Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk
Hoxa.hu, ahol megtalálhatod a hangod
Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2022-10-06
A művészet templomai: Napóleon 200
A szomorúság háromszöge
Beugró a Paradicsomba
Hűség
Nem hagytak nyomokat

2022-09-29
Ecc, pecc, ki lehetsz?
Esemény
Mennem kell
Mosolyogj
Peter von Kant

2022-09-22
A barlang
Bereményi kalapja
Családi legendák
Elátkozott barlang
Magasságok és mélységek
Nincs baj, drágám

További mozibemutatók

Hamarosan a TV-ben
Bajkeverő majom
- Minimax, 16:00
Az ígéret megszállottja
- Viasat Film, 16:30
A Sárkány kardja
- AMC, 16:40
A séf
- Film Café, 16:45
Elvis
- HBO2, 16:50

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Guy Pearce (55)
Kate Winslet (47)
Daniel Baldwin (62)
Jesse Eisenberg (39)
Karen Allen (71)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Wonder Woman 1984 - Vélemények
Jellemző mondat, esetleg rövid párbeszéd - melyik filmben hangzott el?
2022-es választás
- Filmes Sámánok Rendje -
A platform (2019) - Vélemények

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Akkor és most aaaaa
Kate Buddeke aaaaa

 

Fórum - Egek ura - Vélemények

Ahhoz, hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz, be kell jelentkezned, vagy regisztrálnod itt!

1 2 3 4 5
127. somliv (2020-06-08 20:45.04) aaaaa
Jason Reitman volt harminc egynéhány éves, amikor belevágott ebbe a moziba. Korához képest elég jól összerakta a forgatókönyvet, mivelhogy a sztori erős, mer az emberi sorsokról beszélni drámaian. Nem köntörfalazza el a problémákat, ettől hiteles és mélységesen komoly.
Clooney szemeiben folyton látom a csalódottság szikráit, megjelent itten is sokszor. Sármját kamatoztatta a javára, jól vetítette ezt a nézők irányába. Passzolt számára ez az utazgatós, vállalkozós szerep. Mérföldeket repült ide-oda, azért, miképpen kirúgja a dolgozókat. 10 millió mérföldet tűzött ki célnak, ez az álom szintén hajtotta az utazásai során, valahogy szerintem így próbálta fenntartani az inspirációját, a viszontagságos, lelket felemésztő meló mellet. Ekkor beötlött számomra, hogy ennek a fickónak bizony van kitartása, képzelj bele mennyire fárasztó, kimerítő ezt napi szinten csinálni, mennyit repült a levegőben, hogy elérje a célszemélyt, célállomást. Erről a légikísérők tudnának tapasztalatból mesélni.
Vágások patentosan, profin lettek bejátszva, bőrönd összepakolására, repülőtéri átvizsgálásra gondolok ezzel. Lelkiismeretet nem ismerő munka főszereplőnk szemszögéből kirúgni másokat, mégis próbálta motiváló, higgadt módon, észérvekkel kezelni a kétségbeeséseket, amik érik ilyenkor az embert. Ez a férfi motivációs, instrukciós szemináriumokat tartott szabadidejében, éppen a saját magánélete volt törött, amelyen sosem tudott igazán fejleszteni, szinte mindenben sikereket ért el, ám a magánéletének képe valahogy nem állt össze úgy, ahogy kellett volna. Nyilván, ilyen munkahelyen a párkapcsolatot nem is lehet összeegyeztetni normálisan.
A sportolókat tudjátok, hogy miért kedvelik még a férfiak is, teszi fel a kérdést George, a válasza erre: Azért mert KÖVETIK az álmaikat. Azt mondom, hogy ne hallgassatok senkire se, ti is kövessétek az álmaitokat, akármilyen hányattatott, ellenséges helyzetben vagytok.
Vera Farmiga sugárzó nőiességgel alakította Alext. Valamelyest a kígyó szerepében tetszelgett, mivelhogy ő tudta belül a kapcsolat valóságosságát, végkimenetelét, ám ezt nem fedte fel a nagyvállalkozó Ryan Binghamnek. Sokszor a nő bújik a gonosz szerepébe, és kihasználja mézesmázosságával a férfit, merthogy Alex kevesebb érzést rakott bele, a férfival meg elhitette a találkák, randik alkalmával, hogy több is lehet köztük. Ám ez hazugsággal bírt. Boldogok pillanataik voltak együtt, de ez a boldogság szertefoszlott pillanatok alatt. Ez a látszati állapot átverés volt, mivelhogy ez az utazó céges asszony, férj, gyerekek társaságában élte titkolt életét, csak ezt leplezte, nem árulta el senkinek sem.
Metrón ülve rátettem a szemeimet George-ra, beugrott, voltaképpen mit gondolhatott, érezhetett akkor. Romokba dőlt minden, amiben szíve mélyén hitt, pedig már felcsillant benne a bizakodás valamiféle teljesebb, reménytelibb életre. Jó öreg Sam Elliott előbújik kabinjából a végére, akinek pillantása több reményt közvetít, mint a többi sztárkultuszban lévő színészé. Ránéznek ők egymásra, Bingham szavai: annyit gondolkoztam, hogy mit fogok most mondani e jeles nap alkalmából, de valami ennél is jobban megérintett az elmúlt időben- ezek cikázhattak gondolataiban.
Amit felhoztatok, miszerint a repülőtéren nézte az induló menetrendet, mi játszódhatott le ottan azokban a másodpercekben nála-valami olyasmi, hogy valaha fogok e még újra megnyílni, közelebb engedni magamhoz valakit, netalán kötődni egy nőhöz, mert ezt nem adja az ember szájába az Egek ura. Ezek az igazi kérdések, amiket nem is mérlegelnénk első pillantásra.


126. Maestrohun (2020-05-11 13:11.29)   - (válasz Városi vadász 124. hozzászólására)
Szerintem végül is nem volt célja a készítőknek, hogy szánkba adjanak egy választ. A hiány érzet arra késztet minket, hogy kicsit gondolkodjunk a történtekről, a lélekben zajló folyamatokról.
Ugyan azt éreztem, mint te. Nincsen befejezve. De nem tudtam rámondani, hogy hiányos film, vagy rossz. A színészek is megfelelően játszanak, talán minden részletet megjelentenek, ami kell a filmhez és szépen építik fel időben. A végére mindhármuk személyét és határhelyzetben történő reakciójukat megismerjük. És most hogy pár hét után újra elővettem, belenéztem, most zárultak le bennem gondolatok, mert a film megnézése után, nem hagytam neki időt. Türelmetlen voltam. Azt vártam mint te. Megnézem és mint egy jó mozi, jóllakottan távozom. De itt maradt egy kis űr, amit arra hagytak meg, hogy komolyabban felemésszük és személyesebbé tegyük a filmet.
Ami most megfogalmazódott bennem, az az, hogy a film történése alatt úgy éreztem, hogy George Clooney-t állítja be a film mint egy szánalomra méltó, nyomorúságos alak. Ami igaznak is tűnhet. De a valóság, hogy nincsen olyan ember, akinek ne lenne. Mindenkinek vannak félelmei, kattanásai, megalapozatlan hite, babonája, tudatos vagy tudatalatti motivációja.
Ellenben a végére kiderül, hogy a "hibái"/gyengeségei mellett egyedül Geroge Cloney-nak hiteles és önazonos a személye.
A film vége legalább belelök minket nézőket egy olyan űrbe, ahol mi is kényserítve érezzük magunkat, hogy elgondolkodjuk mit és hogyan csinálunk...

Megpróbáltam úgy fogalmazni, hogy ne legyen spoiler annak, aki még nem látta.



125. Imre 007 (2020-04-12 21:12.33) aaaaa
Remek film! SPOILERT tartalmazhat! Ryan elutasítja a kötöttségeket, hogy védje magát, Natalie túlságosa feladja magát, Alex kettős életet él, lehet, hogy a férjével szemben nem fair, de néha kiereszti a gőzt. Nagyszerű film az emberi kapcsolatokról. Illetve amit a séf pasinak mond, nagyon találó! Az álmainkat nem lehet pénzzé váltani, sokkal fontosabbak! De soha nem késő változtatni! Mindhárom színész zseniális volt, főleg Clooney! Azért azon nevettem, hogy Natalie szemfestéke a sírás után sem folyt le! 10/10


124. Városi vadász (2015-02-10 23:19.39) aaaaa
Hú-ha. Nehéz belőni ezt a filmet. Talán egy picit sok mindenbe bele nyúltak az alkotók, ami a film végére SZÁMOMRA megbosszulta magát, mert hiányérzetem maradt. Nem lett a film befejezve. Talán Clooney ráébredt életének hitványságára, ez azt hiszem, kevés. Mégis volt benne valami.


123. Dzséner (2013-12-23 14:36.12) aaaaa
Most láttam harmadjára, minél többször nézem, annál jobban tetszik, nagyon megtalált.
Drámának tartom, néhol némi humorral langyítva, hogy könnyebben eladható és befogadható legyen a népnek.

SPOILER lehet
A film remekül visszaadja a (multi)világot, ahol ha feltűnnek az öltönyös droidok a cégen belül a kis trolijaikkal, sosem jelent igazán jót, vagy hinteni jöttek az igét a cég új filozófiájáról vagy átalakítás, „racionalizálás” lesz, na az azt jelenti, valakinek előbb-utóbb menni kell. Lenyomsz jobb esetben 5-10-20 évet egy cégnél, ma még a jövő évi tervedet, számaidat kovácsolod, az új cégautód extráit konfigurálod, egy hét múlva már a badged se működik. Ilyen egyszerű ez.
Persze hálátlan feladat a rossz hír közlése, de itt a módja a gusztustalanságba csap át, neten keresztül egy vadidegen közli veled, hogy nem rúgtak ki, csak a munkád már „nem elérhető”. Ezt persze fogd fel pozitívan, a kompenzációt és az új jövődet a kezedbe nyomott brossúra tartalmazza, a kommunikáció egyirányú, kérdésnek helye nincs, így tárgyként lehet tekinteni rád, át lehet húzni a sorban, jöhet a következő.
A fiatal feltörekvő Natalie is addig tudja csinálni, amíg személyesen nem lesz érintett a következményekben, valaki, akit kirúgott öngyilkos lesz. Ő még szerencsére idejében ki tud szállni.

A cím számomra nagyon találó, a főhős valóban az egek és kilométerek ura, a városokat többnyire madártávlatból látja, se igazi utcák, se igazi emberek, semmi igazi kontakt. (jól kifejezi, hogy az esküvőre szánt fényképeket csak reptérről tud készíteni).
Semmit nem birtokol, tudatosan!, nincs se kutyája, se macskája, kapcsolata, lakása, a hűtője tipikus szállodai, fürdőszobájában az egy szem fogkeféje díszeleg csak. Felületes partik menő jachtokon, szállodákból ki-be.
Hihetetlenül jól bánik az emberekkel munkakörileg, ezt tanulta, ebből él, figyel arra, hogy a kirúgásoknál álhumánus maradjon, megvannak erre is a tréningek és a bevett forgatókönyv, klisék, máshogy ezt hosszú távon nem lehetne lelkileg bírni. (és neki igenis van lelke, ahogy az a film során ki is derül)
Vigyáz az idejére, nem áll be olyan sorba a reptéren, ahol gyerekesek vannak a check-innél, mert az több idő, ugyanakkor amikor összegyűlik a 10 millió miles, s a kapitány személyesen adja át az aranykártyát a legfiatalabb birtokosának, az rákérdez: Honnan volt magának ennyi ideje?
Ez számomra az egyik kulcsmondata a filmnek, ebben benne van sok minden: hogy a francba tudott maga ennyit repülni, ennyi időt valahonnan el kell venni vagy másra nem szánni…

Remekül belövi az embereket, érzelmileg végül mégis átverik. Tudatosan választ olyan nőt, aki nem akar kötöttségeket (mert már bőven van neki), így ebből a kapcsolatból bármikor le lehet lépni, nem kell igazán kötődni, ezért úgy érzi nincs veszély, s nem kapcsol be a vészjelző gomb, amikor kellene.
Végre egy nő, aki nem akarja birtokolni, beveszi a nő meséjét, nem kérdez, nem veszi a nyilvánvaló jeleket, nem jár utána a dolgoknak, csak szépen lassan utat enged neki a méteres fallal körbe vett szívébe.
A laza végzetasszonya pedig beviszi az ütést, eloszlik a rózsaszín köd, a nő a mindennapokban egyszerű, többgyermekes otthonkás a részletekre és látszatra ügyelő feleség, aki néha kikacsintgat a megszokottból.
Hogyan tovább? Érzelmileg sebzetten, de a munka marad, maradnak a felhők, a repülés, ez a megszokott terep, a biztonság, itt minden megy a maga megszokott útján.
Ahogy a kapitánynak a film vége felé fájdalmasan meg is jegyzi: itt van az én otthonom.
Remek film.


122. Polcok_a_polcon (2013-08-20 18:30.13) aaaaa
Nagyszerű film, nagyszerű kontrasztokkal: az esküvő előtti rábeszélős jelenet nem arról szólt, hogy leendő sógorát a saját álláspontjáról győzze meg, hanem hogy megerősítse, mikor átmenetileg kifogyott a lendületből. Ez az, amit a szakmájában is csinál: segítséget nyújt a holtponton. Nem az ő hibája, hogy néhány alkalmazottnak megszűnt a munkahelye, nem az ő hibája, hogy a főnök nem meri a szemükbe mondani, viszont ő az, aki megpróbálja emberségesen elvégezni ezt a nem is könnyű feladatot.

**SPOILERveszély**

Három karakter - három fajta szemlélet:
Ryan - a menekülő
Natalie - a kötődő
Alex - az előző kettő ötvözete - amolyan kettős életet élő csajszi. Az előttem írók közül néhányan erősen bírálják. Lehet, hogy Alex viselkedése egyesekkel szemben nem fair, de ő is a boldogságot keresi az életben, és nem utasítja vissza az út közben adódó kalandokat. Nem ígért semmit Ryannek, viszont Ryan irányából simán feltételezheti ugyanezt a kalandkeresést. Gyors mozgásban levő világ, állandóan mozgásban levő kapcsolatokkal, csak Alexnak van egy szigete, ahol otthon van, és amivel hosszabb távú célokat valósít meg.


121. Stickfa (2013-06-15 08:26.53) aaaaa
Szeretem Clooney-t, nem is tőlem vártam többet, hanem a filmtől.
Jó,jó értettem én,hogy miről szól, mert egyrészt a munkanélkülivé vált emberek kiszolgáltatottságát mutatta be, másrészt pedig egyfajta vívódást a magányosság és a család között.
SPOILER:
Nem értettem azt a részt amikor a leendő sógorát rábeszélte a házasságra, mert csak szerintem néhány pillanatnyi fény vitt az életébe.Később, hogy lesz boldog az ember a családjával, ha olyan véleménye van a család intézményéről,hogy teljesen felesleges ,mert a végén úgyis meghalunk, mert mindennek ez a vége.


120. Emmersson (2013-05-31 02:59.38) aaaaa
SPOILERES lehet, már ha van mit "lelőni" ebben a filmben :)

Szerettem ezt a mozit! Akár dupla ilyen hosszban is néztem volna még és még...
Nem izgalmas, nincsenek nagy fordulatok. Egy fura figura nem hétköznapi életének egy szeletét látjuk, természetesen azt, ami a fura életéhez képest fura...vagyis normális. Majdnem és viszonylag! De neki már ez is sok.
Eljátszik a gondolattal...eljátszanak vele. Most az egyszer őt rúgják ki.
Keserédes, de mégis kedves film.
Vera Farmiga pedig nagyon szexi ;)


119. Sailor2 (2013-04-06 02:16.22) aaaaa
Kicsit olyan nekem ez a film, mintha az "Amerikai szépség" ellentétpárját alkották volna meg, csak az ott a provinciális, ez meg a nagyvilági változat.

Persze pár embernek túl jó ez a film. Ők (pl. Tömö, Roberto, stb.) nyilván este, mikor lefekszenek, eldöntik, hogy az a napjuk éppen vígjáték volt, vagy "dráma" (hogy ez így eleve nem jó felosztás, azt most hagyjuk). Sőt, talán már reggel eldöntik, hogy aznap vígjáték lesz-e vagy tragédia, és ha történetesen vígjáték-napon rúgják ki őket a munkahelyükről, akkor azon is hahotáznak, meg poénkodnak! Brrrr... Meg ugye vannak, akiknek az ingerküszöbük ott van, hogy ha öt percig nem süt el senki sem fegyvert, sem otromba poént, és video-felhajtás meg még fingás sincs, akkor az már unalmas. De nekik legalább könnyű "jó" filmet csinálni.

Ez meg itt "csak" intelligens, szellemes, bölcs, realista, és az életünk legfontosabb dolgairól mesél, és mellékesen olyan gesztusokat, képeket, dialógusokat kínál, amik hónapok múlva sem fognak kimenni a fejemből.
Azért amint látom, a többségnek átjött, hogy miről van szó! Pl. arról, ahogy a "költséghatékonyság" nemcsak kiöl lassan minden emberit a munka világából, hanem végül azokat sem kíméli, akiknek imádniuk kellene a rendszert, mert ők trónolnak legfelül, mármint anyagi értelemben. Meg arról, hogy ki hogyan akarja, tudja, próbálja kicselezni az életet (ki az üres hátizsákjával, ki a kettős élettel, ki meg a hyper-tervszerűségével), de majdnem mindegy, mert mindenki így vagy úgy belebukik, ha nincsenek jó arányok a dolgaiban, ha nem több lábon áll.

És pont attól jó, hogy a tragédia meg a szellemesség, a keserűség és a remény együtt él benne. Az esküvői rész pont arra kell, hogy lássuk, nem a qrva magabiztos házasulók és a teljesen cinikusok térfelére oszlik a világ, ahogy csak a legprimitívebb esetekben létezik "két térfél". Engem mindhárom nagy szerep formálása lenyűgözött, de talán Kendrick dolga volt a legösszetettebb, és zseniálisan megoldotta.


118. Mrtom (2012-12-04 04:02.01) aaaaa
meglepően jól sikerült. :(


117. Starsineye (2012-05-07 13:39.58) aaaaa
Megint egy lelombozó cím egy amúgy jó filmnek. Abszolút másra számítottam, kellemeset csalódtam. De a film körüli nagy felhajtást anno nem értem teljesen. Annyira sem nem volt drámai, sem nem volt extra számomra. Kellemes volt. Megnéztem. De ennyi.


116. Tömö (2012-04-09 08:31.42) aaaaa
Hogy ne legyen Annyira drámai, tettek bele pár poént... inkább))


115. Kittentyű (2012-04-08 22:51.06) aaaaa
Ahhoz képest hogy vígjáték van benne jó néhány drámai jelenet. Ettől függetlenül jó film.


114. Az utolso szamuráj (2011-10-06 20:03.05) aaaaa
Jó hogy megváltozik,könyörgöm,a filmek-minden film-egyfajta fejlődésről szól...innentől meg hol meglepetés,merre változik??
Azok az arcok meg vagy 4 kivételével valódi emberek voltak,akik elvesztették az állásuk,a tragédia meg igaz történet.
Uh.


113. Independence (2011-10-06 15:23.16)   - (válasz Angelika58 110. hozzászólására)
Nem foglak megkövezni, attól érdekes a világ, ha tele van eltérő nézőpontokkal.
És akkor működhetne jól, ha ezeket a különbözőségeket elfogadjuk, elgondolkozunk rajtuk, és ha találunk valamit, ami magunktól nem jutott volna az eszünkbe, képesek vagyunk annak értékeit elfogadni, és gazdagítani vele a saját nézőpontunkat.

Én már sokat felcsíptem Tőled... :)

Nekem tetszett a film, ami attól válik dermesztővé, hogy elképesztően ráérzett valami globálisan aktuálisra.
Remélem ez az aktualitás idővel elvész, nem úgy, mint a Szegénylegényeké, aminek mondandója, soha nem válik "divatjamúlttá", tegyem hozzá, sajnos, remélem, az unokáink, vagy azok unokái sci-fi filmnek fogják ezt tartani.
De félek, nem így lesz.

Különösképpen nem térnék ki a film mélyebb "analízisére" :D, de Mr.Fagyosszívű, ha belegondolok, maga volt Teréz anya, a kis kollégájához képest.

Azt a cinizmust, hogy külön "hóhért" rendelek a cégemhez, aki, végrehajtva az ítéletet távozik, már csak azzal lehetett a filmben felülmúlni, hogy mindezt nem "face to face", hanem web kamerán keresztül.

Ejnye, tényleg, hisz az milyen költséghatékony, nincs az a sok röpködés, időt, pénzt, energiát spórolunk, sőt, mi több, lehet, hogy nálunk is le lehet építeni, néhány régi és felesleges bútordarabot.
Hát nem klassz?

Clooney csak a "munkáját" végzi, viszont abban megpróbál profi lenni, ami itt némi emberséget is jelent, még ha ez az emberség, csupán betanult sablonmondatok formájában is jut el az áldozathoz.
De, legalább szemtől, szembe.

Ha már a gazdasági racionalitás okán nem képesek emberszámba venni az alkalmazottat, mert egy-egy cég, nem is engedheti ezt meg magának, kényszerpályán van, akkor annyi, hogy személyesen közlik vele, ő lett a kolonc, és a reakcióit, helyben könnyebb kezelni, könnyebb, jó válaszokat adni, már ha vannak ilyen helyzetben, jó válaszok.

Legtöbbször persze nincsenek, tudom.

Tragikus, hogy a film az úgynevezett fejlett világ megannyi országában játszódhatna, mindenki érteni fogja, miről szól.

Abban persze, nyilván eltérhet a véleményünk, hogy a film, mennyire volt képes a dolgok mélyére látni, mennyire voltak erősek az alakítások, tudott e meglepő fordulatot hozni, mennyire volt néhány meglátása felszínes.

Összességében nekem tetszett, nagyjából minden pontján tudtam értékelni a filmet, Vera Farmiga, meg nagy kedvencem.Bár ez nyilván nem a film érdemes, hanem az én szubjektív meglátásom. :)

Elmosolyodtam mikor Clooney ott áll a fiatal lánnyal, talán egy szállóban, és előbukkan Vera Farmiga a hátuk mögött.A lány úgy eltűnt, mint ha ott sem lett volna, beleolvadt a háttérbe, felszívódott.

Ez tud a különbség lenni nő, és nő között.

Ég és föld, ahol a film, végül is játszódik.


112. Zsozsizseni (2011-10-06 13:28.19) aaaaa
Ez a film csak arra volt jó, hogy miközben passziánszoztam, ment valami a háttérben. Unalmas volt, semmitmondó... ez volt nekem: semmi. Megkapja a 3 csillagot, a színészi játékok miatt, de ennyi.


111. Angelika58 (2011-10-04 19:45.45) aaaaa - (válasz Angelika58 110. hozzászólására)
Szovipata=szociopata, és közben csillagoztam is. Bocsánat.


110. Angelika58 (2011-10-04 19:43.49) aaaaa
Végignéztem itt a véleményeket.És meg fognak kövezni, mert nekem ez a film nem mondott semmit.Az első 30 percben lehetett tudni, hogy majd mennyire megváltozik a fagyosszívű obligofóbiás.

Hogy mitől lesz valaki ilyen, ha nem szovipata, sokkal érdekesebb lett volna. Hogy mitől változik meg, ha megváltozik, az is. De itt még azt is tudni lehetett, hogy a neki tetsző nő sem lesz megoldás.

A film elején az állásukat vesztők arca egymás után még sejtethette volna, hogy mélyebb analízis is lehet a szereplők lelkében, de hát az nem volt, az arcok a hatásvadászatot segítették elő:lám, milyen kegyetlen is Mr.Fagyosszívű.

George Clooneyról még mindig nem tudom, milyen színész.Vagy csak az a szép arc hat mindenkire ,rám is.De hamiskás mosolyát, mint leggyakrabban alkalmazott "színészi eszközét" már unalmasnak találom.


109. KicsiRéka (2011-06-20 11:13.21) aaaaa - (válasz Domokos_alpar 108. hozzászólására)
nos, nem igazán tudok egyetérteni az általad leírtakkal, magam is huszonéves vagyok, mégis nagyon tetszett. az ide kommentelők nagy része szintén a tizen-huszon éves korosztályból kerül ki, ahogy látom nekik is bejött a film.


108. Domokos_alpar (2011-06-20 09:45.56) aaaaa
Nem rossz ez a film, de igy huszoneves fejjel nem kotott le igazan, nem eppen a fiatalabb korosztalynak szantak.


107. Kovi Krisztyán (2011-04-29 11:07.56) aaaaa
Egyébként


106. Kovi Krisztyán (2011-04-29 11:07.40) aaaaa
George Clooney megérdemelte az Oscar-jelölést


105. Kovi Krisztyán (2011-04-29 08:45.42) aaaaa
6 Oscar-díjra jelölték nem 5-re!

[link]


104. HMáté33 (2011-04-17 23:50.09) aaaaa - (válasz HMáté33 101. hozzászólására)
A francba, 5*! Második nézés után nincs mese! Nagyon nagy film!


103. Weser (2011-04-08 15:11.00)  
Érdekes kapcsolatot mutat be a film, az biztos. Ráadásul ezen kívül még más dolgok is vannak, amik kiemelik a filmet az átlagos kategóriából. Utalásokat kaphatunk a család fontosságára a filből.


102. Comarca Lagunera (2011-04-01 12:39.13) aaaaa
összetett játék


101. HMáté33 (2011-03-24 09:17.47) aaaaa
Ez de jó kis film volt! Már régen meg akartam nézni, de csak most tudtam, és felülmúlta a várakozásaimat, pedig nem egy átlagos filmre számítottam a hallottak alapján. Igazából az első kb. 50 perc alapján simán járt volna az 5* is, de sajnos utána elvesztették a kezdeti lendületet, és csak a végére tért vissza az a hangulat, ami annyira megfogott. De ezzel együtt egy remek alkotás ez.
Jason Reitman-ben határozottan látok potenciált, hogy sokáig jusson, mint filmrendező, persze az Oscar-jelölés nem piskóta, de biztos, hogy nincs még pályája csúcsán. George Clooney nagyon jó színész, nem most bizonyította először, és a két hölgy is kitett magáért, persze nagyon jó karaktereik voltak, a három főbb szereplő nagyon ügyesen volt kidolgozva, le a kalappal Sheldon Turner előtt, megint egy jó forgatókönyvet tett le az asztalra. A szituációk, a dialógusok is kitűnőek, amellett, hogy pörgős a film, és dinamikus, megvolt a drámaisága, tudott pluszt adni, tetszettek a kérdések, amiket boncolgatott, remek volt ez a fajta egyensúly. Helyén volt a zene, meg a látvány is, amit szerintem külön ki kell emelni, az a vágás, főleg az elején, nagyon jó volt, meglepően.
Nem volt sablonos a sztori, voltak fordulatok, jó volt a témaválasztás, és jól ki is dolgozták. Nem csak egy kellemes szórakozás ez a mozi, amit holnapra elfelejt az ember. Megérdemelte a jelöléseket is. Szerintem az idei, jóval erősebb mezőnyben is befért volna a tízbe. De ezt nem fogjuk megtudni. Összességében 4*, volt egy kis törés a hangulatában, de nagyon tudom ajánlani mindenkinek!


100. Scal (2011-01-20 20:47.05)  
a filmről: [link]


Foci

99. Nickhole (2010-10-28 00:29.29)   - (válasz Roberto 85. hozzászólására)
Ha valamit drámának hívunk ez nem csak szomorú végű dolog lehet. A dráma lehet tragédia, de lehet komédia is. Szerintem ez a film tragikomédia. Úgy vélem ez a kifejezés is eléggé elterjedt...


98. Nickhole (2010-10-28 00:24.23)  
Ez a film úgy jó, ahogy van. Bár sokan azért csalódhattak benne, mert nem tipikus "boldog vég" a vége, hanem nagyon is életszerű. Nekem nagyon tetszett, sok új gondolatot ébresztett bennem.


1 2 3 4 5

Kapcsolódó fórumok

Véleményeksomliv, 2020-06-08 20:45127 hsz
KeresemAnitabagwell, 2010-01-09 08:013 hsz
Kérdések téma megnyitása0 hsz
 
 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu