Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2024-04-25
Abigail
Challengers
Emma és Eddie: A képen kívül
Exhibition: Van Gogh és Japán
Maga a pokol
Robotálmok
Vörös szobák

2024-04-18
Bolero
Bonus Trip
Elszáradt füvekről
Micimackó: Vér és méz 2.
Polgárháború
Származás
Szunnyadó vérebek

2024-04-11
Back to Black
Carte Rouge - Vörös térkép
Szellemirtók - A borzongás birodalma
Thabo és a szafari kaland
Verseny a győzelemért

További mozibemutatók

DVD / Blu-ray premierek
A Profi *A klasszikus film* *Dupla borítós kiadás és booklet* (Blu-ray)

További DVD premierek
További Blu-ray premierek

Hamarosan a TV-ben
Volt egyszer egy vadnyugat
- Film Café, 13:45
Kapj el, ha tudsz
- Moziverzum, 13:55
A kifutópálya
- Filmbox Extra HD, 14:35
Fegyvertársak
- Film Mánia, 14:45
A fiú
- HBO3, 15:05

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Eric Roberts (68)
James Woods (77)
Ragályi Elemér (85)
David Tennant (53)
Maria Bello (57)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
F mint foci - Avagy vélemények a bajnokságokról
Kaja-pia topik, avagy: ki mit szeret enni-inni?
A néma erdő - Vélemények
2022-es választás
Hiányolt fórumozók!

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Priscilla aaaaa
Josh O'Connor aaaaa

 

Fórum - A lehetetlen - Vélemények (3. oldal)

Ahhoz, hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz, be kell jelentkezned, vagy regisztrálnod itt!

1 2 3
30. Eufrozina85 (2013-01-15 17:05.49) aaaaa - (válasz Csernakakos 26. hozzászólására)
Értem, igaz. viszont van azért különbség a rabszolgaságról, forradalmakról készített filmek és eközött. Álszentség lenne ugyanis azt állítani, hogy nem a katasztrófaturista kényelmes, biztonságos nézőpontjából végigült borzongásra vágysz, mint néző, illetve hogy a film ezért készült. Ez nem történelem, a rabszolgaság és a forradalmak azok. Ennek a filmnek nem tudományos a háttere, ez bulvár.


29. Scal (2013-01-15 14:35.22)  
Középiskoláskoromban történt, a matektanár kérdezte, hogy a felrajzolt háromszögről hogy bizonyítjuk, hogy derékszögű, mire benyögtem, hogy látszik rajta, hogy Thálesz kör, már kaptam is a nyakamba a radírokat, mert ehhez a többieknek még kellett volna a hátralévő fél óra.

Egyszerűen vannak dolgok amik számomra egyértelműek. Szerintem ez egy balfaszul megválasztott cím. Vajon mi lehet benne a lehetetlen?

Pedig oda finomítottam a sajtómozikat, hogy még csak el sem olvasok róla semmit, hogy meglepődjek.
Lehetetlen, hogy ott csap le a cunami? Lehetetlen, hogy elváljanak? Lehetetlen, hogy túléljék? Háát.

A lehetetlen, és az elképzelhetetlen szerintem kizárja egymást.

Az utolsó félórában megpróbálta, azon izgulni, hogy lehet levágják a lábát a csajnak, de ahogy kivettem még az sem történt meg. Sőt, még azon is gondolkodtam, hogy ez a film mit fog kiváltani azokból akiknek meghalt apjuk, anyjuk, gyerekük? Itt van egy család, kutya bajuk nem esett, és még filmet is készítenek róluk? Miért? Mert hősök lettek volna? Nem, csak éppen szerencséjük volt.

Egyébként nem általános igazságokat próbálok írni - próbálok... keményen próbálok - törekszem az objektivitásra. Ha ezt is kiadnák szép dupla lemezesben, talán be is zsákolnám, elemezném, megfejteném, a végén meg is szeretném. Deee ez kritikusi betegség.

A mennyiség, meg a minőség a következőképpen függ össze: Te szeretsz egy csajt, lefekszel vele. Milyen volt kérdik a haverok. Hááát nem is tudom. Egy patront megért? Kettőt? Nem! Mintha beleszerettem volna. Elveszed feleségül, és nagyon sokszor lefekszel vele. Ugye milyen hülyén hangozna, hogy, Nagy hatást tettél rám, de többet nem akarok benned lenni.

Pedig 5000*-re már nyilván minden mozdulatát ismered, és mégis jó vele újra, meg újra, nem megszokásból, hanem mert szereted.

És most add hozzá, hogy egy filmet ma már le is tölthetsz.



28. Csernakakos (2013-01-15 14:13.45) aaaaa - (válasz Scal 27. hozzászólására)
De látod megint a saját megélésedet írod le általános törvényszerűségként. A címből miért gondolod, hogy csak ez olvasható ki? Én a lehetetlen, azaz az elképzelhetetlennek hittet értettem alatta a kezdetektől fogva, a földi paradicsom pokolba fordulását.
Arról nem beszélve, hogy - ezek szerint szerinted így van - nem mindenki csak a történet felfedezéséért néz filmeket. És ahogy sok esetben, a The Impossible is rámutat: a bejárt út legalább olyan lényeges, mint az elért eredmény.
Na látod az már más, hogy TE nem nézel adott témáról szívesen filmeket, minthogy mindezt univerzálisan kijelenteni.
És továbbra sem értem, a mennyiség hogy jelezheti a minőséget. Számos filmet csak egyszer voltam képes befogadni, mégis a végletekig megrendítettek, és a mai napig élénken élnek bennem a nyomaik. Talán teszerinted ez nem bizonyít semmit, de hála az égnek rengetegen másképp gondolják. Éppen ezért nálam nem működik az elved, miszerint ami tetszik, feltétlen megnézem újra és újra. Vagy más elképzeléseink vannak a tetszik-ről. Ezen ne vesszünk össze, de továbbra is azt tudom mondani: az remek, hogy megvan a saját eszmerendszered a filmekről, de ha kritikát írsz (ezt annak szántad egyébként?), akkor szerintem első tétel, hogy szembesülj a nézői diverzitással.


27. Scal (2013-01-15 13:58.41)  
Tudod - nem tom mennyire olvasol :D - néha szeretek ilyen horgokat bennhagyni. Gondolkodtam, hogy ez azért túlzás, mert mivel elborzasztott bennem is kiváltott valamit, deeee what the heck, én ilyen szélsőséges geci vagyok :D

Azért nem izgulsz senkiért, mert tudod, hogy TÚLÉLIK. Ezért ez a címe. Én úgy öltem be rá, hogy direkt nem olvastam el róla semmit, de már az gyanús volt, ahogy mondogatta Watts, hogy meghalt a férje - annyira nyomatták, hogy tudatosan levágtam, életben van, mert ezt Watts karaktere nem tudhatta 100% biztosra, és az ember alapvetően olyan teremtmény: Hogy reménykedik. Ameddig nem látja a hullát addig reménykedik, amíg nem tudja, hogy a lány nem fekszik le vele, reménykedik, stb.

És ahogy egy hatásosnak szánt zenei motívum kíséretében rávágott a kamera McGregorra, onnantól meg még annyira se izgultam mint addig. Mert sokat fognak sírni, aztán egymásra találnak. Túl beszélős volt a cím, vagy túl sok filmet láttam, nem tom.

Azért írtam, hogy tájékozott, mert ha elolvasod a plakátot - amin ott van, hogy egy család feljegyzései, akik túlélték - akkor máris kaptál egy spoilert, aztán ott vannak, akik esetleg benéznek ide, film nézés előtt :D stb.

Ha hiszed ha nem, nem szívesen nézek rabszolgaelnyomásról filmet se - főleg, hogy ez nekünk sose volt probléma, ez az amcsik nagy keresztje -, torture pornt, meg human centipedet se. Ezekről forgassanak dokumentumfilmeket. Mert már ez is szinte az volt, ugyanis története a nullához konvergál.

És még egyszer felteszem a kérdést, hányszor fogod megnézni?

Alien 50*, Die Hard 80*, még a Bábel is megérdemli a többszöri megnézést, de eeeez, ez soha többet

ugyanis ami tetszik, azt megnézem - én legalábbis - újra és újra


26. Csernakakos (2013-01-15 13:45.05) aaaaa - (válasz Scal 24. hozzászólására)
A film mértéke az, hányszor tudom újranézni?

A linken lévőkre reagálva: Nem kötekedni szeretnék, de az bár oké, hogy szerinted beteges perverzió, de cakkum-pakk kijelenteni: semmit nem vált ki belőleD, nincs kiért izgulni, akinek tetszik is, az se nézi újra - mintha legalábbis a film összes nézője nevében írnál, az ő általános vélekedésüket közvetítve. Ami tudjuk, nem igaz.
Az meg, hogy tájékozott nézők tudják a film eredettörténetét... Létezik a Te filmnézési szokásaidtól eltérő attitűd is, nem kéne szerintem ennyire zárt rendszerbe passzírozni a hetedik művészetet. Én például kerülöm az előzetes információszerzést filmnézést megelőzően.

Eufrozina, igen bizonyos szempontból egyetértek, vannak a filmnek gyenge pontjai, erről én is írtam lentebb, Anita utánajárása pedig csak további kételyeket szül.
Én úgy éltem ezt meg, hogy a néhány álomgyári pillanat kivételével Bayona mintha meglehetősen passzív lett volna, mint aki nem is atyáskodik a film fölött, csak hagyja a nézőből előtörni, aminek elő kell különösebb erőszak nélkül. A történet önmagában megrendítő, de a (többnyire) nem hivalkodó prezentálás tette ilyen fogyaszthatóvá és azonosulásra alkalmassá - én így láttam.
Én nem értem, miért kérik számon a témát: ilyen erővel ne forgassanak filmet rabszolgaelnyomásról, forradalmakról, mészárlásokról, de verset se költsenek és operába se foglalják, mert "aki nem volt ott, az úgyse tudja átélni, aki meg sajnos résztvevője volt, és túlélte, az meg egyáltalán nem kívánja ismételten átélni." Na én meg ezt a véleményt nem kívánom ismételten átélni.


25. Eufrozina85 (2013-01-15 13:19.17) aaaaa - (válasz Csernakakos 23. hozzászólására)
Nem értek egyet Scal minden gondolatával, de egyvalamiben igaza van: válasszuk szét azt, hogy mi érint meg - maga a bemutatott tragédia, vagy a film.
Könnyű összekeverni a kettőt. Persze, hogy megérintett, elborzasztott, hiszen a téma elég súlyos. Ráadásul a cunami bemutatása igen látványos. Viszont mint film, néha dilettáns volt. Márpedig ez egy film, amire belépőjegyet szedtek, tehát kezeljük filmként (is).


24. Scal (2013-01-15 12:52.05)   - (válasz Csernakakos 23. hozzászólására)
wow 10 perc és máris egy olvasó :)
kérlek, neked ezek szerint tetszett, hányszor fogod megtekinteni egy évben?


23. Csernakakos (2013-01-15 12:41.37) aaaaa - (válasz Scal 22. hozzászólására)
Rég olvastam ennyire ciki írást már ne haragudj. Szerencsére akad elég megérintett néző, aki ellentmondjon a linken odacsapottaknak.


22. Scal (2013-01-15 12:34.56)  
Tényleg ebbe csömörödnek meg a kritikusok. Amikor a forgalmazók egy héten belül képesek egy tucat filmet összehozni, és abból egy híján az összes retekszar. És akkor egyesek csodálkoznak, hogy utána már semmiben nem találják a szépet, meg vért hánynak. De épp itt válik el az ocsú a szérűtől. Ami nem öl meg, az erősebbé tesz. Szóval A lehetetlen nem egy jó film. És akkor még finom voltam. Oscar meg Golden Globe jelölésekre bizonyára nagyon jó lesz, de arra, hogy bármit kiváltson belőled... de csapjunk is bele.

[link]


21. Eufrozina85 (2013-01-15 07:00.31) aaaaa - (válasz Timeakavala 20. hozzászólására)
Az osztályzataid alapján ez egyáltalán nem meglepő.


20. Timeakavala (2013-01-14 18:36.51) aaaaa
Eufrozia pont az tetszett ebben a fimben , hogy nem volt cukormazas, giccses stb stb en nem ereztem at semmit azokbol amikrol te irsz..... nekem az egesz egy dokumentum filmhez hasonliott inkabb ....... Gratula a rendezoknek, operatoroknek, es a szineszeknek egytol egyig !!!


19. Timeakavala (2013-01-14 18:34.12) aaaaa
Anitabagwell teljes mertekben egyetertek szavaiddal.... ran nagyon nagy hatassal volt a film ....semmi giccset se tulzast nem talaltam benne.......vegig izgultam az elso perctol az utolsoig ... a legmegrazobb jelentek szamomra ezek voltak ....pl: amikor segit felmasznia az anyjanak a fara, amikor meglatja az anyja labat es rosszul lesz a latvanytol , amikor meglatja a nayja hult helyet es megtudja, hogy meghalt......... voltak aprobb cseprobb jelenetek is amik nagyon szepen voltak forgtava : a kis Daniel ahogy simogatja a Lukas anyjat ... ahogy osztoznak egy cola-n.... amikor a ket betegno beszelget ...... amikor a LUkas segit az apanak megtalani a fiat :) ..... sorolhatnam sorolhatnam ... nagyon jo film........ujra megnezem ....


18. Anitabagwell (2013-01-10 09:34.07) aaaaa
Na megtaláltam az oldalt, ahol összevetik a valós eseményeket a forgatókönyvvel ( [link] ) eszerint a valóságban egy német turista találta meg Maríaékat a kórházban és ő szólt Henry (Enrique)-nek...
Pfffff, hát így tényleg nem tudom már, hogy mit gondoljak. Pedig nekem kifejezetten tetszett, ahogy Henry megtalálta a családját, még ha "nem is indult az a rohadt kocsi"....


17. Eufrozina85 (2013-01-09 21:48.09) aaaaa - (válasz Anitabagwell 15. hozzászólására)
A cél szentesítette az eszközt, persze. De így kapásból ráültette a történetet egy jól bevált klisére. Én nem esküdnék meg rá, hogy más cukros húzások nem a forgatókönyv kitalációi.


16. KaktuszJack (2013-01-09 19:43.01) aaaaa
[link] )


15. Anitabagwell (2013-01-09 16:05.33) aaaaa - (válasz Eufrozina85 14. hozzászólására)
Szerintem attól mert még Bayona felismerte, hogy így juthat el több emberhez egy film, nem feltétlen jelenti azt hogy cukormázas lenne.
Ha megmarad a spanyol családnál, "semeddig" sem jut.


14. Eufrozina85 (2013-01-09 11:09.14) aaaaa - (válasz Anitabagwell 11. hozzászólására)
Nincs benne amerikai cukormáz? Ugyanazt a filmet néztük? :)
Jó, lehet, hogy az élet tényleg így írta, és nem másították meg direkt. Oké. Akkor a latin családot miért írták át szőke amerikai álomcsaláddá? Kapásból a karakterek nem passzolnak, de semmi gond.


13. Anitabagwell (2013-01-08 19:49.33) aaaaa - (válasz Cantri 12. hozzászólására)
:)
Ákosnak azért részben igazat adok így visszagondolva... hogy talán az a "nem indul a kocsi sem"... kicsit már hállivúdi volt. Bár állítólag TÉNYLEG így történt minden.
Sok sikert a vizsgádhoz, aztán irány a mozi ;)


12. Cantri (2013-01-08 19:41.36) aaaaa - (válasz Anitabagwell 9. hozzászólására)
Szép, tartalmas írás. Bevallom a hollywood-i giccstől egy kicsit tartottam, de bíztam, hogy egy spanyol mégsem tesz ilyet. Most már tényleg nehezen bírom ki a várakozást, de csak meglesz az a vizsga, és akkor irány a mozi. :)


11. Anitabagwell (2013-01-08 17:39.05) aaaaa - (válasz Eufrozina85 7. hozzászólására)
állítólag minden pontosan így történt, ahogyan a filmben, szándékosan nem módosítottak semmit. legalábbis spanyol kritikusok ezt írják.


10. Anitabagwell (2013-01-08 17:35.01) aaaaa - (válasz Csernakakos 6. hozzászólására)
hm, én nem éreztem ennyire ezt a hollywoodi vonalat, de most hogy mondod van benne valami...
engem kárpótolt szerintem a Lucast alakító fiú hihetetlen erős alakítása. és nem annyira figyeltem ezekre, inkább csak izgultam értük nagyon, hogy mi lesz...


9. Anitabagwell (2013-01-08 17:33.28) aaaaa
Juan Antonio Bayona első angol nyelvű filmje. Várható volt, hogy egyszer rászánja magát a katalán rendezőzseni a „nyelvváltásra” és igazából már ki is járt neki, hogy a világon többen megismerjék a nevét. Ez igazán, csak angol nyelvű filmmel lehet manapság, már ha valakit nem Almodóvarnak hívnak, aki megtehet tulajdonképpen bármit. Bayona egyébként Spanyolországban eléggé ismert. Egy igen színvonalas, jól összerakott parás film, az El Orfenato kötődik a nevéhez, de számos reklámot, kisfilmet, klipeket rendezett már.
Erről a filmről kezdésnek annyit, hogy azért én jobban szerettem volna, ha (félig)spanyolul, spanyol színészekkel tárul elénk (jó, volt egy Marta Etura-nk ugyan, de marha kicsi szereppel) de ez csak az én „dilim”. Valójában Bayona jól csinálta! Dicséretes, ahogyan a karrierjét építget. Én tudom mire vállalkoztam, hiszen ismerem a rendező munkásságát. Tudtam róla, hogy az emberek érzelmeire, az emberek lelkiállapotára olyan szinte tud hatni, amire eléggé kevesen képesek. Erre rájön az elképesztő látásmódja – és itt most a szó legszorosabb értelmében is gondolom – olyan kameraállásokat „talál ki”, úgy fel tud vetetni eseményeked, dolgokat, tárgyakat, hogy akár egy jelzőlámpától vagy egy kitört üvegtől könnyek szökhetnek könnyen az ember szemébe, ha az Bayona dirigálása alatt lett fotózva. Hangúlyozza is egéybként mindig, hogy mennyire fontosnak tartja, hogy mit milyen szögből vesznek fel. És ezekkel bűvészkedik. Óscar Faura pedig az egyik legjobb spanyol operatőr, aki elég készségesen segíti Bayonat, már a kezdetektől.
Szóval, fel voltam készülve, hogy tuti ki leszek ütve, külön figyelembe véve azt is, hogy katasztrófa-drámát forgat az érzelmekre hatás egyik nagy mestere. És igen: ízig-vérig Bayona alkotása. Olyan kameraállásokkal néhol, hogy a jó ég tudja, eszébe jutott-e volna bárki másnak… emberi sorsok bemutatása a szinte túlélhetetlen katasztrófa után.
Engem egyértelműen Lucas sorsa rázott meg a legjobban. Nagyon hirtelen kellett felnőnie. Felfogni sem tudom, hogy a gyerekszínészek hogy nem roppantak bele egy ilyen történet interpretálásba… külön kiemelném a Lucast alakító Tom Holland nevű színészpalántát, aki nem mindennapi alakítást nyújtott. Még a nagyok játéka is eltörpült mellette, bár tényleg le a kalappal Naomi Watts és Ewan McGregor előtt is, főleg az utóbbi előtt. Hát, „beleroppantott” ő is egy pár jelenetbe.
Ami még külön egyenesen megdöbbentett, az a történet sallangmentessége. Nem volt amerikai cukormázzal körülvéve. „Csak” egy család kisiklott életét, kétségbeesett vívódását láttuk egy döbbenetes katasztrófán keresztül. És mindig, amikor azt hittem, hogy már még egyet nem lehet szívemen facsarni… még mindig lehetett.
Megrázó filmélmény, még haladóknak is. Érzékeny lelkűek tényleg nagyon fontolják meg, hogy egyáltalán megnézik-e. Nem meglepő az sem, ha valaki masszívan sír elejétől a végéig, mert van ám miért. Nem mindig, nem minden esetben a szomorúsgtól, hanem attól a pár jó és nemes gesztustól, amiket emberek tesznek embertársaikért. Sajnos nagyon ritka manapság, egyáltalán nem általános. Pedig össze sem kéne, hogy szoruljon egy ilyentől a szívünk, de összeszorul. Mert ritka és igazán már kezelni sem tudjuk.
Értékelni nem tudom. erre valahogy nem mondhatja az ember, hogy „jó film” de azt biztosan állíthatjuk, hogy értékes és fontos. Sajnos az áldozatokat visszahozni már semmi sem képes – úgy ez a film sem de méltóképpen tiszteleg azok előtt, akik nem élték túl, vagy éppen túlélték a lehetetlen. Őszintén mondom, nem vagyok benne biztos, hogy ha én ott vagyok, túl szerettem volna élni… nem tudom mi lett volna jobb: ha meghalok és annyi, vagy ha élek és „cserébe” végignézhetem ezt a teljesen értelmezhetetlen katasztrófát.
A mai világban nagyon dicséretes egy ennyire őszinte munka, teljesen aktuális problémáról. Bayona-ra meg most csak tekintget a szakma, hogy „ki ez” … érdemes lesz most már szélesebb körökben is észben tartani a nevét!


8. Perfume (2013-01-07 18:07.55)  
Moziban láttam az előzetesét... Nagyon kíváncsivá tett.


7. Eufrozina85 (2013-01-05 22:49.43) aaaaa
SPOILER lehet
Nagyon szépen megcsinált film. Nem sajnálták a munkát a terep kialakításához, a kórházak bemutatásához. Jól működnek a színészek is. Nincs túl sok körítés a tragédia előtt, lecsap az ár, és a család tagjai elszakadnak egymástól. Hálás voltam azért, hogy nem kellett másfél órán át a vadonban, sárban való kóborlást nézni, a film inkább arra fókuszál, hogy az iszonyatos káoszban hogyan talál ismét egymásra egy család.
Szerintem voltak bőven túlzások, amiket nem vártam, tekintve, hogy Bayona rendezte a filmet (ezért néztem meg egyébként, ha amcsi rendezője lett volna, be se ültem volna a moziba). Szerintem kimondottan sok a giccs, nagy összeborulások, egymásra találások, szuperközelik könnyes arcokról, szerencsés véletlenek, Geraldine Chaplin megjelenése és monológja a csillagokról, a telefonjelenet (nem a sírás miatt), a kórházban a "majdnem találkoznak és mégsem", ami úgy présel a székbe, hogy közben idegesít is, mert persze drukkolsz, de baromi olcsó filmes húzás...

Persze lehet, hogy ezek megtörténtek így, ahogy itt bemutatták őket, én csak a filmes megvalósítást kritizálom - ezek szerintem a vásznon nem működnek ízlésesen, ha rendezünk, nem mindig lehet úgy, ahogy az élet írta.

A katasztrófa viszont elsöprő erővel érzik át a vásznon, teljesen elszorítja a torkokat, még a popcornzabálást is be kellett szüntetnem egyszer-egyszer. A látvány nagyon jó, hatásos, bár iszonyú perverznek érzem, hogy ezt mondom, hiszen ez megtörtént, ebbe belehaltak...

Emellett a székbeszögező hatás mellett viszont van egy pár filmes túlkapás, ezek miatt nálam hármas.


6. Csernakakos (2013-01-05 22:32.46) aaaaa
Hát gyakorlatilag patakokban folytak a könnyeim. Igazán megindító film, lenyűgöző látványvilággal, és az arany középúton haladó rendezéssel. Szinte semmi sincs túlzásba víve, szinte minden a helyén van.
Sajnos éreztem itt-ott kis üresjáratot, és 1-2 álomgyári túlkapás sajnos a legkatartikusabb pillanatokat rombolta le (SPOILER ilyen például a járgány sorsszerű be nem indulása, vagy Lucas kitartott hátrafordulása, ami egyszerűen hollywoodi, giccses, és pont elvette a jelenet szépségét).
Kitérnék még a nagyszerű színészválasztásra. Nekem Hollywood A-listás nagyja, mint Nicole Kidman, Angelina Jolie, és társai, bár imádom őket, nem hiszem, hogy képesek lettek volna ilyen szintű megnyomorulás élethű ábrázolására. Naomi Watts-ból árad az alázat, ezért is ritka nagy kincs a film fővárosában. Tud manír nélkül, nyersen, a könyörgésbe és a megalázkodásba majd' belepusztulni, csak, hogy visszakapja szeretteit. Nagyon örülök, hogy ő és Ewan McGregor ennyire emberi alakítást tudtak nyújtani, ennyire le tudtak vetkőzni a kamera előtt. A gyerekek munkája nem kevesebb elismerést érdemel.

Kiváló film ez, megható, és ember legyen a talpán, aki száraz szemmel képes végignézni ezt a történetet. Ha az az egy-két hajbókoló hollywoodi beállítás nem lett volna, a katarzis is meglett volna.


5. KaktuszJack (2013-01-04 01:31.40) aaaaa
A film megtörtént eset, csak nem Amerikai családdal, hanem egy Spanyol családdal történt meg. Elég pontosan mutatják be az eseményeket!


4. PetraPetra (2013-01-03 08:09.49)  
Trailer alapján jókis megható, siratós film lesz. Ami számomra kicsit visszás, és talán a filmben majd nem így lesz, hogy ott több százezer ember halt meg, és megint kihegyezték a dolgot a fehér emberre... Igaz hálivúdban így adható el a dolog. Megrázó lesz és könnyfakasztó...


3. Menrot (2012-12-27 16:41.09) aaaaa
Nagyon várom már.


parfumeshop.hu banner

2. Zidane15 (2012-12-21 23:16.32) aaaaa
Na mondom szépen letöltöm,és majd megnézem erre még egy kicsit várhatok. Várós.


1. Anyoca55 (2012-09-14 07:56.44) aaaaa
A The Impossible tsunami drámában Ewan McGregor és Naomi Watts játsszák a főbb szerepeket,
Sergio G. Sánchez forgatókönyve a 2004-es Thaiföldöb végigsöprő tsunamira koncentrál, McGregor és Watts egy házaspárt játszanak, akik nagy nehezen, de túlélik a katasztrófát, majd megpróbálják megtalálni elveszett gyermeküket.


1 2 3

Kapcsolódó fórumok

VéleményekDarjeeling, 2022-01-21 13:1090 hsz
KérdésekJantar, 2016-01-24 19:111 hsz
KeresemLechoo Edy, 2013-04-22 18:542 hsz
 
 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk