arra az -átkozott- feladatra, hogy egy ütemben végignézzem.
Ha elfogadsz egy tanácsot, inkább nézd meg ezt még egyszer majd egy jó fél év múlva. Letisztulni akkor sem fog, de szerintem százszor többet fog mondani. Persze csak tipp. :)


190. KicsiRéka (2010-04-08 14:12.34)   - (válasz Hopkins 189. hozzászólására)
Azt hiszem az nálam kimarad, vagy esetleg érdekesség képen majd megtekintem, hogy jé ilyen is van :))


189. Hopkins (2010-04-08 14:05.09) aaaaa
Pedig ez mondjuk az Inland Empire-höz képest esti mese. Na az nekem is sok volt, de ez tetszett. Pedig én is falra tudok mászni ha vmit nehéz (lehetetlen?) értelmezni.


188. KicsiRéka (2010-04-08 13:29.16)   - (válasz Bean 187. hozzászólására)
Furcsa? Az nem kifejezés :)

Látom itt sokan méltatják az éneklős jelenetet, az már nekem nagyon morbid volt.


187. Bean (2010-04-08 13:22.36) aaaaa - (válasz KicsiRéka 186. hozzászólására)
Igen David Lynch ezen filmje nem kicsit furcsa.
Teóriák sokasága tényleg megvan, de én úgy vagyok vele, megnéztem, mert máshogy véleményt alkotni nem tudok róla, de aztán ennyi.David Lynch meg ilyen rendező szerintem néha ő sem tudja mit akar....:):)


186. KicsiRéka (2010-04-08 13:18.21)  
Ezt a filmet a barátommal néztem meg, de csak azért, mert aki látta mind azt mondta hogy egy kukkot sem értett belőle illetve az összes máshogyan értelmezte.
Ez a film nekem olyan mint az a festmény, ami tele van mindenféle nonfiguratív krikszkrakszokkal, meg ilyen olyan plecsnikkel, és a címe az hogy magány. Aztán Te meg gondold hozzá azt amit akarsz úgy ahogy belső természeted megengedi.
Vitatkozom magamban két kérdéssel.
1. Annak a filmnek van-e valamiféle értelme ami érthetetlen, illetve kb maga a rendező az egyetlen aki fel tudna világosítani afelől hogy most ez mi volt konkrétan. Mert most lehet azzal jönni hogy van értelme, de ahogyan olvasom konkrétumot senki sem írt, mindenki csak teóriákat gyártott, de abból van vagy százféle.
2. Végül is én is vagyok néha olyan sznob hogy megvédek egy festményt aminek látszólag értelme nincs, de számomra érzéseket, hangulatokat közvetít (vagy csak próbálom belemagyarázni). Így máris van neki valamiféle értéke és rendeltetése.

Na szóval ez a film is valami hasonló, aminek nem a történetét kell nézegetni hanem a zenéjét kell hallgatni, meg átvenni a hangulatát, mert ez inkább az érzékszervekkel játszik, nem pedig szórakoztat.
Igazából tetszeni nem tetszett, mert egy nagy zagyvaság az egész. És ez nem egy festmény amit nézegetsz x percig aztán továbbállsz. Ez egy film, amit én például csak azért szenvedtem végig hogy kiderüljön legalább a végén valami, és megnyugtassam magam hogy ezért meg ezért talán érdemes volt megnéznem. De a vége az meg totálisan összezavart szóval az egészet bevágtam a sarokba :)
Jobban preferálom egyébként azokat a műveket amiken azért kell agyalni, (aki valamennyire ismer itt az sztem tudja ezt) na de ez már sok volt. Akárki akármit mond ez egy zagyvaság, azt hogy miről szól igazából azt se vágja senki, de teóriák azért vannak, végül is erre jó volt.

Miután kikapcsoltuk meg úgy éreztem magam mint egy őrült.


185. Dyt (2010-02-27 18:24.32) aaaaa - (válasz Nyulci 14. hozzászólására)
Sziasztok!Látom, hogy kb. 4 éves csúszásban vagyok a reakcióval, dehát ez van.)) Szóval csak annyit akartam mondani, hogy a második rész több okból sem lehet az első rész ártatlan Betty Elms-ének kisiklott jövője. 1. Betty Elms nem létezik, Ő Diane Selwyn, ez tuti fix)) 2. A partin, ahol Adam Kehser és Camilla (Rita) bejelentik az eljegyzésüket, Diane-t ismeretlenül mutatják be Adam anyjának, Coco-nak, akit a jövőkép elmélet szerint már ismernie kellene (mint nagynénje házinénijét)) 3. A partin Diane mesél a nagynénjéről, de nem olyannak írja le, mint amilyennek Betty nagynénjét elképzeljük, aki ugyebár sikeres, ismert és nagyon gazdag színésznő. Annyit mond csak róla, hogy a filmiparban dolgozott, meghalt, és hagyott rá egy kevés pénzt. Meg ez a jövőkép elmélet egyébként is sántít szerintem. Ami a másik értelmezést illeti, én azzal értek egyet.


184. Mangilla (2010-02-25 21:27.59) aaaaa - (válasz Attisten 182. hozzászólására)
De, hogy a kérdésre reagáljak: "lejjebb" (vagy "hátrébb")asszem van néhány ilyen link beszúrva... ha meg mégsem, akkor ott van még a barátod, a Google:)


183. Mangilla (2010-02-25 21:21.29) aaaaa - (válasz Attisten 182. hozzászólására)
Elemzés van, de azt ne várd, hogy valamiféle "hivatalos", vagy egyértelmű értelmezést találhatsz - Lynch nem híve az ilyesminek:P


182. Attisten (2010-02-25 21:08.37)  
Valaki adna egy magyar linket, ahol részletesen kielemzik a filmet?


181. Bean (2010-02-21 18:08.44) aaaaa - (válasz Csernakakos 180. hozzászólására)
Az igen.:)
Ez nem a halálcsillag egyik tervrajza??????:):):):)


180. Csernakakos (2010-02-20 22:09.07) aaaaa - (válasz Szeker 174. hozzászólására)
Tényleg? Ez remek hír! Akkor tudnál nekem segíteni, hogy az alábbi linken látható három alternatív idősík közül melyik a valódi? Ugyanis a lap készítői sem tudják egyértelműen meghatározni, én pedig végképp nem, de nagyon éget a kíváncsiság.
[link]

Köszönöm előre is!


179. Hopkins (2010-01-19 10:05.32) aaaaa - (válasz Marie1958 178. hozzászólására)
Akkor az Inland Empire-t semmiképp ne nézd meg! Ahhoz képest ez esti mese.


178. Marie1958 (2010-01-18 21:02.50) aaaaa
Mi a lényege ennek a filmnek? Tiszta zagyvaság az egész!


177. Hopkins (2010-01-16 12:01.06) aaaaa - (válasz Hopkins 176. hozzászólására)
javítom: a két kevésbé elborult, NEM tipikus Lynch-es mozi ;)


176. Hopkins (2010-01-16 12:00.13) aaaaa
Én egyre kevésbé tudom hányadán álljak ezzel az úriemberrel. Vannak remek filmjei (pl a két kevésbé elborult "tipikus Lynch-es mozi, az Elefántember és a Straight Story remek, de a Mullholland vagy a Lost Highway is jó), viszont néha átesik a ló túloldalára (Inland Empire). Tegnap láttam két rövidfilmjét, a Darkened és a Dumbland c. szösszenetet, egyik szörnyűbb volt mint a másik. Az az érzésem hogy Lynch az a rendező aki akármilyen se füle se farka szemetet is adna ki a kezéből a sok kúltúrsznob mind bekajálná. (ismét az Inland Empire-t említeném, ami felér egy lidércnyomással) De legalább egyéniség, ezt díjazom benne, és vannak tényleg jó filmjei (fentebb említettek)


175. Törölt felhasználó (2010-01-15 22:59.34) aaaaa
Lynch egy zseni.



174. Szeker (2009-12-07 23:05.31) aaaaa
Nem akarok túl okosnak tűnni,de nem olyan nagy talány ez a film.Kb az jut róla az eszembe,mint amikor valaki fest egy gyönyörű képet,aztán az egészet leönti festékkel.Itt is van egy ötletes alapsztori,amit Lynch teletűzdel olyan történésekkel,hogy már nem is a festményre figyelünk,hanem a foltokra,amiknek pedig semmi értelme.Szóval ha valaki megkérdezi tőlem miről szól ez a film,akkor elmesélem neki a sztorit,hogy ez az egész nem igaz,az már csak részlet kérdés.


173. Törölt felhasználó (2009-11-27 18:52.45) aaaaa - (válasz Csernakakos 172. hozzászólására)
Igen, ez elég egyértelmű, hogy a az MD a legfőbb munkája. A radírfejet láttam még, meg ezt a rabbitsot, de a többit is ismerem, majd pótolom.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Kapcsolódó fórumok

VéleményekV laszlo, 2022-10-29 22:41352 hsz
Kérdések téma megnyitása0 hsz
Keresem téma megnyitása0 hsz
 
 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk