Kvízjáték online és ingyenes
Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2024-04-26
Anselm

2024-04-25
Abigail
Challengers
Emma és Eddie: A képen kívül
Exhibition: Van Gogh és Japán
Maga a pokol
Robotálmok

2024-04-18
Bolero
Bonus Trip
Elszáradt füvekről
Mentawai, egy elfeledett ősi kultúra
Micimackó: Vér és méz 2.
Polgárháború
Származás
Szunnyadó vérebek
Vörös szobák

2024-04-11
Back to Black
Carte Rouge - Vörös térkép
Szellemirtók - A borzongás birodalma
Thabo és a szafari kaland
Verseny a győzelemért

További mozibemutatók

DVD / Blu-ray premierek
A Profi *A klasszikus film* *Dupla borítós kiadás és booklet* (Blu-ray)

További DVD premierek
További Blu-ray premierek

Hamarosan a TV-ben
A fogoly
- RTL Három, 01:00
Monstrous
- Film Mánia, 01:25
Vérszomjas pancserek
- Moziverzum, 01:30
Dolittle
- RTL, 01:50
A sejt
- Viasat Film, 02:10

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Shirley MacLaine (90)
Djimon Hounsou (60)
Glenn Morshower (65)
Cedric the Entertainer (60)
Aidan Gillen (56)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Veszedelmes partvidék - Vélemények
Asszociáció
Maggie - Az átalakulás - Vélemények
Szerinted mi a legidegesítőbb magyar szó?
F mint foci - Avagy vélemények a bajnokságokról

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Levelek Júliának aaaaa
Shirley Temple aaaaa

 

Fórum - Elvis (2022) - Vélemények (2. oldal)

Ahhoz, hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz, be kell jelentkezned, vagy regisztrálnod itt!

1 2 3 4
62. Evile-Elvis- (2022-07-09 21:35.39) aaaaa - (válasz Cartman8/2.0 61. hozzászólására)
Több empátia és alázat a művészet iránt, semmi sem csak fekete, vagy fehér. Sok mindenben van érték, ami nekünk nem tetszik, még abban is. Nekem sem tetszik maradéktalanul ez az Elvis film, de én is elismerem az érdemeit.


61. Cartman8/2.0 (2022-07-09 21:25.41)   - (válasz Evile-Elvis- 60. hozzászólására)
Az emberek példát adom de a filmnél nem !
Nem fejtem ki jobban mint az előbb, hogy van akinél egy Jancsó film katarzis élményt nyújt, míg nálam egy unalmas semmilyen nivotlan valami..



60. Evile-Elvis- (2022-07-09 21:22.27) aaaaa - (válasz Cartman8/2.0 59. hozzászólására)
A minőség nem lehet mindenkinél más. Hiszen a minőséggel valaminek a jóságát mérjük. Ahogy vannak igényes emberek úgy vannak igénytelenek is, így vannak rossz ízlésűek is. A Titanic bizonyos szempontból valóban monumentális a maga idejében, de ez nem egyenesen arányos azzal, hogy egy szívbemarkoló dráma.


59. Cartman8/2.0 (2022-07-09 20:50.27)   - (válasz Evile-Elvis- 58. hozzászólására)
De a minőség mindenkinél más, lehet hogy a Titanic valakinél egy monumentális alkotás és úristen mekkora dráma, míg nálam egy giccses szirup és hatásvadász elemekkel operáló hányinger kategória:)


58. Evile-Elvis- (2022-07-09 20:32.26) aaaaa - (válasz Cartman8/2.0 57. hozzászólására)
Ez a kritika nem lehúzó, sőt elismeri a film bizonyos erényeit, de ettől függetlenül olyan dolgokat nem vizionál a filmbe, amik nincsenek benne. Az ízlés lehet szubjektív, de a minőség soha. Mindenben létezik minőségbéli eltérés és aki a szart szereti, annak szubjektíven lehet szar ízlése.


57. Cartman8/2.0 (2022-07-09 20:14.26)   - (válasz Evile-Elvis- 56. hozzászólására)
Azért az beszédes hogy a család szerint ez az alkotás méltó Elvishez !:)
Szóval a kritika mindig fontos de sosem fogadom el senkiét sem , mert az ízlés és minden más ami hát ránk, akár film vagy zene formában, szóval mindig szubjektív!
Éppen ezért számomra a saját élményem és a család véleménye, mérvadó !


56. Evile-Elvis- (2022-07-09 19:36.41) aaaaa
Barcs Endre egy hiteles és hozzáértő személy, kritikájában sok igazság rejlik:

"Tizenhatévesen, Balatonszabadiban, miközben a szomszéd sráctól a szocializmusban akkor még tiltott dalokat vettem át az apámtól kapott kis Geloso magnómra így találtam felsóhajtani: ” Ha találkozhatok Elvisszel és megfoghatom Cliff Richard gitárját, akkor meg is halhatok.”

Nos, a sors útjai kifürkészhetetlenek és mindkét kívánságom teljesült és én még itt vagyok. Elvis iránti rajongásom 1959-ből ered, amikor apám valahonnan meghozta nekem Elvis első nagylemezét. Ettől kezdve követtem minden lépését, beszereztem minden lemezét és minden fellelhető anyagot, amihez csak hozzá tudtam jutni. 1972-ben úgy alakult, hogy találkozhattam bálványommal személyesen is Las Vegasban. Alapító és lelkes tagja vagyok a magyar Elvis klubnak, lefordítottam százegy dalszövegét és egy könyvet is írtam róla, az “Igazi Elvis” címmel.

Mindezzel csak annyit szeretnék mondani, hogy én kicsit más szemmel ültem be a moziba megnézni Baz Luhrmann Elvis c. életrazi filmjét, mint azok, akik talán még meg sem születtek, amikor Elvis eltávozott az élők sorából. Én nem is annyira a filmre, mint Elvis ábrázolására voltam kíváncsi és a korra, amely alakította és formálta és amelyet ő is alakított és formált. Mert Elvis egészen különleges személyiség volt, aki képes volt a képmutató, álszent hazug és szegregált amerikai társadalomban száciális és társadalmi forradalmat kirobbantani, megteremtve ezzel az ifjúsági kultúrát, ami addig az Egyesült Államokban nem létezett. Elvis megjelenéséig a szülők, az iskola és az egyház egyeduralma elnyomta a kamasz amerikai fiúk és lányok minden törekvését az önmeghatározásra, mindenről a felettes hatóság volt hivatva dönteni, az öltözködéstől kezdve a táncparketten való viselkedésig.

Nem véletlen, hogy Elvis megjelenését az akkori amerikai establishement minden eszközzel támadta, a fehérek felsőbbségét hírdető szervezetek és az egyház mindent megtett, hogy Elvist, akiben a Sátánt magát látták megtestesülni, kiközösítsék és eltűntessék a Föld színéről. Csakhogy, a szellem már kibújt a palackból és már nem lehetett visszadugaszolni. A tinédzserek ettől kezdve Elvis féle kacsafrizurát hordtak, csőnaciban és farmerben lógtak, cigivel a szájukban, fütyülve az iskolai rendtartásra. Luhrmann ezt a korszakot, az ötvenes éveket, hiteles képekkel, a memphisi Beale utca szinte teljes felépítésével varázsolja elénk, ahol csodák történnek a bárok és kávéházak, vagy ahogy akkoriban nevezték, a klubok falai között, és ezt a csodát maguk a társadalomból kizárt feketék hozzák létre, Elvis csak ellesi tőlük.

Luhrmann képi világa ekkor olyan csodálatos és olyan elementáris erőjű, hogy ehhez hasonlót én még filmen soha nem láttam. Ugyanakkor különböző idősíkokkal játszik, egészen mesterien. Úgy keveri a transzbaesett kiskamasz Elvist, a szívinfarktusban haldokló és a filmben a mesélő szerepét is betöltő menedzserrel, Parker ezredessel és a Beale utca eseményeivel, hogy a néző nem téved el, pontosan tudja, melyik idősík milyen szerepet tölt be. És ezt a zene is alátámasztja, amely szinte folyamatosan szól a filmben, és hömpölyög úgy, hogy különböző korszakokat ölel fel egyszerre, de ilyenkor nem útmutatóként, kizárólag a képi hatások érzelmi megerősítéseként .

Persze az más, amikor maguk az énekesek adják elő a dalaikat. Luhrmanntól nem lehet elvárni, hogy éles társadalomkritikát fogalmazzon meg, hiszen a világa annyira pompás, színekben és ruházati stílusokban oly dús, és a képi megfogalmazása annyira meseszerű, hogy erre ebben az önmaga által termetett világban nem is lenne mód. És ha már itt tartunk, a rendező van annyira ravasz, hogy a mesevilágot a valódi dokumentum jelenetekkel is keveri, hogy ezzel még erősebben aláhuzza, vagy a nézővel elhitesse meséjének a valóságtartalmát.

Hallunk Martin Luther King megöléséről, szó szerint, mert a lövés hangja végigsüvölt a mozin, és látjuk tévéközvetítésben a fiatalabb Kennedy, Bobby meggyilkolását, ahogy átlőtt fejjel a földön haldokolva fekszik, de úgy van vele a néző, ahogy a filmben Elvis menedzsere, Parker ezredes mondja. ” Szörnyű, de nekünk nincs hozzá semmi közünk.” Nincs, mert a film pereg, a képi világ máris magával ránt bennünket, tovább. Ez a csodás és mesés képi és zenei világ aztán a film vége felé megérkezik a realizmusba, amikor a filmezésből kiábrándult Elvis jelképesen a Los Angeles dombján álló Hollywood felírat megrozsdásodott és elkopott hatalmas betűin ülve panaszolja el, hogy elveszítette önmagát.

Innentől kezdve a film más hangulati síkba tér át, Elvis szenvedéséhez, az injekciós tűkkel, és a jeges vödörbe mártott fejjel, szó szerint életben tartott művész vegődését, hogy bírja a végnélküli koncerteket, naponta kettőt, már naturálisan ábrázolja. Ám Luhrmann egyéni képi világa még ezt is képes oldani, finomítani, puhává és a néző számára befogadhatóvá tenni, nehogy megsértse vele az Elvis rajongók lelkét. Ahogy Elvis halálával is visszafogottan és távolságtartóan bánik.

Egy zenekritikus egyszer azt írta, hogy Jézus után Elvis a legismertebb a világban, ami egyet jelent azzal, hogy Elvis megformálása a filmvásznon lehetetlen feladatnak tűnik, tekintve, hogy minden egyes rajongónak, széles e világon meg van a maga Elvis képe, és azt akarja a vászonról viszont látni. Austin Butler, ez a fiatal és igen tehetséges amerikai színész, akit láthatóan még nem rontott el Hollywood, a maga fiatalságában és romlatlanságában remek választás erre a szerepre. Az nem az ő hibája, amit önmaga a saját szavaival is megfogalmaz, hogy “nehéz felnőni Elvishez”. Elvis halála óta negyvenöt év telt el és még mindig ő a “király”. Személyisége és sikere máig felfoghatatlan csoda és megfejthetetlen rejtély. Egy ilyen személy megformálása valóban szinte lehetetlen.

Butler csodákra képes a filmvásznon, és minden mozdulata, nézése Elvis-szes, hiszen évekig gyakorolta, de számomra nem történik meg a csoda, Butler csak Butler marad, aki Elvis szerepébe bújt. Nem is baj, hiszen egy új sztár születik a szemünk előtt. Ha Elvisként nem is tudom elfogadni, de talán még maga Elvis is megveregetné Butler vállát ezért a teljesítményért. Én egyensen csodálattal hajlok meg teljesítménye előtt. Nem tehetek róla, de nekem Elvis egyik dala jutott eszembe, férfiasított változatban: “Minden meg van benned, aminek csak meg kell lennie, de te mégsem vagy ő”.

Pedig Luhrmann minden trükköt bevet, hogy elfogadtassa velünk Butlert, mint Elvist. A film elején, osztott képen, egyik oldalon Elvist látjuk, a másikon Butlert, ugyanolyan fellépő ruhában, ugyanazokat a mozdulatokat téve, mintha a rendező azt akarná aláhúzni, lám nincs itt semmi különbség. A későbbiek során azt a trükköt is használja, hogy mivel adott Elvis videok és filmek hű másolatát viszi át saját filmjébe, helyenként Elvist vágja be Butler helyére, ügyesen, úgy, hogy a nem szakértői szem észre sem veszi. A rendező a végén mégis megadja magát, és a filmet magával Elvisszel zarja le, hiszen ki érhetne fel vele, senki más, csak saját maga. És ez a dal, amit ott Elvis előad, nem sokkal halála előtt felpuffadva, betegen, olyan horderejű, hogy szinte ráül a filmre. Amikor Elvis izzadva hamiskás mosollyal kitekint a nézőkre, mintha azt mondaná: “Látjátok, ez vagyok én! Így kell ezt csinálni.” Jó, hát igen. De ez semmit nem von le Butler teljesítményéből, aki ezzel az alakításával beírta magát az egyetemes filmtörténelembe.

Számomra Tom Hanks nem annyira meggyőző Elvis menedzserének, Tom Parker ezredesnek a szerepében. Parker legalább olyan rejtélyes alak, mint maga Elvis. Parker egy szórakoztató, szerethető, de romlott zseni, akinek az üzleti trükkjeit, PR fogásait egyetemeken tanítják világszerte. Elvis számára apa figura, ugyanakkor az üzleti patnereire hipnotikus hatással van, elképesztő árat kér Elvisért, amit szinte önkívületi állapotban teljesítenek, legyen szó az RCA lemezkiadó vagy valamely hollywoodi stúdió urairól. Ugyanakkor a pénz imádata és a játékszenvedélye miatt Elvist lelkiismeretfurdalás nélkül a halálba kergeti. Igaz, Hanksnek nincs elég szerepe, hogy képes legyen megformálni hitelesen ezt a rendkívül összetett alakot.

Szinte mindvégig jelen van a vásznon, de nagyrészt csak szemlélődő, passzív, mesélő szerepben. Kár érte, kettőjük viszonya sokkal érdekesebb is lehetne, hiszen máig megfejthetetlen rejtély, hogy miért engedte Elvis, hogy az ezredes csupán az aranytojást tojó tyúkot lássa benne és a végsőkig mindent kipréseljen belőle. Mi volt az, ami miatt Elvis igazából soha nem tudta otthagyni ezt a minden pénzét a Las Vegas-i kaszinókban elverő zseniális kóklert?

Ahogy film nem hordoz társadalmi konfliktusokat, csak felvillantja azokat, ugyanúgy nem hordoz mély lélektani konfliktusokat sem, csak jelzi azokat. Pedig több alkalom is van a filmben, amikor csak ketten vannak, elzárva a külvilágtól, ahol megbeszélhetnék közös problémáikat, és nekem itt hiányzik a dráma a pszichológiai hitelesség. Végeredményben azonban egy olyan látványos és szórakoztató filmet kapunk, annyi filmnyelvbéli eredetiséggel és Butler egészen elképesztő színészi játékával, hogy a néző elmondhatja, igen különleges, egyedi élményben részesült. És ez a mai, kulturálisan is pusztuló világunkban szinte már csodaszámba megy."

Barcs Endre


55. Evile-Elvis- (2022-07-04 13:57.18) aaaaa - (válasz Tömö 53. hozzászólására)
Nagyon is jó volt hirtelen az eredeti felvétel bele az arcba, az egész film legjobb húzása volt, drámai volt a kontraszt és legalább ízelítőt kaphatott mindenki az igazi Elvis-ből. Amúgy ha Elvis legvégső időszakáról szeretnél többet megtudni, akkor Elvis utolsó barátnőjének Ginger Alden-nek a könyvét ajánlom Elvis & Ginger a címe, sajnos magyar fordításban még nem jelent meg.


54. Cartman8/2.0 (2022-07-04 05:02.00)   - (válasz Tömö 53. hozzászólására)
Tökéletes Elvis mozit nem tudtak most sem készíteni, de hogy a legjobbat láttam eddig az biztos..
Nekem pont az tetszett hogy az ezredes is kapott benne hangsúlyt.
Butler tényleg a maximumot hozta ki magából.
A drog mint olyan mindig feljön kritikaként , pedig volt érintve, max nem rakták annyira bele..
Számomra Elvis és az ezredes kapcsolata volt érdekes és a rendező ezt kiválóan találta.
Messze jobb volt mint a bohém rapszódia, remélem ennek megfelelően díjazzák majd.


53. Tömö (2022-07-03 23:12.51)  
Megnéztem....na.
H...át, jó is meg nem is, tetszett is, de sok minden nem.
És igen, semmi újat nem láttunk,vagyis tudott meg az ember ELVISRŐL ebben a filben.
A Zezredes MILYENSÉGE nem érdekelt, ő neki kellett itt a narrátornak lenni,akkor miért nem mesélte akkor az ELVIS életét el??? Miért róla szólt a film...nem értem.

A felvezetők tényleg jók voltak, értem itt ,mikod elöször fellépet, mikor ÚJRA fellépet(tv.s felvétel,kis szinpad), mikor karácsonyi dallal fellépet,ugye meglepi lett, és azok a HATÁSOK jól átjöttek, persze a zene rengeteget hozzá tett. Az a felvétel , mikor a közönségből felállt, ordít az öregasszony, ezeken mindenki röhögött.

A drogos, gyógyszeres évek??? Hagyjuk a képzeletre????vagy miért nem részletezzük...kimaradt.
Sokszor nem tetszett az anyukás részek,hogy tök 1xü párbeszédeken nyomtak le. Rap zene,minek??? Fiatalok miatt nyilván, de ezt a filmet ők fogják nézni....ő miattuk szedték elő az Amerika kapitányt is,minek??
A vège, hát, összecsapott, de az eredeti felvétel hirtelen bele a képedbe, sokkoló volt...amúgy, aztán meg kb.sírtak a moziban, sztem.nem úgy kellett volna azt.
Azzal a felvétellel csak lehangoltak.engem legalábbis.


Szóval, nekem,mint Elvis film jobban tetszett a.2005-ös?...másik;)
Viszont ez a Butleer, nem.rossz! Tetszett!! HASONLÍTOTT RÁ , igaz a barnítás felesleges volt....az xar volt.


52. Cartman8/2.0 (2022-06-29 15:17.36)   - (válasz Evile-Elvis- 51. hozzászólására)
A kritikákat óvatosan kezelem , mert ha valami nagyon van dicsérve, az sokszor nekem nem tetszik..
Lásd pl anno Titanic..
Butler elfogadható?
Minden rezdülése , mozgás-hang és arcmimika olyan volt amire azt tudtam mondani , ez igen..
Nem volt olyan ripacs mint azok akik már betegesen utánozzák Elvist
Szeritnem ez a fajta kívülállóság jót tett a karakternek , mert a nulláról építkezett és a lehető legjobbat kihozva magából, mutatta be a film..
A pali szuggesztív és hitelesen alakított, ahogy írtam korábban is , ha nem kap Oscart a pali és a film akkor szart sem ér a gála, ami már sajnos eleve nem a régi..



51. Evile-Elvis- (2022-06-29 15:06.28) aaaaa - (válasz Cartman8/2.0 49. hozzászólására)
Butler alakítása elfogadható volt, szóval nem volt kínos, de ugyan mégis mit tett volna hozzá Elvis Presely-hez??? Ha Elvis-t valóban kedveled, akkor jobban jársz, ha azoknak a felvételeknek (amik a filmben voltak) az eredetiét beszerzed és közelebb jutsz Elvis valójához.


50. Cartman8/2.0 (2022-06-29 14:57.49)   - (válasz Ava Gardner 47. hozzászólására)
Ja.. ülök a kedvenc fotelembe és csak bológatok a ritmusra.
De ez igaz egy börtön dal közben is :)


49. Cartman8/2.0 (2022-06-29 14:55.42)   - (válasz Cartman8/2.0 48. hozzászólására)
Bocsi nem írtam végig..
Szóval pedig hát Elvis mozi nem minden nap készül el..
Meg is azt hiszem hogy Butler alakítása nem elvett a királyból hanem hozzátett. .
Még pedig úgy ahogy előtte senki más..


48. Cartman8/2.0 (2022-06-29 14:54.02)   - (válasz Evile-Elvis- 46. hozzászólására)
Érthető és tök jó hogy objektíven tudsz értékelni, pedig hát Elvis presley


47. Ava Gardner (2022-06-29 14:16.58)   - (válasz Cartman8/2.0 45. hozzászólására)
Bólogatáás!:D
Én meg ugrálok :)


46. Evile-Elvis- (2022-06-29 14:13.56) aaaaa - (válasz Cartman8/2.0 42. hozzászólására)
Én Elvis rajongó vagyok és nem Austin Butler vagy Baz Luhrmann fan. Attól, hogy valamire ráütik az Elvis Presley Enterprises pecsétjét még nem jelenti automatikusan, hogy tetszik. Amúgy is kritikusan értékelem a filmeket és attól, hogy valami Elvis-ről szól még konzekvensen tudom értékelni, elfogultságtól mentesen. Még Elvis filmjeit is mindig helyén kezeltem és a legtöbb filmjére 3*ot adtam, mert hiába szerepelt bennük a kedvencem, mint filmek nem hozták az elvárt minőséget. Persze van olyan Elvis film is (nem is egy) amire maximális pontszámot adtam.


45. Cartman8/2.0 (2022-06-29 14:08.00)   - (válasz Ava Gardner 43. hozzászólására)
Táncolni nem igen tudok , de Rap-elni mások szerint jól;)
Pac nekem olyan hogy meghallom és már beindul a bológatás :)



44. Ava Gardner (2022-06-29 13:58.53)  
Ropni na..😊


43. Ava Gardner (2022-06-29 13:58.28)   - (válasz Cartman8/2.0 42. hozzászólására)
Héééé...aszontad Rap-elni tudsz!?
Jó lenne egyszer együtt ropbni egy 2Pac-re.😋😊


42. Cartman8/2.0 (2022-06-29 13:51.38)   - (válasz Evile-Elvis- 41. hozzászólására)
Nyilván:)
Kevés olyan alkotás volt az utóbbi 10 évben ami annyira tetszett , hogy azon filoztam volna , még egyszer meg kellene nézni a moziban ..
Ez egy olyan film és nagyon remélem hogy Butler kap díjakat és maga a film..
Tudom hogy szerinted gyenge a film , pedig már csak a nick-ed alapján is azt hinné az ember , hogy neked ez ütött rendesen :)
Jómagam 13éves voltam mikor vettem Elvis best of CDt , mindenki mondta hogy te hülye, ez mi ez a foss?:DD
De én már akkor is imádtam a dalait, a hangját a stílust..
Csak azt sajnálom hogy nem tudok táncolni rock n rollra.... / igaz másra se 🤣🤣



41. Evile-Elvis- (2022-06-28 23:40.34) aaaaa - (válasz Cartman8/2.0 40. hozzászólására)
Elvis nem bukott meg, hanem 42 évesen meghalt.


40. Cartman8/2.0 (2022-06-28 23:09.36)  
[link]
Nagyon korrekt kritika !


39. Cartman8/2.0 (2022-06-28 21:05.00)  
Spoiler!

A végén az a zongora jelenet , Are You Lonesome Tonight..
Mond meg annak a szemétládának , legyen minden úgy mint rég :(
És a legvégén az a madár sztori. Huhhhhh kemény volt...


38. Cartman8/2.0 (2022-06-27 22:50.12)  
Esetleg egy 6-8 részes sorozat tudta volna még jobban megmutatni Elvist.


37. Cartman8/2.0 (2022-06-27 22:48.36)   - (válasz Evile-Elvis- 36. hozzászólására)
Jogos 2005 , de semmi különleges eddig számomra nem volt tőle..
Viszont most már figyelni fogom a srácot, van benne bőven dráma



36. Evile-Elvis- (2022-06-27 21:04.53) aaaaa - (válasz Cartman8/2.0 34. hozzászólására)
2005 óta színészkedik Butler szóval nem kezdő. Ilyen főszerepet csak úgy nem kapnak meg kezdő színészek. Én viszont jobb filmben reménykedtem (igaz nagy elvárásom nem volt) ha már ennyi pénzt ráfordítottak. Talán ez volt minden idők legdrágább zenés, életrajzi filmje. Én is azt érzem, hogy Butler kihozta magából a legtöbbet, azonban voltak a szerepének korlátai, amiket nem ugorhatott át fizikai okok miatt sem. Sokkal jobb film lett volna, ha nem akarnak minden évtizedet bemutatni és csak az '50-es évekre koncentrálnak.


35. Ava Gardner (2022-06-27 20:54.03)   - (válasz Cartman8/2.0 34. hozzászólására)
:D



34. Cartman8/2.0 (2022-06-27 20:28.13)   - (válasz Evile-Elvis- 31. hozzászólására)
Szívből énekel az biztos..
Butler egy szinte kezdő színész, aki előtte nem foglalkozott sem énekkel és főleg nem tánccal!
Őszintén szólva nálam az év filmje volt ez eddig , és már most jelzem hogy Oscart neki :).
Butler még egyszer jelzem feléd, hogy őszintén és alázattal játszotta el a királyt..
Olyan laza volt mint a hátsó fogam :)


33. Evile-Elvis- (2022-06-27 18:01.49) aaaaa - (válasz Dobsony 32. hozzászólására)
Ugye...:) Pont annyira nonszensz, hogy Dwight Icenhower alakítsa a 21 éves Elvis-t, mint ahogy az is, hogy Austin Butler hitelesen megelevenítse a 38 éves Elvis-t. Ezért is elhibázott a film koncepciója, hiba volt a '60-as '70-es éveket belevenni, ha nincs rá megfelelő színészük. Mert Butlert a drága parókájában még elnézegeti az ember az ötvenes évek Elvis-e ként, de köze sincs a hetveneshez.


1 2 3 4

Kapcsolódó fórumok

VéleményekVincenzo, 2023-01-13 14:3692 hsz
Kérdések téma megnyitása0 hsz
Keresem téma megnyitása0 hsz
 
 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk