Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Regisztrálj és nyerj DVD-t, vagy mozijegyet! |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Vanília égbolt (Blu-ray) |
Kapcsolat *Import-Magyar szinkronnal* (Blu-ray) |
Sikoly 2. (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Veszedelmes vonzerő - HBO2, 09:30 |
A főkertész - HBO, 09:40 |
Az olasz meló - Mozi+, 10:25 |
Scooby! - Film+, 10:30 |
Szerelmek, esküvők és egyéb katasztrófák - Moziverzum, 10:40 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Bruce Willis (69) |
Glenn Close (77) |
Pindroch Csaba (52) |
Jake Weber (60) |
Rachel Blanchard (48) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mit hallgatsz most? |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
Szólánc |
Kaja-pia topik, avagy: ki mit szeret enni-inni? |
Most vagy soha! (2024) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
20 nap Mariupolban |
Ah-sung Ko |
46942. Lifeisamovie (2023-12-06 21:02.42) |
http://www.youtube.com/watch?v=fq9g0S4QVvM
Schimán - Forma-1 "Arra járt Niki egy 1200-es Laudával!XDXD" |
46941. Lifeisamovie (2023-11-18 11:34.45) |
http://www.youtube.com/watch?v=I_jDJvfYEgA
How to make F1 Sounds XD |
46940. Lifeisamovie (2023-10-08 00:14.31) - (válasz Chris Co 46939. hozzászólására) |
Az volt a kedvenc pályám, a Monaco-i, mert amikor fedélzetin közvetítették, olyan volt mintha te száguldoznál épp a városban vagyis az államban az épületek között :D
(néha volt, hogy felvettem videóra csak ezeket a bejátszásokat, aztán lejátszottam újra, de úgy hogy levettem a hangot és elindítottam a zenét rá hifiből, kazettáról, ilyen őskori 'zenés videó' :D) |
46939. Chris Co (2023-10-07 23:16.32) |
Monaco nagydíj (asszem) box kiállás. : "Raikonnen kiszáll, beszáll, drótoz, kötöz". :) A kedv. : No, de Gyula?! :)). Schumacher más dimenzióban autózik stb... Volt, hogy a technikai sport elképesztő marhaságba ment át (például a gumiszabályos, életveszélyes), és a többi módosítás ezen-azon. Palik viszont tényleg vicces volt. Miatta érdemes is lehetett nézni a futamokat. :) Szerintem sokszor azt sem látta, mi történik a pályán. A humora azonban vitathatatlan volt a pali (-k)-nak. :) |
46938. Lifeisamovie (2023-10-07 22:52.58) - (válasz Vincenzo 46937. hozzászólására) |
Nagyon érezte, s vele együtt mi is :D
Egy legenda lett a Pali(k), főleg a Damon Hill-ezés :) (Már ez is nosztalgia, hogy hétvégén a nagyszobában nézzük a dobozos tévén az Rtl klubbon, délelőtt meg valamelyik nap volt a Totalcar :) |
46937. Vincenzo (2023-10-07 22:04.25) - (válasz Lifeisamovie 46935. hozzászólására) |
:) Komolyan, ha még Palik közvetítene, akkor már csak azért is oda kapcsolnék, hogy halgassam őt, mégha ezekkel a mostani unszimpatikus pilótákkal nem is érdekel az F1 jelenleg. |
46936. Lifeisamovie (2023-10-07 20:56.16) |
http://www.youtube.com/watch?v=OwkZyGzVISo
Palik - "BENT ÉG EGY EMBER!" |
46935. Lifeisamovie (2023-09-27 15:31.35) |
http://www.youtube.com/watch?v=KDaplwXuLAE
Palik Mix 1 "Hogy ment el Villeneuve? Hát sehogy." -ez a legnagyobb!" |
46934. Find (2023-03-02 11:22.34) |
Eltelt egy újabb év, kezdődik a 2023-as évad. Az előszezoni tesztek számomra azt mutatják, hogy a Red Bull megtartotta a lépéselőnyét és sajnos jó esély van rá, hogy kenterbe veri a mezőnyt, ahogy a tavalyi év végén, illetve korábban a Mercedes-érában láthattuk.
A Ferrari és Mercedes teljesítménye kérdéses, azonban a legizgalmasabb az Aston Martin. Vajon tényleg sikerül-e a végtelen pénzből sikert kovácsolni? Alonsonak már sokan megelőlegezték a dobogós helyezéseket. Ha egyéneket nézzük, Maxnak volt két szélsőséges (egy viszontagságos és egy aránylag könnyű) vb címe, amivel megtörte Lewis klasszis sorozatát. A Red Bullal úgy néz ki, hogy hasonló sorozatba kezdhet, mint Hamilton a Mercedesnél. Közben kérdés, hogy Verstappen kortársainak (Leclerc, Russell sikerül-e meghaladni a holland profizmusát. Norrisnak a McLarennel valószínű nehéz lesz meccsben maradni. Annál nagyobb meccs lehet házon belül a 21 évesen debütáló Piastrival. Aránylag idősen került a körbe Nyck de Vries, aki szerintem az egyik legintelligensebb versenyző, kíváncsi leszek, mire megy az Alpha Taurival. |
46933. Find (2022-07-23 20:47.24) - (válasz Find 46931. hozzászólására) |
A szezon közepére már egyre több autó veszi át a Redbull kasztni koncepcióját. Mégis a két fő rivális, a Ferrari és a Redbull látványosan eltérő kialakítású autókkal tudnak nagyon hasonló teljesítményt nyújtani. A Mercedes jelentősen visszaesett, de még mindig ők vannak a legközelebb az élmezőnyhöz és úgy tűnik, van potenciáljuk a felzárkózáshoz. |
46932. Find (2022-03-16 14:17.06) |
Drive to survive tavalyi szezonról készült évadát megnézve nem tudom, hogy illik-e csalódottnak lennem. Már szezon közben is lehetett érezni, hogy ez olyan izgalmas, hogy nincs is értelme filmet készíteni belőle.
A netflixes alkotók már korábban is sok bírálatot kaptak, hogy a valóságot elferdítették, annak érdekében, hogy egy-egy epizódrészt izgalmasabbá tegyenek. Az én véleményem az, hogy a korábban az egyhangú merci dominálta érában még el tudtam fogadni, hogy a sorozat ferdítéseket tartalmaz, hogy a valójában jelentéktelen konfliktusokat felnagyítanak. A mostani évadról viszont már jó indulattal sem lehet azt mondani, hogy dokumentumfilmre hajaz, vagy dokumentarista jellegű. Egyáltalán nem az. Ha a mostani évadból pozitívat szeretnék kiemelni, az a Williamsben lezajlott változások bemutatása és talán az, hogy Mazepin családot kicsit jobban megismerhettük. A VB harc a versenyeken sokkal izgalmasabb volt. Technikailag is nagyon zavaró volt, hogy az időrendet megbontva össze-vissza vágtak képeket és hangokat. Külön történeteket kreáltak összevágott rádiózásokból. Horner és Wolff átmentek amatőr színészeknek a kamera előtt, míg pl. Steiner önmaga maradt. Ezúttal szerintem igaz, hogy a kevesebb több. Azaz műbalhék helyett jobb lett volna, ha csak sűrítették volna a valóságot. |
46931. Find (2022-02-23 20:09.19) |
Elkezdődtek a tesztek, egyelőre még nagyon különböző autókkal. Kíváncsi leszek, ki jön ki jól a szabályváltoztatásokból. |
46930. Find (2022-01-02 22:02.27) - (válasz Entersp 46929. hozzászólására) |
Valóban érdekes ez a váltás. Utánanézve, Emilia Romagna annak a tartománynak a neve, ahol a versenypálya található és ami San Marinoval is határos. Lehet változott a finanszírozó? |
46929. Entersp (2022-01-02 20:08.05) - (válasz Find 46927. hozzászólására) |
Eddig az volt az alibi, hogy san marinoi nagydíjnak hívták az imolai versenyt. De mi az az Emilia Romagna? |
46928. Egyszerűsrác80 (2022-01-02 14:07.09) |
Miami?:))
Az érdekes lesz:) |
46927. Find (2022-01-02 13:59.41) |
Nézve 2022-es versenynaptárt, ezt sem a környezettudatosság jegyében tervezték meg.
