Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A Profi *A klasszikus film* *Dupla borítós kiadás és booklet* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A barlang - AMC, 00:20 |
Túszjátszma - Film Café, 00:45 |
A panamai szabó - HBO, 01:05 |
Csúcsformában 2. - RTL, 01:30 |
A fegyvertelen katona - Film+, 01:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Giancarlo Esposito (66) |
Bálint András (81) |
Channing Tatum (44) |
Jet Li (61) |
Nagy Zsolt (48) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mire gondolsz most? |
Fogadóóra |
Viccek! - Ha van Valakinek egy jó vicce, vagy poénja, akkor azt itt elmondhatja! |
Dolgok, amik nagyon idegesítenek |
2022-es választás |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Egy zsák liszt |
Austin Butler |
107. Trashfan (2009-04-28 18:07.17) - (válasz KicsiRéka 104. hozzászólására) |
Atomkutya...mióta vadászok rá:) |
106. Cicacsek (2009-04-28 18:01.52) |
a Legjobbak:
Egy makulátlan elme örök ragyogása Tenenbaum, a háziátok Felforgatókönyv Sült zöld paradicsom Dracula (1992) Örömapa 1-2. Acélmagnóliák Woody Allen ez-az: Annie Hall, Hollywoody történetek Kisasszonyok Terminator 2 (++Csinibaba/Zimmer Feri) Rosszak: Stursky és H.(és egyéb Stiller filmek) Kőkemény család Anyám nyakán Szabadság, szerelem Üvegtigris A mag Taplógáz Vanília égbolt KArib tenger kalózai Állítsátok meg Terézanyut |
105. Dzsuppi (2009-04-28 17:14.20) |
Sorrend nélkül
Legjobbak: Az Őrület Határán A Bakancslista A Nagy Lebowski Legenda Vagyok Igazából Szerelem Apokalipszis Most Wall-E Minden Héten Háború Forrest Gump A Gyűrűk Ura trilógia (+ A Remény Rabjai, Távkapcs) Legrosszabbak: Boa vs. Piton Anyád! A Szúnyogok Gépek Lázadása A Mamut Acélzsaru (ez egyébként nagyon vicces :D) Barb Wire Az Erő Gyermekei Dumb és Dumberer Miss Gladiátor, avagy a Díva a Dinka és a Rusnya Kémkölykök 3D |
104. KicsiRéka (2009-04-28 17:07.12) |
Legjobbak:
-Vanília égbolt -Papírsárkányok -Út a vadonba -Erőszakik -Ponyvaregény -Terrorbolygó -Kill Bill -A forrás -Közelebb -A faun labirintusa na és a szörnyűek: -Katasztrófafilm -Csajozós film -10.5 -Supernova -Gyilkos hangyák -Atomkutya -St.Trinians -Szupervihar -Kardfog -Dance of the dead (valami új tinihorror, hányás) |
103. Senoritaaa (2009-04-28 16:46.57) |
:)
Legjobb -Egy asszony illata -Bárányok hallgatnak -Hannibal -Benjamin Button különös élete -Séta a múltba -Alkonyat -Grease -Harcosok klubja -Ps.I love you -Vágy és vezeklés Legrosszabb -Házinyuszi -Katasztrófafilm -St.Trinian s Nem apácazárda -Mielőtt felkel a nap -Norbit -Love Guru -Vigyázz, kész, szűz! -Gimiboszi -A dögös és a dög -Muriel esküvője |
102. Trashfan (2009-04-28 16:17.10) |
No nézzük:
Legjobbak nekem Egy Asszony Illata Keresztapa Remény Rabjai Mások Élete Bárányok Hallgatnak 12 dühös ember Alien2 Hátsó Ablak Volt egyszer egy Vadnyugat Casino Legrosszabbak: Doom Ultraviola Motel(összes ) Többet nem írok, mert több százat lehetne a gyűjteményemből, de ezeken a filmeken szenvedtem. |
101. *Rina* (2009-04-28 16:02.58) |
NINCS SORREND! (jelenlegi lista, szóval ez még változhat) :D
10 legjobb film: - A szem - Tökös csaj :D - Tizenhárom - Alkonyat - Nem férek a bőrödbe - Hírnök - Titanic - Bajos csajok - Interjú a vámpírral - Parfüm: Egy gyilkos története 10 legrosszabb film: - Túlélősziget - Mátrix - Álmok útján - Fűrész - Fűrész 2 - Fűrész 3 - Fűrész 4 - Fűrész 5 - Rajzás - Pihenő a pokolban |
100. Lala 15 (2009-04-28 15:29.07) - (válasz Dymoon 95. hozzászólására) |
Az igaz hogy nagyon nyomják őket ,de azért szerintem mindketten nagyon jó színészek..vagy nem?:) |
99. TMB (2009-04-28 11:06.10) - (válasz Leeandra 96. hozzászólására) |
Sosem értettem, hogy mit esznek azon a filmen. Valószínűleg velem van a baj, de engem azzal a filmmel kínozni lehetne. Egy értelmetlen zagyvaságnak tartom az egészet. |
98. Vizsluszka (2009-04-28 09:33.44) |
10 Legjobb (Nincs sorrend)
1, - A muszika hangja 2, - Római vakáció 3, - Gyalog galopp - Brian élete (egyformán zseniálisak) 4, - Annie Hall - Hatalmas Aphrodité (szintén) 5, - A keresztapa 6, - Szemtől szemben 7, - Titanic 8, - A hét mesterlövész 9, - Holtköltők társasága 10, - Vicky Christina Barcelona + A másik Boleyn lány + Gladiátor 10 legrosszabb 1, - A kardfogú bosszúja 2, - Cápa IV - A cápa bosszúja 3, - A csontevő 4, - Kardfog 5, - Dinocroc 6, - Honfoglalás 7, - Aquamarine 8, - 9 és fél randi 9, - Bloodrayne 10, - Grincs |
97. Szürke Sólyom (2009-04-28 06:50.05) |
Best of
Keresztapa Casino Harcosok klubja Ponyvaregény Annie Hall Rettenthetetlen Volt egyszer egy vadnyugat A tanú Az óceánjáró zongorista legendája Forrest Gump Worst of Európa Expressz Armageddon A függetlenség napja Pearl Harbor Honfoglalás A kocka Csajozós film Bosszúállók A miniszter félrelép (1997) Meseautó (2000) |
96. Leeandra (2009-04-28 02:11.13) - (válasz Loin 88. hozzászólására) |
Mátrix, mint a legrosszabbak egyike??? Az egyik hihetetlenül legzseniálisabb emberi remekmű! Stílusteremtő,bölcs, szórakoztató, látványos, izgalamas, sokmindent egybegyúró, bonyolult mégis érthető, tartalmas, sokadik nézésre is újat mondó csoda! Elkápráztat, megdöbbent, lenyűgöz, elgondolkodtat, tanít. |
95. Dymoon (2009-04-28 01:28.03) - (válasz Lala 15 93. hozzászólására) |
Jellegtelen akciófilm az "álompárral", akiknek a sztárolását már orrvérzésig nyomatták. Minden magazinban, műsorban róluk lehetett olvasni, hallani, ez a film is amiatt készülhetett el, vérbeli divat movie. Nemrég még a csapból is ők folytak. |
94. Globo Gym Purple Cobra (2009-03-23 15:43.59) |
A teljesség igénye nélkül pár több mint jó:
A vonzás szabályai Harcosok klubja Oldboy Boldogságtól ordítani Donnie Darko Lány a vízben Mennyei királyság Durr, durr és csók Gyalog galopp A faun labirintusa A sejt Kamera által homályosan Hála istennek, most ezt hosszasan tudnám a sorolni, a másik résszel viszont bajban vagyok Legrosszabbak: 1. Edison 2. Luis Bunuel: A tejút 3. Félelem.com 4. Casting minden 5. Ken Park 6. Mártírok 7. Norbit 8. Vörös homok 9. A király nevében 10. Barátok közt |
93. Lala 15 (2009-03-23 15:24.22) - (válasz Dymoon 92. hozzászólására) |
a Mr és Mrs Smith miért rossz? |
92. Dymoon (2009-03-09 15:43.25) |
10 legjobb:
Cápa Ragyogás (1980) Star Wars E.T. A keresztapa A muzsika hangja Piszkos tizenkettő Hegylakó Batman(1989) The Dark Knight (És még egy csomó nagy klasszikus...) 10 legrosszabb: Charlie angyalai Kraken Macskanő Hellraiser 5-8 Halloween - Feltámadás Maximális túlhajtás Tomb Raider Mr. és Mrs. Smith A szörny Amerikai pite (És még egy csomó zs-kategóriás "remekmű"...) |
91. Lala 15 (2009-03-06 11:12.00) |
10 legjobb:
-TITANIC -A.I. MESTERSÉGES ÉRTELEM -DAVID GALE ÉLETE -BÁBEL -SZERELMÜNK LAPJAI -AZ UTOLSÓ TÁNC -AMERIKAI HISTÓRIA X -AZ ÓRÁK -KÍSÉRTETHÁZ -FORREST GUMP 10 LEGROSSZABB -A SZELLEMLOVAS -A TOLMÁCS -AGYLEGÉNY -DARDEVIL,A FENEGYEREK -SAKÁLTANYA -SZERETNI BOLONDULÁSIG -MENNYEI KIRÁLYSÁG -POSEIDON -MR BEAN NYARAL -A FALU |
90. Lear58 (2009-03-06 10:35.58) |
Szerintem a Schindler listája a legjobb film és csak a nácik(sas91 56)vannak más véleményen de velük meg nem kell foglalkozni,agybetegek |
89. NBAgirl90 (2008-08-22 13:58.59) |
Én a legjobb filmeket két műfajba szoktam csoportosítani, mivel a filmeket képletesen értve is két szemmel nézem. Nem vagyok skizofrén, csak vannak depis pillanataim és nem depisek is:)(Depis=depressziós;))
Legjobb filmek: Romantikus (dráma, vígjáték, musical...): 1.) Moulin Rouge 2.) Beépített szépség 3.) Eurotúra 4.) Pomádé 5.) Hair 6.) Dirty Dancing - Piszkos táncok 7.) Átkozott boszorkák 8.) Édesek és mostohák 9.) Honey 10.) A csaj nem jár egyedül Egyéb (thriller, horror, akció...): 1.) Fűrész 1,2,3 2.) Kegyetlen játékok 1,3 3.) Pillangó-hatás 4.) A kör 5.) Az ötödik elem 6.) Hetedik 7.) Pókember 8.) A holló 9.) A múmia 10.) Halálosabb iramban Legrosszabb filmek: 1.) Cápasrác és Lávalány kalandjai 2.) Elizabethtown 3.) Borat 4.) Halloween 3. - Boszorkányos időszak 5.) Rajzás 6.) Casting minden 7.) Beowulf - A sötétség harcosa 8.) D.E.B.S. - Kémcsajok 9.) Szerelmes hangjegyek 2. 10.) Stepfordi feleségek |
88. Loin (2008-08-22 13:41.40) |
a LEGROSSZABB( a lista végtelen:D)
Hófehér Mátrix A kör Átok CSAPATLEÉPÍTÉS Beépített szépség Titkok könyvtára Eragon |
87. Loin (2008-08-22 13:39.20) |
a LEGJOBBAK( nem fontossági sorrendben, csak úgy spontán)
Apocalypto Misszió A holló Gyűrűk Ura trilógia Rochester grófja Betépve Ace Ventura -hív a természet Az Ördög Pradát visel Macskajaj Ponyvaregény Az Angol Beteg A Napfény íze Trója 1492 Forrest Gump |
86. Travis Bickle (2008-08-22 13:33.50) |
Legjobb Filmek (nincs sorrend):
Casino Rettegés Foka Taxisofőr Forrest Gump Jerry Maguire Keresztapa trilógia Gyűrűk Ura trilógia Dühöngő Bika Scarface Shop Stop Sleepers Harcosok Klubbja Ponyvaregény Ryan közlegény megmentése In Bruges Vaskabátok Haláli Hullák Hajnala Amerikai Szépség Hideg Nyomon Good Wil Hunting Blöff Hetedik Shop Stop 2-Jay & Silent Bob-Shop Show Cool Túra Árvák Hercege Majdnem Híres No Country For Old Man A nagy Lebowski Így hirtelen ennyi jutott "csak" eszembe. Pedig rengeteg van még :) Ezeket érdemes megnézni Legrosszabb filmek: Motel Motel 2 A Massza Kör 2 Átok Alien Vs. Predator 2 Resident Evil 2-3 Tomb Raider 1-2 Hitman Ezektől pedig kirázz a hideg... |
85. Tess McLeod (2008-08-22 12:52.57) |
10 legjobb :
1) A pokolból 2) A Karib-tenger kalózai - A Fekete Gyöngy átka 3) Mary Bryant 4) A Karib-tenger kalózai - A Holtak kincse 5) Csavard be, mint Beckham 6) A tolvajok hercegnője 7) Gagyi lovag 8) Nekem 8 9) Lovagregény 10) Wimbledon - Szerva itt, szerelem ott 10 legrosszabb : Ide inkább az agyon erőltetett vígjátékokat sorolnám és persze a mostani magyar filmeket! |
84. Loin (2008-08-22 12:41.14) - (válasz SaS91 56. hozzászólására) |
a Schindler listája, mint legrosszabb filmO_o |
83. Csernakakos (2008-08-17 14:12.34) |
Foh legjobbak:
Vágy és vezeklés Rekviem egy álomért A fiúk nem sírnak A forrás Az órák Elveszett jelentés Cserbenhagyás Erőszakik Más világ Kill Bill 1-2 Apró Titkok A bárányok hallgatnak Ragyogás Halloween Die Hard tetralógia Több mint testőr A másik Boleyn lány Dogville Az utolsó Skót király Hideg nyomon Amerikai szépség Ütközések Csodálatos elme (hamarosan meglesz újra:)) Bábel Na és végtelen.. :) Remélem hamarosan a Ház a ködbent is ide sorolhatom. :) Legrosszabbak.. Na ez már nehezebb. Vadidegen Ultraviola Fantasztikus négyes Ómen 666 Rémségek könyve 3. Több nem jut eszembe.:) |
82. Christoph (2008-08-17 14:05.04) |
a 10 legjobb:
I. Batman – A sötét lovag, Sweeney Todd – a Fleet street démoni borbélya (ez a kettő sztem egyenrangú) II. Gladiátor III. A Gyűrűk ura trilógia IV. Hősök (sorozat) V. Wall-E VI. 300 VII. NEXT VIII. Dr. House (sorozat) IX. A Karib-tenger kalózai – a Feketegyöngy átka X. King Kong a 10 legrosszabb: I. A spártaiak titkos élete II. Világvírus III. Barátok közt IV. Börtöncsapda V. Napkitörés VI. Tűzcsapda VII. Kémkölykök 3D - Game Over VIII. George a dzsungelben Több most nem jut eszembe... |
81. KisCsillag92 (2008-07-22 01:06.34) |
nem is láttam olyan sokszor, de nem is egyszer. :) |
80. Pirosalma (2008-07-22 01:05.50) - (válasz KisCsillag92 79. hozzászólására) |
Igen,de ha sokszor látod,akkor valószínüleg unalmassá vaálik,mert elveszíti azt a bizonyos varázsát,amitigazáncsak akkor lehet érzékelni,amikor először látod. |
79. KisCsillag92 (2008-07-22 01:01.47) - (válasz Jacques24 78. hozzászólására) |
Titanic.. tényleg nagyon jó. |
78. Jacques24 (2008-07-22 01:00.29) |
A 10 legjobb:
Titanic A kétszázéves ember Földrengés A múmia Az élet háza Gorillák a ködben A cápa Maszk A.I. mesterséges értelem Pokoli torony |