Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk
Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

DVD / Blu-ray premierek
Becsületes tolvaj (DVD)
Eredet (2 Blu-ray)
Viharsziget (4K UHD+BD) (Blu-ray)
Noé (Blu-ray)
Grease - Pomádé *Szinkronizált* (DVD)

További DVD premierek
További Blu-ray premierek

Hamarosan a TV-ben
A Védelmező
- Viasat3, 21:00
Mentőexpedíció
- Moziverzum, 21:00
A biztonság záloga
- SuperTV2, 21:10
Joker
- TV2, 21:20
Songbird
- Film Now, 21:45

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Peter Riegert (74)
Jennifer Esposito (48)
Johnny Messner (51)
Vincent Gallo (60)
Louise Lasser (80)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Ki találja ki? (játék) - Avagy kulcsszavak a filmhez
Rock zene
Mit hallgatsz most?
Mécs Károly - Vélemények
Snooker

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Tudhattad volna aaaaa
Tahar Rahim aaaaa

 

Jason13 adatlapja

E-mail küldés Jason13 részére

Osztályzott filmek
Összesen 2289 filmet osztályzott.
Osztályzatok eloszlása: 553 aaaaa, 611 aaaaa, 402 aaaaa, 381 aaaaa, 342 aaaaa
Utoljára osztályzott 15 film:
Zack Snyder: Az Igazság Ligája aaaaaWonder Woman 1984 aaaaaBad Boys - Mindörökké rosszfiúk aaaaa
Hubie, a halloween hőse aaaaaBloodshot aaaaa13 Sins aaaaa
Úriemberek aaaaaÁrok aaaaaAz átok háza aaaaa
Star Wars: Skywalker kora aaaaaÁlom doktor aaaaaTerminátor: Sötét végzet aaaaa
Ad Astra - Út a csillagokba aaaaaJoker aaaaaRambo 5: Utolsó vér aaaaa

Az összes osztályzott film

Osztályzott színészek
Összesen 426 színészt osztályzott.
Osztályzatok eloszlása: 150 aaaaa, 211 aaaaa, 30 aaaaa, 15 aaaaa, 20 aaaaa
Utoljára osztályzott 15 színész:
Vince Vaughn aaaaaEvan Rachel Wood aaaaaGina Carano aaaaa
Florence Pugh aaaaaAubrey Plaza aaaaaRebecca Ferguson aaaaa
Sherilyn Fenn aaaaaNatasia Demetriou aaaaaJoaquin Phoenix aaaaa
Virginia Madsen aaaaaIsabela Moner aaaaaAnya Taylor-Joy aaaaa
Diane Lane aaaaaTony Todd aaaaaDiane Kruger aaaaa

Az összes osztályzott színész
Beállított színészfigyelők száma: 105.

Fórumhozzászólások
Hozzászólások száma: 17479.
Utolsó hozzászólások:

Zack Snyder: Az Igazság Ligája - Vélemények (2021-03-23 22:56.00)
A Zack Snyder által eredetileg megálmodott Igazság ligája meglehetősen rögös utat járt meg addig, hogy végül március 18-án bemutatásra kerüljön az HBO Maxon (hazánkban az HBO Go-n).
Bevezetőmben nem szeretném nagyon részletesen érinteni ezt a gondokkal kikövezett utazást, amit Snyder és az ő víziója járt be, hiszen az utóbbi 1 évben szinte minden fontosabb filmes oldal foglakozott a Snyder Cut létrejöttének folyamatával.
Az elején annyit szögeznék le, hogy nekem minden hibájával együtt egyaránt kellemes élményt nyújtott a Man of Steel és a Batman v Superman is. Igaz, egyik alkotást se nevezném a legjobb képregény adaptációnak, de közel sem érdemeltek/érdemelnének annyi savazást, mint amit a mai napig kapnak. Kétségtelen, hogy mindkét mozi rendelkezik hiányosságokkal és emellett rossz forgatókönyvírói és rendezői húzások is tarkítják őket, viszont egyedi látásmóddal, szemkápráztató vizuális megoldásokkal és megkapó atmoszférával rendelkeznek, melyek már rögvest kiemelik őket a tucat szuperhős mozik kategóriájából.
Amire még kitérnék, az maga a stúdió (Warner/DC) szerencsétlenkedése, akik egy eredettörténet után (Man of Steel) már nem bírtak magukkal és mindenképp filmes univerzumot akartak építeni, de ahelyett, hogy követték volna a Marvel mintáját és megalapoztak volna soron következő történeteiknek, egyik pillanatról a másikra akarták meglovagolni ezt a formulát. És ennek lett az eredménye az, hogy 2017-ben mozikba került az Igazság ligája, kiherélt, összefércelt verziója, amit Joss Whedon pofozott össze a stúdiófejesek utasítására. A DC legdrágább csapatfilmjéből így lett egy orbitális nagy lebőgés, mind kritikai, mind anyagi szempontból. Ezt a bukást pedig azóta is nyögi a stúdió, hiszen önálló filmjeik egy része ugyan jól sikerült (Wonder Woman, Aquaman, Shazam), de ezek már nem igazán kötődnek egymáshoz, sőt, vannak olyan darabok, melyeket egyenesen lehetetlen elhelyezni a kontinuitásban (Joker vagy éppen a készülő The Batman).
Idén azonban megkaptuk Snyder verzióját az Igazság ligájából, ezt pedig a nemrég startoló HBO Max, az éppen tomboló koronavírus járvány és a rendkívül kitartó rajongói nyomás eredményezte. Ezt követően pedig jöhet a kérdés: Snyder munkája mennyivel sikerült jobban a ’17-es verziónál? A rövid válasz: mérföldekkel.
Ennyivel azonban kár lenne elintézni ezt a majd 4 órás szösszenetet, aminek már a keletkezési körülményeiről is hosszú tanulmányokat lehetne írni.
A történetről sokat felesleges lenne elárulni, hiszen ez a lényegesebb pontokban megegyezik a ’17-es sztorijával. Superman halott, Batman csapatot szervez, eközben pedig egy földönkívüli próbálja megszerezni magának a bolygónkon található három ősi relikviát/fegyvert. A körítés az, amiben teljesen különbözik a két verzió.
Whedon ezt az alapot a végletekig leegyszerűsítette és feldúsította lagymatag poénokkal, Snyder azonban megpróbált mindennek kellő súlyt adni. Ez nem minden esetben sikerült neki, azonban a 2021-es Igazság ligája egy sokkal logikusabb, érzelmesebb, látványosabb és nem mellékesen epikusabb alkotás lett, mint elődje.
Ami engem kifejezetten meglepett, az az, hogy a terjedelmes játékidő elég hamar elszaladt mellettem. Sehol nem éreztem azt, hogy a film unalomba fulladna, pedig érdemes megjegyezni, hogy nem egy faltól falig zúzásról van ám szó.
Snyder rendkívül sok teret ad az alaphelyzet kibontásának és amíg Whedon esetében ez az egész világmegmentős alaphelyzet és csapattoborzás egy hatalmas káoszt eredményezett, addig itt teljesen érthető az, hogy mi a célja gonosznak, mit miért tesz, ahogy arra is választ kapunk, hogy mik ezek az ősi ereklyék, milyen elven működnek és mire képesek. A mozis változatból ezek a dolgok kimaradtak, de ami talán ennél is nagyobb problémát jelentett ott, hogy a karakterek nem kaptak elég alapozást.
Ez az a pont, ahol ki kell térni arra, hogy hatalmas hiba volt a stúdió részéről úgy belevágni egy csapatfilmbe, hogy nem minden figura kapta meg az eredettörténetét. Mert hiába az eposzi hosszúságú játékidő, azért Flash, Aquaman és Cyborg megérdemelt volna egy önálló kalandot a Liga előtt, hogy ne itt foglalják össze röviden a hátterüket. Persze, Snyder-nek azért sikerült ügyesen bemutatnia őket és így nagyjából érthetőek lettek motivációik, sőt, kifejezetten erős drámai jelenetek is fűződnek hozzájuk. De ezért érződik töménynek ez a majd 4 óra, mert a főkonfliktus mellett ilyen plusz információk is tarkítják a filmet és hiába sikerültek jól ezek a részek, a cselekményt azért meg-megakasztják.
És ha már a cselekmény megakasztása. Snyder ugye azt ígérte, hogy minden benne lesz az ő verziójában, amit anno megálmodott. Ennek viszont az lett az eredménye, hogy olyan képsorokkal is találkozhatunk, melyek azokat a folytatásokat vetítették elő, melyeket végül a stúdió kikukázott. Így bizonyos új karaktereknek, esetleg előrevetített történetszálaknak az égvilágon nem lett semmi értelme. Ezeket nyugodt szívvel a vágószoba padlóján lehetett volna hagyni, mert így önmagukban a filmhez se tesznek hozzá sokat.
Amik viszont hozzáadnak az élményhez, az Snyder vizualitása, az akciók koreográfiája és Tom Holkenborg zenei aláfestése.
Whedon annak idején elég csúnyán megváltoztatta a film képi világát és az összecsapásokból is sokat kihagyott, így az ő változata egy rikító színekben tündöklő hatalmas CGI-massza, ami szinte teljesen követhetetlen. Nem mellesleg behozta a fedélzetre Danny Elfmant aki egy teljesen új zenei világot adott a filmhez, amit ha rossznak nem is, de jellegtelennek és stílustalannak már annál inkább lehetett nevezni.
Snyder viszont a rá oly jellemző vizualitást visszaintegrálta munkájába, tehát rendkívül sok a lassítás, sötétebbek a képek és ez nagyon jól is áll a Ligának. A néhol kellően komorra és drámaira sikerült jelenetekhez tökéletesen passzol ez a stílus. Tom Holkenborg zenéje pedig képes egy új mélységet is adni a látottakhoz, hiszen tételei nemcsak akció-dúsak és pörgősek, de ha kell, képesek a mélyebb érzelmeket is hatásosan kiszolgálni.
Az akciók esetében jelen esetünkben is a CGI megvalósítás dominál, és ugyan helyenként nem tökéletes, de sokkal jobban működik, mint Whedon változatában. A gonosz Steppenwolf megjelenítése például kellően fenyegető és a mozgalmasabb jelenetek is jóval átláthatóbbak, élvezhetőbbek.
Amit még fontos érinteni, az a csapatdinamika. Itt jobban megismerjük a karaktereket és az ő hátterüket, mint a korábbi változatban, így ilyen téren is Snyder vágása viszi a prímet. Persze, az erőltetett poénok kikerülése azt is eredményezi, hogy kínos egysorosok helyett a szereplők közti kommunikáció komolyabb alapokra helyeződik, de ez jobban is passzol ahhoz a tónushoz, amit Snyder képvisel.
De még mielőtt az egekbe magasztalnám a rendezőt, érdemes megjegyezni, hogy így, ebben a rendkívül terjedelmes formájában sem lett tökéletes az Igazság ligája. Hiába a jobban elmélyített karakterek, a komorabb hangulat, a logikus történet és a megkapó vizualitás, azért ezekkel nem lehet pótolni azt, hogy egy ilyen nagyszabású filmet erősebb alapokra kellett volna helyezni.
Emellett a soha el nem készülő folytatásokat beharangozó jelenetek is leginkább időhúzásnak érződnek. Értem én, hogy sok rajongót lehet lekenyerezni olyan képsorokkal, ahol eddig nem látott, vagy máshogy ábrázolt karakterek bukkannak fel, ezek azonban nem viszik előre a cselekményt, inkább csak megakasztják azt.
Plusz Supermannal már Whedon se nagyon tudott mit kezdeni és ez ebben a verzióban sincs másképp. Igaz, Snyder legalább következetes az előzményekben felépített figurával és nála azért az erőviszonyok se csúsznak el a kriptoni hős megjelenésével, mint a moziverzióban. Érdemben viszont nem tesz hozzá semmit Superman alakjához, bár egy folytatásban bőven lehetett volna alapozni arra, ami ebben a filmben történt vele.
Összegezve a dolgokat, a Snyder vágás, vagy más nevén a Zack Snyder’s Justice League egy rendkívül hosszú, de igencsak szórakoztató, látványos és helyenként erős drámai töltetekkel rendelkező szuperhős kaland, ami persze nem tökéletes, de még így is reggelire megeszi a 2017-ben mozikba küldött, rommá vágott verziót.
Személy szerint örülnék, ha mégis arra kerülne sor, hogy a Warner/DC ezt a vonalat vinné tovább, de lássuk be, erre vajmi kevés az esély. Azt viszont értékelni kell, hogy ez az alkotás, így, ebben a formában létrejöhetett és akik hozzám hasonlóan szerették a Man of Steelt és a BvS-t, ebben az eposzi hosszúságú Igazság ligájában sem csalódhatnak.

Wonder Woman 1984 - Vélemények (2021-01-27 15:22.28)
Az elmúlt pár évben bemutatott Warner/DC szuperhősfilmek azt az érzetet keltették, hogy a stúdiónál dolgozó fejesek/filmesek végre rájöttek arra, hogyan kell szórakoztató mozikat gyártani az olyan félresikerült próbálkozások után, mint az Öngyilkos osztag vagy az Igazság ligája. Akadt kellően elszállt CGI orgiába oltott kalandozás (Aquaman), családi matinéba ültetett fantasy (Shazam) és ugye ne feledkezzünk meg a Jokerről sem. Ez utóbbi ugyan nem sorolható a szuperhős zsánerbe, de a cég ezzel bizonyította azt, hogy végre nyitottak a sötétebb, korhatárosabb alkotásokra is, melyek az idősebb közönséget célozzák meg.
Ezek után azt gondolhatnánk, hogy a Warner/DC rendezte sorait és miután elengedték azt, hogy pár év leforgása alatt hozzanak össze egy filmes univerzumot a Marvel mintájára, inkább az önálló? igényes alkotásokra fektetik a hangsúlyt.
Igen ám, de a Wonder Woman 1984 inkább azt az érzést kelti, hogy valami nagyon nincs rendben.
Be kell valljam, én nagyon szerettem a 2017-es első részt, az se találta fel a műfajon belül a spanyolviaszt, de egy kellően szórakoztató, látványos és izgalmas darabnak bizonyult, aminek persze megvannak a maga szépséghibái, de pozitívumai képesek ezeket kissé a háttérbe szorítani.
Emiatt és a Warner/DC mozik javuló tendenciája miatt én nagyon vártam a folytatást, plusz a már címben is megjelenő évszám is kellően felcsigázott, hiszen imádom a ’80-as éveket.
Azonban a végeredmény egy totális káosz lett, amiben hatalmasat csalódtam.
Rengeteg hibája van a WW84-nek, de kezdjük a történettel. Az egész cselekmény egy rendkívül egyszerű tanulságra lett felhúzva, amivel alapjáraton még nem is lenne baj. Viszont a film elképesztően felszínesen vezeti végig ezt a „bölcsességet”, miközben egy olyan történetbe építi bele, ami ezer sebből vérzik.
Engem leginkább az zavart, hogy ez a film elképesztően amatőr módon lett megírva. A forgatókönyv tele van lyukakkal és olyan egyértelmű magyarázatokat spórol ki, melyek könnyen kizökkenthetik a nézőket. Ezen felül a középpontban álló varázslatos tárgy szabályrendszerét sem ismerteti, a filmnek nincs egy jól kigondolt belső világa, ez pedig azt eredményezi, hogy a cselekmény elég hamar egy átláthatatlan masszává formálódik.
És mivel ennyire lusta, ötlettelen módon lett összefércelve a film, a drámainak szánt eseményeknek sincs súlya. Pedig lennének erős jelenetek a játékidő során, viszont ezek annyira a semmiből jönnek és olyan kevés motivációs hátteret kapnak a karakterek, hogy lehetetlen átérezni az érzelmesebbnek szánt részeket. Sőt, akadnak olyan képsorok, melyek már egyenesen kínosak.
A finálé nagy monológja mögött érezni azt, hogy mit akartak a készítők, de ezt nagyon erőltetett módon sikerült kivitelezni.
És akkor elérkeztünk egy fontos kérdéshez: Legalább a technikai oldal (látvány, koreográfia) kárpótólhat minket? A válasz sajnos az, hogy nem.
Hiába emelte ki a film reklámkampánya a ’80-as éveket, ez a korszak leginkább csak nézőcsalogatóként funkcionál, ha a sztorit napjainkba vagy esetleg a közelmúltba helyezték volna, a lényegen az se változtatott volna semmit.
De ennél is fájdalmasabb az, hogy az akciójelenetek épp, hogy elérik az átlagos szintet. A koreográfia teljesen ötlettelen, egyedül az egyiptomi üldözésnél lehet felfedezni némi kreativitást, de azt meg a gyenge CGI, a pocsék zöld háttér és a rendkívül rossz forgatókönyvírói megoldások hátráltatják.
Fontos kihangsúlyozni, hogy ez a produkció több, mint 200 millió dollárt emésztett fel, de ebből nem sok minden látszik meg a végeredményen. A díszletek/helyszínek rendkívül sterilek, az operatőri munka semmi kiemelkedőt nem tartalmaz és a vágás sajnos helyenként egyenesen pocsék. Bizonyos jelenetek szinte mindenfajta logikát nélkülözve követik egymást.
Nagy pozitívumként Hans Zimmer zenéjét tudnám felhozni, az általa komponált tételek kissé magasabb szintre tudják emelni a félresikerült képsorokat. Azt viszont nem értem, hogy a film egyik fordulópontjánál milyen indíttatásból szólalt meg John Murphy Napfényhez írt szerzeménye, de ez már tényleg legyen az én bajom.
Amiről még érdemes szót ejteni, az a színészi játék. A WW84 fénypontja nem más, mint Pedro Pascal aki ugyan végig ripacskodik, de azt nagyon szórakoztatóan teszi. Mellette sajnos mindenki eltörpül, de ez annak is köszönhető, hogy senkinek nincs igazán kidolgozott karaktere. Míg az első részben Diana Prince egy kellően motivált, erős kisugárzással rendelkező főszereplő, addig itt csak árnyéka önmagának, akit ide-oda rángat az erőtlen sztori. Sajnos ebből Gal Gadot se tudott sokat kihozni, alakítása itt igencsak felejthetőre sikeredett. Chris Pine pedig hiába volt az előzmény egyik meglepően szórakoztató figurája, itt ő is csak egy kísérővé degradálódik, aki szó nélkül követi a címszereplőt és ennyi. Kettejük remekül működő dinamikájából semmi nem maradt meg.
És akkor itt volt még Kristen Wiig is, mint második számú ellenlábas, de igazából ő is csak egy ügyetlenül felskiccelt karaktervázlat, akire a film eleinte egész sok időt szán, hogy aztán totálisan parkolópályára állítsa.
Újra meg kell említenem, hogy én mérhetetlenül nagyot csalódtam ebben a filmben. Nem vártam azt, hogy a WW84 majd egy világmegváltó mestermű lesz, szimplán csak egy szerethető szuperhősfilmre számítottam, kb. mint amilyen az első rész volt.
Erre kaptam egy átgondolatlan, ötlettelen, sután megírt, rosszul kivitelezett katyvaszt, amiben azért pislákol némi lélek, de ez kevés az üdvösséghez.
Nem tudom, hogy mi mehetett ennyire félre, hiszen a készítőknek elég lett volna annyi, hogy az előzmény vázát képző elemekre felhúznak új karaktereket és történetszálakat, aztán borítékolható lett volna a siker.
De ez, így, ebben a formában egy hatalmas pofára esés és egyben nagy visszalépés is az olyan DC filmek irányába, mint például az Öngyilkos osztag.
Remélem, a harmadik rész azért jobban sikerül majd.

Bad Boys - Mindörökké rosszfiúk - Vélemények (2020-10-15 02:56.38)
A Bad Boys 1. és 2. része simán ott szerepel kedvenc akciófilmjeim között, köszönhetően az emlékezetes zúzásoknak, az idézhető dumáknak és a két főszereplő (Smith és Lawrence) remek párosának.
Ezen felül én azt gondolom, azért is lett ez a két mozi ennyire ütős, mert Michael Bay ereje teljében készítette őket és mindkettőn erősen tetten érhető egyedi vizuális stílusa és gátlástalan, senkit és semmit nem kímélő úthenger-humora.
Emiatt rendkívül szkeptikus voltam a 3. epizódot illetően, hiszen ezt már két újonc belga rendező hozta tető alá, akik ezidáig csak saját hazájukban alkottak és be kell valljam, nem bíztam abban, hogy ide elég lesz az ő tudásuk.
Ennek ellenére az előzetesek azért felcsigáztak valamelyest és ugyan féltem a végeredménytől, mégis, némi lelkesedéssel ültem be a Mindörökké rosszfiúkra még januárban.
Fel voltam készülve arra, hogy az összkép nem lesz olyan erős, mint a két előzmény, de azért bíztam abban, hogy végtére is kapok egy szórakoztató akciófilmet, ami ha stílusában nem is lesz olyan átütő, mint a két előd, legalább szellemiségében hű lesz azokhoz és kikapcsolja az agyam két órára.
De kár volt még ilyen minimálisan is bizalmat fektetnem ebbe a produkcióba.
A 3. Bad Boys film számomra egy mérhetetlen csalódás, ami több fronton vérzett el a szememben. Először is nagyon hiányzott az a fajta vizualitás, ami jellemezte az első két epizódot. Ugyan akadnak olyan beállítások, melyek próbálnak tisztelegni Bay előtt, de ezek is rendkívül erőltetettre sikerültek. És hát az akciójelenetek!
Na, ilyen téren is verhetetlen Bay, míg nála egy sima üldözéses jelenet is elképesztően ötletes és dinamikus, addig itt totál súlytalanok a leglátványosabbnak szánt akciók is. Persze, akadnak robbanások, bunyók és lövöldözések, de hiányzik belőlük az őrült tempó és a vizuális játékosság, ami a korábbi epizódokban jelen volt. Hiába ugrál Will Snmith kamionokon és hiába zuhan bele egy helikopter egy épületbe, ezek a képsorok maximum átlagosnak nevezhetők, semmi kiemelkedő nincsen bennük.
A finálét pedig simán megeszi reggelire az első rész reptéri zúzása, pedig az a film 1995-ben látott napvilágot. Ez azért elég elszomorító.
De oké, a két belga rendező még kevésbé gyakorlott ilyen téren, ettől függetlenül sztori és poénok szintjén működhetett volna még a Bad Boys 3.
A probléma ezzel az, hogy a történet egy idő után eléggé próbál viszonylag komolyabb, drámai hangvételt magára erőltetni, még pedig Will Smith karakterén keresztül.
Oké, dicséretes dolog az, hogy nem szolgai módon próbálták a készítők másolni az előzményeket és próbálták új mélységekkel megtölteni ezt az alapvetően egyszerű alapokra helyezett szériát, de nagyon túl lőttek a célon.
A játékidő közepétől kezdve olyan, mintha egy átlagos akciófilm és egy végtelenül gyenge szappanopera keveredne a képernyőn, ez a párosítás pedig teljesen hazavágja az egész Bad Boys hangulatot.
Nyoma sincs a természetes lazaságnak, az üdítő beszólásoknak, helyette kapunk néhány fáradt poént, melyeket elnyújtott, szirupos enyelgések választanak el egymástól, miközben az egészet még beárnyékolja az erőltetett komolykodás is.
Tény, hogy Will Smith-nek nem áll rosszul a kissé megkeseredett, szenvedő akcióhős szerep, de ezt nem itt kellett volna ellőni. Bár, még így is ő film egyik legnagyobb pozitívuma. Martin Lawrence mellette próbálja hozni a szokásos vicces dumagép karakterét, de sajnos a legtöbb beszólása rendkívül gyengére sikeredett, pluszban még ő is kapott néhány érzelmes jelenetet, melyek inkább kínosak és paródiába illőek, mintsem komolyak és meghatóak.
Smith játékán felül még a zene hozható fel pozitívumként. Lorne Balfe komponista ügyesen hangszerelte újra az első rész témáit, így a lagymatag akciók legalább kellően hangzatos aláfestést kaptak.
Mindent összevetve, elég gyenge szösszenet lett a Mindörökké rosszfiúk. Lehet szidni Michael Bay-t és vitatni rendezői képességeit, de az biztos, hogy ebből ő egy sokkal izgalmasabb, pörgősebb és emlékezetesebb alkotást faragott volna.
Nélküle ez a 3. rész nem más, mint az előzmények, erőtlen, dinamikátlan és stílustalan lenyomata, ami még önálló akciófilmként is csak kínkeservesen nevezhető átlagosnak.
Persze, a mozikasszáknál jól teljesített a film, ennek és a botrányosan nyitva hagyott befejezésnek köszönhetően borítékolható a folytatás, de arra már tényleg mindenfajta lelkesedés nélkül fogok beülni.

Jason13 összes hozzászólása

 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu