Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Regisztrálj és nyerj DVD-t, vagy mozijegyet! |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Váltságdíj - AMC, 16:25 |
A 657-es járat - Viasat Film, 17:00 |
A Nagy Fal - Mozi+, 17:00 |
Segítség, karácsony! - AXN, 17:10 |
Légcsavar - Film Café, 17:20 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Brendan Gleeson (69) |
Christopher Lambert (67) |
Terence Hill (85) |
Eric Idle (81) |
Lucy Lawless (56) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
- Filmes Sámánok Rendje - |
Terence Hill - Vélemények |
2022-es választás |
Elveszett jelentés - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A kiválóság ára |
Charlize Theron |
347. Tjunior (2014-03-27 10:15.47) |
legrosszabb filmekkel nem foglalkozok, van elég
10 legjobb filmet meg nem tudok összeszedni, 20 is kevés! melyiket hagyjam ki? sorrendet meg nem akarok végképp felállítani TOP20 (ábécé sorrendben) -A múmia -Blöff -A remény rabjai -Asterix és Obelix: Kleopátra küldetés -Az ember gyermeke -Brian élete -Casino -Félelem és reszketés Las Vegasban -Felhőatlasz -Forrest Gump -Harcosok klubja -Hetedik -Holnapután -Indiana Jones filmek -Macskafogó -Oldboy -Ötödik pecsét -Star Wars filmek -Trainspotting -Wall-E |
346. Langelus (2014-03-27 08:01.58) - (válasz Johnny kapitány 345. hozzászólására) |
Nekem is megfordult a fejemben, hogy úgy lenne találóbb.
Egyébként nem a sorozatra gondoltam: készült ugyanazzal a szereplőgárdával egy hosszúverzió is. Abban volt, hogy Adam West egy gumicápát rúgdos a levegőben. (Van egy jelenet, ahol egy bombát kell kivinnie a városrészből, ami érdekes módon a TDKR-ben visszaköszön.) |
345. Johnny kapitány (2014-03-27 00:35.11) - (válasz Langelus 344. hozzászólására) |
A '66-os Batman sorozatot szerintem nyugodtan nevezhetjük Ratman-nek. Kezdeményezem a szerkesztőknek, hogy írják át. |
344. Langelus (2014-03-26 16:09.29) |
TOP-10 Legrosszabb (kizárólag "vesézett" filmekből):
1.: Star Wars Ünnepi különkiadás 2.: Horrorra akadva 5. 3.: Maszk 2. - A Maszk fia 4.: Bat-man (1966) 5.: Scooby-Doo 2. - Szörnyek póráz nélkül 6.: Turbo - Egy Power Rangers-mozi 7.: Denisz, a komisz ismét pimasz 8.: Hegylakó 5. - A forrás 9.: Hipervándor 10. Theodore Rex |
343. Misafeco (2014-03-25 22:18.02) |
2013-as filmekből a top 10-em:
1. Az éhezők viadala - Futótűz 2. Jégvarázs 3. Hajsza a győzelemért 4. Phillips kapitány 5. Amerikai botrány 6. A könyvtolvaj 7. Nebraska 8. Gravitáció 9. 12 év rabszolgaság 10. Fogságban Rossz filmből szerencsére nem láttam annyit, hogy érdemes legyen listázni. |
342. Hawk (2014-03-25 22:12.03) |
Elég nehéz ilyen listát kreálnom,de próba cseresznye....
TOP 1. Oroszlánkirály :) (nem csak azért,mert egyszerűen zseniális,hanem mert a legszebb gyerekkori emlékek kötnek hozzá) 2. Szövetség az ördöggel (2007) 3. A sólyom végveszélyben 4. Aliens (rendezői változat) 5. Kutyám,Skip 6. Gladiátor 7. Philadelphia 8. Életrevalók 9. A suttogó 10. Jurassic Park AWWW Nr. 1: Mega**** vs Óriás**** "részek" 2. Moby Dick (2010) zseniális....XD 3. Titokzatos küldetés (Warbirds) o_O 4. V/H/S (ezmiez ????) 5. Sharknado (cápavihar) 6. Ogre 7. A maszk 2. - A maszk fia 8. Hannah Montana 9. Fluor 10. Cápa 4 - A cápa bosszúja |
341. Zsombor1985 (2014-03-25 21:50.59) |
legjobb
1.Az összes Dragon Ball anime ( minusz GT ) 2.Legyetek jók ha tudtok 3.If(1986)+ párnakönyv 4.A ferhérló fia + magyar népmesék 5.Brazil + Kontroll 6.Play ( 2011) 7.Az összes Miyazaki anime. 8.Az özvegy és a százados 9.Kelj fel komám ne aludjál + 1(azaz Egy c.film) 10.Alien trilogy + Terminator 2 legrosszabb 1.Kis vuk 2.A gyanú árnyékában sorozat 3.Jóban-rosszban 4.Hippolyt a lakáj (1999) 5.Tök alsó 6.Rio + Az öt legenda 7.Másnaposok trilogy 8.Blade trilogy 9.Terminator 4 + Fűrész 1-7 és társai, such as Bárányok hallgatnak és egyébb kínzós filmek 10.Az elnök emberei + CSI meg FBI sorozatok de legfőkképpen a Cobra 11 sorozat |
340. Capt.JackSparrow (2013-12-21 11:33.30) |
[link] mondjuk a vasember 3 nem tudom mit keres a listán |
339. Pelikanbence (2013-10-30 11:47.49) |
LEGVÉGSŐ SZAVAM
Erősen szubjektív a lista.:) A 10 legjobb film(Szerintem): 1.HACSI A LEGHŰSÉGESEBB BARÁT ÉS HACHIKO TÖRTÉNETE 2.Ezüst Nyíl 3.A Hobbit és A Gyűrűk Ura Trilógia 4.D,a vámpírvadász:Vérszomj 5.A Holló 6.Gladiátor 7.Indul a bakterház 8.Wolf's Rain 9.X-Men 1.rész:A kívülállók 10.John Carpenter-Vámpírok A 10 legrosszabb film(Szerintem): 1.Rémecskék mind a négy része és az Alkonyat összes része 2.Álom.net 3.Az összes Dragon Ball anime 4.Kis Vuk 5.A szamuráj útja 6.Az összes texasi láncfűrészes film 7.Versus 8.Titánok haragja 9.Penge 3.rész:Szentháromság(A sumér Drakulán a mai napig röhögök kínomban.XXXXXDDDDDD) |
338. Hawk (2013-08-25 15:59.45) |
Az én Top 10 listám:
A Sólyom végveszélyben Szövetség az ördöggel Kutyám,Skip A suttogó Alien filmek (de főként a 2. rész) Schindler listája Philadelphia Régi Disney-klasszikusok (Pl.Az oroszlánkirály) Hidalgo-A tűz óceánja Kutyahideg Legalja Hannah Montana filmek és társai Moby Dick,a fehér bálna (2010) Megacápa vs. Óriáskrokodil Megapiranha Kétfejű cápa stb. |
337. Pelikanbence (2013-08-25 13:16.17) - (válasz Pelikanbence 335. hozzászólására) |
VÉGSŐ SZAVAM
Erősen szubjektív a lista.:) A 10 legjobb film(Szerintem): 1.HACSI A LEGHŰSÉGESEBB BARÁT ÉS HACHIKO TÖRTÉNETE 2.Ezüst Nyíl 3.A Hobbit és A Gyűrűk Ura Trilógia 4.D,a vámpírvadász:Vérszomj 5.A Holló 6.Gladiátor 7.Indul a bakterház 8.Wolf's Rain 9.X-Men 1.rész:A kívülállók 10.John Carpenter-Vámpírok A 10 legrosszabb film(Szerintem): 1.Rémecskék mind a négy része 2.Alkonyat összes része 3.Az összes Dragon Ball anime 4.Kis Vuk 5.A szamuráj útja 6.Az összes texasi láncfűrészes film 7.Versus 8.Titánok haragja 9.Penge 3.rész:Szentháromság(A sumér Drakulán a mai napig röhögök kínomban.XXXXXDDDDDD) |
336. Pelikanbence (2013-08-19 16:42.25) - (válasz Norbii92 311. hozzászólására) |
[link] [link] |
335. Pelikanbence (2013-08-19 16:24.22) |
Erősen szubjektív a lista.:)
A 10 legjobb film(Szerintem): 1.HACSI A LEGHŰSÉGESEBB BARÁT ÉS HACHIKO TÖRTÉNETE 2.Ezüst Nyíl 3.A Hobbit és A Gyűrűk Ura Trilógia 4.D,a vámpírvadász:Vérszomj 5.A Holló 6.Gladiátor 7.Indul a bakterház 8.Ragyogás 9.X-Men 1.rész:A kívülállók 10.John Carpenter-Vámpírok A 10 legrosszabb film(Szerintem): 1.Rémecskék mind a négy része 2.Alkonyat összes része 3.Az összes Dragon Ball anime 4.Kis Vuk 5.A szamuráj útja 6.Az összes texasi láncfűrészes film 7.Versus 8.Titánok haragja 9.Penge 3.rész:Szentháromság(A sumér Drakulán a mai napig röhögök kínomban.XXXXXDDDDDDDDDDDDDDDD) |
334. Nihil (2013-08-19 14:35.14) |
Ja, és a Taxisofőr. |
333. Nihil (2013-08-19 13:06.04) |
10 legjobb:
Ponyvaregény Millió dolláros bébi Harcosok klubja Féktelenül Az élet mindig drága Desperado Alkonyattól pirkadatig El Mariachi Ragyogás Halálsoron 10 legrosszabb: A mai "Walt Disney" filmek. |
332. Emma27 (2013-08-19 12:38.08) |
Kedvenceim:
Hogyan lopjunk felhőkarcolót? Perzsia hercege Gyűrűk ura Holt költők társasága Az öt legenda Másnaposok Életrevalók Jump Street Szörny egyetem Jumanji...most több nem jut eszembe:) |
331. Pindurlányka (2013-07-03 12:05.22) |
>A legeslegjobbak<
~Little Ashes~ ~Holtpont~ ~Édes November~ ~Teljes Napfogyatkozás~ ~Egerek és Emberek~ ~A boldogság nyomában~ ~Egy egyedülálló férfi~ ~Ház a Tónál~ ~Pi élete~ ~Ádám almái~ ~Sleepers - Pokoli lecke~ ~I love you Phillip Morris~ ~Így neveld a sárkányodat~ ~Aranyhaj és a nagy gubanc~ =^.^= |
330. VikLex (2013-07-03 11:45.51) |
Legrosszabbak:
1. Grimm 2. Angyalok és démonok 3. Vas 4. Mátrix 2 5. Avatár 6. ALkonyat - Újhold 7. Förtelmes főnökök 8. Randiguru 9. Félelem és reszketés Las Vegasban 10. Egy szoknya, egy nadrág (az új) 11. Tükröm, tükröm 12. Hófehér és a vadász 13. Álom.net 14. Képszakadás 15. Veszélyes vágy 16. Shrek 3 Legjobbak: 1. Egy csodálatos elme 2. Eredet 3. Viharsziget 4. A tégla 5. Ponyvaregény 6. Becstelen Brigantyk 7. Kill Bill 1, 2 8. Volt egyszer egy vadnyugat 9. Harcosok klubbja 10. Hét élet 11. Halálsoron 12. A remény rabjai 13. Némo nyomában 14. A spanom csaja 15. Foresst Gump 16. 21 gramm 17. Kegyetlen játékok 18. Szenvedélyek viharában 19. Éhezők viadala 20. A keresztapa |
329. GreenWolf (2013-06-28 17:50.19) |
legrosszabbak:
1. Eragon 2. Superman (de ez az új film lehet hogy jó lesz) 3. Alkonyat Legjobbak: 1.Star Wars 1.Star Trek (a 2009-es és a sorozatok) 2. I, Robot 3. Superhero Movie 4. Gyűrűk ura (az összes) 5. űrgolyhók 6. Zöld lámpás 7. Pókember 8. Oroszlánkirály 9. Nagyon vadon 10. Avatar |
328. Ensiferum92 (2013-04-18 19:04.47) |
Legrosszabb filmek, amiket eddig láttam:
10. A király nevében 9. Mamut 8. Az orvlövész 7. Halálos iramban 4 6. majdnem az összes Vin Diesel film, de az xXx kiemelten 5. Vas 4. Bazi nagy film 3. Eragon 2. Alkonyat (mindegyik) 1. Kárhozottak királynője (A zenéktől eltekintve egy nagy rakás híg f*s) Legjobbak: 10. Hetedik 9. David Gale élete 8. Hét élet 7. Elrabolva (1) 6. Félelem és reszketés Las Vegasban 5. Amerikai szépség 4. Django elszabadul 3. Harcosok klubja 2. Blöff 1. Jurassic Park (1!!) Két okból a Jurassic Park 1 a kedvenc filmem, ha valaki nem értené: 1. Szép emlékek fűznek hozzá, és akárhányszor megnézem, az emlékek miatt mindig egy jó érzés fut végig rajtam. (Igazából elég csak a zenét meghallanom) 2. Az akkori technikával élethűbb effekteket csináltak, mint némelyik mai film 3. A hangeffektek zseniálisak |
327. Diablozoll (2013-02-14 16:50.17) - (válasz Mozsika 319. hozzászólására) |
Mozsika... ne csinálj magadból hülyét. Te tituláltad magad szemétnek, nekem egy rossz szavam se volt, 'haver' :) |
326. Nevo (2013-02-13 20:01.05) - (válasz XxRolandxx21 322. hozzászólására) |
Szóval neked nem a filmmel van bajod, hanem a témájával.
Nem tudom, hogy lehet megtéríteni egy embert egy filmmel, még nem találkoztam olyan emberrel akiből pl buddhista lett mert megnézett egy dokumentumfilmet a dalai lámáról. De én kérek elnézést ha mégis van ilyen. |
325. XxRolandxx21 (2013-02-13 19:53.30) - (válasz Mozsika 324. hozzászólására) |
Hát én elkövettem a hibát hogy moziban láttam az Álom.net-et. 20 perc után már nagyon gondolkoztam hogy kijövök de a jegyár miatt már csak azért is végigszenvedtem. |
324. Mozsika (2013-02-13 19:50.37) |
Általános klisé, hogy az imdb portált borjúként követve a legrosszabb filmnek tartják az Álom.net-et.
szerintem is szar, valóban, de egy 10/2-t megkap. Vannak annál rosszabbak is, mint pl. Ördögűző 2, Pluto Nash, Megapiton vs. Óriásalligátor , Supermario film stb. de minden bizonnyal az Álom.net a nagyobb hulladék |
323. XxRolandxx21 (2013-02-13 19:46.28) - (válasz Johnny kapitány 320. hozzászólására) |
Talán azért mert szerintem egy rohadt jó film. Az első is ütött de a 2. messze felülmúlta. Egyéni vélemény. |
322. XxRolandxx21 (2013-02-13 19:45.32) - (válasz Mozsika 319. hozzászólására) |
Felőlem mindenki azt hisz amit akar nem érdekel de az hogy egy ilyen filmmel akarják megtéríteni az embereket az már több mint pofátlanság.Ha egy olyan filmet akarok megnézni amiben embereket kínoznak akkor beteszem a Fűrész egyik részét vagy az Ördögűzőt. A Passióban 2 szép dolog van,az egyik az Monica Bellucci a másik pedig a zenék.Különben ez is csak azért beszédtéma még ma is mert istentelenül fel van hypolva a vallásmániákusok körében. Ennyi.
És igen lényegében a zsidóellenességével is kisebb bajom van. Azért van még manapság is ez mert az embereket behülyítették a sztereótípiákkal amiket ők szépen be is vesznek. Ha majd tényleg találkozom egy zsidó emberrel és tényleg úgy viselkedik ahogyan sokan mondják akkor majd megváltoztatom az álláspontomat. |
321. Mozsika (2013-02-13 18:59.41) - (válasz Johnny kapitány 320. hozzászólására) |
nem is az a lényeg. A passió... na az nyakon vágott |
320. Johnny kapitány (2013-02-13 18:58.58) |
Én azt nem értem, hogy lehet a Kung fu Panda 2. a 2. helyen O.o |
319. Mozsika (2013-02-13 18:54.54) - (válasz XxRolandxx21 318. hozzászólására) |
ma már egyszer szemét voltam mert vissza mertem kérdezni egy embernél... gondoltam megteszem mégegyszer:
A passió miért szerepel a 10 legrosszabb filmben? Mitől ilyen szar? hogy lehet egy színvonalon ilyen Álom.net- ekkel? a film állítólagos zsidóellenes hátterével van bajod? |
318. XxRolandxx21 (2013-02-13 17:58.32) |
10.Legrosszabb:
1:Kis Vuk 2:Álom.Net 3: Dragon Ball Evolúció 4:LOL 5:Hannah Montana-A Film 6:Paranormal Activity 3 7:A Passió 8: Alkonyat 9:Katasztrófafilm 10: Batman és Robin Legjobbak: (több mint 10) 1: Az Ördögűző 2: Kung Fu Panda 2 3:Poltergeist-Kopogó Szellem 4: Fantázia 5: Az Oroszlánkirály 6: Cápamese 7: Death Note-A Halálista 8:The Amityville Horror 9:Omen 10: Fehérlófia 11: Psycho 12:Rekviem egy álomért 13: Karácsonyi Lidércnyomás 14: A Halott Menyasszony 15:Dracula 16:Ponyvaregény 17:Kill Bill 18:Kill Bill 2 19:A Keresztapa 20: Nagymenők 21:Kung Fu Panda 22:Ollókezű Edward 23:Űrgolyhók 24:Bújj Bújj Ördög 25: Csupasz Pisztoly 1-2-3 26:Vuk 27:Hófehér 28:Harry Potter összes 29:REC 30:Macskafogó |