[link] |
46926. Bordal (2021-12-30 14:12.24) |
Azért legyünk igazságosak! Max barátunk se egy ma született bárány. De azt hiszem enélkül nem is lehet érvényesülni abban a közegben. Emlkékszem , hogy indult évekkel ezelőtt tizenévesen mindenki őszinte döbbenetét kiváltva. |
46925. Liverpoolfan19 (2021-12-30 14:06.42) - (válasz Kukoricaember 46924. hozzászólására) |
Annak én is. |
46924. Kukoricaember (2021-12-30 13:01.42) |
Örülök, hogy nem a majom nyerte! |
46923. Liverpoolfan19 (2021-12-28 00:43.47) |
[link] |
46922. Chris Co (2021-12-19 06:51.36) - (válasz Chris Co 46921. hozzászólására) |
Egy magánhangzó lemaradt. Na, cseszhetem a lovagi címet! |
46921. Chris Co (2021-12-19 06:50.49) |
21. században ez még miért is divat?! Lovaggá ütés helyett addig kell ütni, míg lovag nem lesz. :)
Kiveszik alóla az utót, és majd lóval versenyzik a feka. :)) |
46920. Entersp (2021-12-18 19:39.48) |
Néhány korábbi angol király ábrázatát szívesen megnézném, amikor megmutatják nekik, kit ütöttek lovaggá.🙄 |
46919. Liverpoolfan19 (2021-12-16 06:15.42) - (válasz Egyszerűsrác80 46910. hozzászólására) |
Együtt hàt. Kiszàmoltàk hogy hàny futammal kell a vége előtt berakni a kocsijàba a szarrà fejlesztett új motort hogy megnyerjék a bajnokságot. Hàlisten nem sikerült. |
46918. Entersp (2021-12-15 07:58.19) - (válasz Bordal 46913. hozzászólására) |
Én meg a gyapot ültetvényen... |
46917. Chris Co (2021-12-14 18:24.00) - (válasz Chris Co 46916. hozzászólására) |
Azzal azért nem lenne gond, hogy csapatok többet ölnek a játékba, és kiképezik az embereiket. Ott van a baj, amikor "odafentről" megmondják. No, most vegyetek vissza. Itt ölnek. A csapatok meg a pilótáknál, meg a járgányoknál. Tesztautó, meg pilóta, és egy sztár. |
46916. Chris Co (2021-12-14 18:12.14) - (válasz Chris Co 46914. hozzászólására) |
Az viszont rock' n roll vót, mikor az állítható szárnnyal egyenesben kilőtték a masinát, majd előztek. A bibi ott volt, amikor a lassabb motoron száguldó hiába aerodinamikázik, ha nem gyorsul a jármű. Attól lenne izgalmasabb a verseny, mindenkit beültetnének hasonló paraméterekkel rendelkező járgányokba. Olyan sosem lesz. Én mindenesetre kedvelem az újításokat, mely csapat mivel verekszik, mert azért itt óriási összegek is vannak a háttérben. A sportág hátulütője azonban a versenyző képességeinél leledzik. Te most állj le, lassíts, az autódat teszteljük! No, így már oké! Hamilton leelőzi a Millennium Falcont is. Aztán meg, ha ezt megunják a rajongók, ezen esetben visszahívják a fazont. Megyek, és nézek pankrációt. Legalább annyira izgi. :)) |
46915. Find (2021-12-14 17:48.02) - (válasz Bordal 46913. hozzászólására) |
Meg azzal a csapattal. Kimi versenymérnöke néha úgy tűnt, azt sem tudja, milyen nap van.
Az Alphatauri is állítom, hogy azért volt ilyen gyenge a versenyeken, mert rossz volt a stratégiájuk pl. az Alpinehoz képest. |
46914. Chris Co (2021-12-14 17:47.44) - (válasz Zidane15 46908. hozzászólására) |
Ez egy picit más téma (amúgy adok a véleményére), hogy az autók is bizony, hogy másképp zümmögtek. Okosságok azért ott is voltak. Ritka példa (de mindig megemlítem :)), a csapat utasítás kihangosítása (Bari és Schumi esete az elengedésnél). Aztán meg fals ötletnek bizonyult, mert van olyan, azt mondod, hogy hapci, és a műszerfalon kapcsolsz egyet. Gumiszabálynál egyértelmű volt, akkoriban egyik nem muzsikált. Az autó a pilótával azonban mégis gyorsabb volt, de nem hiszem el, hogy a hátszél miatt nem tudta Fernandot megelőzni a sokszoros VB győztes. A DRS, mikor bevezették itt, és ott működött, de valahol nem, mert a motorok teljesítménye, a tempó miatt csak játszottak azzal. Csapaton belül is hol volt, hol nem volt. Az még mindig a véleményem, régen klassz csatákat láthattunk. Nem a "régen minden jobb volt", hanem, hogy legalább látványosan zúztak. Nem kifejezetten sportszerű, egyik beint a másik félnek, az meg aki kapta, másik futam alkalmával átsétál a rivális csapathoz, hogy hisztizzen (itt az egyik legkiegyensúlyozottabb pali is "remegett"), de ami mégis pozitívum, sokkal több volt a feszültség, az izgalom. Mi is szereztünk pontokat az akkori, leggyengébb csapattal (Minardi - igaz, annak a körülmények voltak az okai, mivel a mezőny kipotyogott :)). Tehát a fickó is értett az autóvezetéshez (nem kedveltem, de elismerem, volt ott is meló). A technika azonban nagy úr! Nem véletlen, leginkább technikai sport a Forma 1. Szintén zenész, én is a koraibb futamokat nézem gyakrabban. |
46913. Bordal (2021-12-14 14:59.54) |
Lajos barátunk jobban tenné, ha visszavonulna, és nem tenné ki magát még egy megalázásnak.
Jaj, de megnézném őkelmét Raikönnen megüresedett helyén, abban az autóban! |