Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2024-03-21
Artúr, a király
Bonnard - Egy festő szerelme
Exhibition: Cézanne - Egy élet portréi
Kung Fu Panda 4.
Őszi sanzon
Szeplőtlen
Vaskarom

2024-03-14
A repülő osztály
Baghead - Holtakkal suttogó
Bernadette - A főnökasszony
Kálmán-nap
Most vagy soha!

2024-03-12
Küzdelem a végsőkig

2024-03-07
A három testőr: Milady
A róka
Bajos csajok
Előbb táncolj!
Képzeletbeli
Rigó, rigó, szederinda
Tűréshatár

További mozibemutatók

DVD / Blu-ray premierek
Vanília égbolt (Blu-ray)
Kapcsolat *Import-Magyar szinkronnal* (Blu-ray)
Sikoly 2. (Blu-ray)

További DVD premierek
További Blu-ray premierek

Hamarosan a TV-ben
Wimbledon - Szerva itt, szerelem ott
- Moziverzum, 06:15
Boldog születésnapot!
- Magyar Mozi TV, 06:40
Jószomszédi iszony
- Film4, 06:40
A gyűrű átka
- AMC, 06:50
Császárok klubja
- Film Café, 06:55

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Bruce Willis (69)
Glenn Close (77)
Pindroch Csaba (52)
Jake Weber (60)
Rachel Blanchard (48)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Dallas (sorozat) - Vélemények
Wonka - Vélemények
MI-5 - Az elit alakulat (sorozat) - Vélemények
A hercegnő és a sárkány - Vélemények
Godzilla (1998) - Vélemények

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Lisa Frankenstein aaaaa
Havana Rose Liu aaaaa

 

Fórum - Kilenc - Vélemények

Ahhoz, hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz, be kell jelentkezned, vagy regisztrálnod itt!

1 2 3 4 5 6
167. somliv (2020-06-07 23:04.21) aaaaa
Rob Marshall az istennek sem képes elszakadni a módszereitől.
Viszi tovább a Chicagoban nyújtott színpadi jellemzőket mutató rendezését, ám egy-két fokkal mégis jobban vizsgázott előző munkájához viszonyítva. Változtatok: Sokkal, de sokkal jobban. Átélőbben megcsinálta a musical részt, hozzámondva még a környék dobott rajta, ami Olaszország, és már ennyi sokat nyom a latba. Az eredetibb színészi játék, olasz zenék, keverések szintúgy ütősebbek. Azt elsziszegem, hogy csórogatott innen-onnan, csakis a legjobbaktól szabad csórni. All That Jazzből picikét átnyúlt azt érzem, Roy Scheider alakította a rendezőgurut ottan, sokaknak azt a zenés-táncost nehezebb megemészteniük, számomra is az volt elsőre, ám kétségtelenül a filmnyelve, harmonikus koreográfiája, sajátos mondanivalója, öniróniája miatt korszakalkotó darab.
Daniel Day-Lewis az itteni főszereplő, ez a fickó mindig is tudott színészkedni, megelégedtem ővele, a kiégett főrendezőt alakítja a filmben. Napszemüvegében, ahogyan átnéz az újságírókon, interjúsokon, direkt lefelé tartja a fejét, úgy kommunikál velük- pofátlanul jól csinálta. Kate Hudsonnel ugyanígy folytat eszmecserét a bárban ülve, mintha azt sugallná, hogy dumálj nekem kislány, amit csak szeretnél, azért a direktorság nekem kiváltságos rangot ad, közben meg dobálja olaszul a szavakat a pincérnek, ezzel megmutatva az intelligenciáját, stílusát. Hudson előadásában láthatjuk a Cinema Italianot, milyen váltásokat csinál a csípőjével, táncmozdulatai mutattak abban a számban, rohadt magabiztosan mozgott, Britney Spears–re emlékeztetett, aki látta koncerten Britneyt, az tudja, hogy miről beszélek, merthogy a pop-virtuóz, talán nem annyira erős, ha így fogalmazok, ő rendelkezett ilyesféle mozgáskultúrával. A háttértáncosokkal együtt visszavált a kép, és fókuszálnak a képkockák a felekre, hajolva súg valamit Lewis-nak a fülébe Kate- tudjátok, hogy miért volt jó az a rész ? Mert az tiszta Broadways-re sikeredett, engemet a régebbi musicalekre kezdett emlékeztetni, két színt kombináltak ezért is működhetett.
Penélope Cruz a rendezőmester szeretője, akinek vannak egészen pikantériát sugárzó mozdulatai. Azt viszi bele, amiben tud érvényesülni, ezért nem hibázza el szerepét, gondolok a külsőségeire, bájaira. Kevertek bele itáliai nótákat, ráérzett végre Marshall, hogy az egyedibb ízek bizony dobnak a musicalen. Quando Quando Quando a villában szuperül odaillett, ezt a spanyol trubadúr Julio Iglesias tudta jobban elénekelni annál a zenekarnál, Enrique Iglesias-nak az apjáról írok. Fiát imádják a csajok, hanyatt dőltök sokan tőle, nézettségi rekordokat döntenek a videoklipjei, 90-es évek végén volt a legjobb ez a fiú, akkor jelentéssel bírtak a számai, ma már nemigen. Megértem, hogy miért imádjátok őt. Az apjánál férfiasabb, durvább, keménykötésűbb csávó, felhozok erre példát: A Mexikói koncertjén már vérzett az ujja, merthogy belekapott egy drónba, mely megsebesítette az ujját. A drón olyan kamera, amely pásztázza a közönséget koncerteken, azonban ez a csávó nem hagyta abba a koncertet, hanem fehér pólójára rajzolt a véres kezével egy szívet, és oly módon tolta még 30 percen keresztül a műsort, már a kötés is átvérzett, de ő mégsem állt le, úgy vezényelték le a színpadról. Kedvelem mindkettejük zenéjét. Azt azért elsütöm nektek, hogy ha hallottátok az apját énekelni valaha is, akkor lehetséges, voltaképpen más lenne a véleményetek róla, mivelhogy a faterja művésziesebb keretek között létezett, sok csajnak nyálasságba átmehet azt is aláírom, de az ő zenéiben ott van a LÉLEK. Csak, miképpen megérezzétek kicsikét olyan, mint Bruno Mars, Az Our First Time-ot hallgassátok meg őtőle, azzal a finom hanggal, lágy basszussal alatta, a romantika magas foka az a dal. Rengeteg lánytól messze áll a zenei stílusa, rengetegen viszont szeretik, ilyen ez, nem egyforma senkinek sem az ízlése, pont ettől nem unalmas az élet.
Brunonak a 2014-es Super Bowl-on lévő elő műsorát félek felhozni, helyenként még Michael Jacksonnál is csiszoltabb eladásmódot nyomott a színpadra. Brutálisan dobol, mennyire dinamikusan, tisztán, impresszíven szól, a DINAMIKA benne borzongat, dobosok ennek láttán, hallatán nyugodtan csendbe maradhatnak. NÉZD arcán a zenébe olvadást, a szenvedélyt. Lúdbőröztem, mikor legelőször megláttam, eggyé vált a hangszerrel. Megőrül ez a fickó abban a 12 percben, annyira feltüzeli magát, de aztán mégis megmarad végére az eleganciája. Pluszban úgy minden, amit hallhatsz, láthatsz: Elsöprő energiájú!
Judi Dench hány éve mozog a filmezésben, nézzél utána, pontosan annyi ideje. Azok az évek benne vannak, ki is jöttek szépen, mikor fekete-fehérben elkezdte a hangját kiénekelni franciául, a néző pedig dohányzik, azt noirosan összerakták, de még hogy! Amit ott kihozott magából a színpadon az igencsak átjött, nagyon meg voltam vele elégedve. Valljuk be, idős, ráncos, nincs benne szépség, tény, miképpen sosem rendelkezett eme jellemvonással, ámbár az egészséges önbizalom motoszkált benne, kvalitása pedig kérdőjelet maga után semmiképp sem von.
Marion Cotillard karaktere semmitmondó, netalán egyszer életében adtak neki normális szerepet, Édith Piaf-ként tökéletességben tündökölt. Azért ebből a jelentéktelen szerepből is kihozza azt, amelyet az igazi színészek képesek, hangját egyszerűen jó hallgatni, nem énekesnői színvonalon énekel, ámbár a színészi képességei, akkor megcsillannak, amikor jelentős szükség van rá. Felfedeztem személyében kis Audrey Hepburnt is, na de nem ? A Római vakációs rövidre vágott hajú kinézete jóvoltából írom ezt az észrevételt.
Jó-jó szemmel láthatóan vadabbul járkált előadása alkalmával. Sophia Lorent tiszteletből, amolyan vendégszereplőként rakták ide, nem lett volna rá semmi szükség, mert nem megfelelő pillanatokat kapott, kicsit beégették sajnos. Ő az örök DÍVA, aki az is marad, amíg világ a világ. Az énektudását meghallgathattuk az égő mécsesek közepette, nem is volt olyan rossz, igaz, emlékezetes sem.
Nicole Kidman pedig pár percre beugrott egy kis gázsiért, nem tolták mostan előtérbe, Moulin Rouge–ban népszerűvé válhatott, Mark Anthony „Baz” Luhrmannal szoros kapcsolatot ápolhatnak, amúgy mind a ketten Ausztrál származásúak. Alapból énekesi pályáról jött, szóval a hangi előképzettsége hozzájárult remekléséhez.
Lezárást majdhogynem laposan, kidolgozatlanul oldották meg, a katartikusságtól nem robbantam fel. Ám fentebb kiveséztem, hogy mitől nézhető, élvezhető kategóriába sorolható A Kilenc-nek nevezett alkotás.


166. Bede István (2018-09-21 07:27.38)  
qrva jó film! :) (sztem)



165. Kilok (2017-04-17 21:31.32) aaaaa
Nem vagyok musical rajongó, de ilyen színészekkel mondom ez biztos nem lesz rossz. Hát nem is lett, nekem bejött, lekötött végig. Egyszer érdemes megnézni, de lehet kétszer is.
Penelopé Cruz nem tudom mivel érdemelt Oscar-jelölést, ellenben DDL és Cotillard kisasszonyt nyugodtan lehetett volna jelölni. Igazából miattuk kezdtem bele, és nem is csalódtam. De bennük nem is nagyon lehet. :)


164. Kittentyű (2013-04-07 00:57.30) aaaaa
Jó volt, a zenék nagyon jók voltak. A színésznőknek nagyon jó énekhangjuk van és Daniel Day-Lewis-nak is.


163. Susurrus (2013-03-20 01:39.16) aaaaa
Ma megpróbáltam újranézni, hátha változott valamit a véleményem, de majdnem levontam még egy csillagot...
Nem vagyok musical rajongó, de szeretem a jól elkészített musicaleket. Ez viszont ezer sebből vérzik és annyira érdektelen, unalmas, hogy csak két részletben sikerült végigszenvednem. Tetejében pedig, Day-Lewis talán még soha nem volt ennyire "karizmátlan", mint itt. Pedig nagyrészt az ő központi személyén állt vagy bukott a film. Ez is bizonyíték rá, hogy gyenge alapanyagból ő is gyengén teljesít, és a jól megírt filmek hozzák neki a díjakat (nem csoda, hogy a lebőgés után kellett neki egy bombabiztos Oscar-szerep, a Lincoln - amit korábban nem is vállalt).
Ha jól tudom, Javier Bardem volt az első kiszemelt, talán neki sikerült volna életet lehelni a karakterbe, ő természetesebben hat a vásznon és jobban passzol egy ilyen karakterhez.


162. HMáté33 (2011-04-23 22:02.56) aaaaa
Nem vagyok egy nagy musical-rajongó, de azért van, ami megérint ebben a műfajban is, pl. a Hair kifejezetten ilyen. Ez ahhoz képest jóval gyengébb minőség, viszont pl. a Moulin Rouge-nál sokkal jobban tetszett. Sajnos pont a fő faktorban nem volt lenyűgöző, nálam zeneileg nem ütött. A legjobb szám a Cinema Italiano volt, nem is csoda, hogy azt ismételték meg a végén.
A látványtervezés azért lenyűgöző volt, csakúgy, mint a jelmezek, ezen a téren nem volt gond. Tetszett az olasz életérzés megjelenítése, meg a filmkészítés folyamatának bemutatása, csakúgy olaszosan.
A színészekkel sem volt probléma. Day-Lewis nagyon hiteles volt, csakúgy, mint egyik nagy kedvencem, Marion Cotillard, ő nem nagyon tud hibázni. Nicole Kidman nem sokat szerepelt, de őt sem lehet nem szeretni. Kate Hudson-nak sem jutott sok idő a vásznon, de a már említett legjobb dalt ő énekelte, úgyhogy számomra emlékezetes volt. Egyébként minden színész jól énekelt. Fergie hozta, amit vártunk tőle, Judi Dench pedig karizmatikus volt, mint mindig. Penélope Cruz jól hozta a karakterét, de azt hiszem ezt a fajtát láttuk már tőle többször is. Azért lehetett irigyelni Daniel Day-Lewis-t, ennyi hölgy társaságában a vásznon, látszólag jól el is volt...
Összességében élvezhető film, sajnos a zenék tekintetében nem nagy szám, pedig ugye musical lenne. 3*


161. Wysa88 (2011-03-21 14:25.35) aaaaa
Egyet kell értenem a többséggel: csalódás volt ez a film. Pedig tényleg adott volt minden (színészek, történet, mégis az összhatás valahogy gyenge lett. Leginkább az ütős dalok hiányoztak, pl a Moulin Rouge-ban is főleg a zenék húzták a filmet.


160. G-ergo (2010-11-29 18:30.30) aaaaa
A legrosszabb az egészben, hogy hihetetlen mód unalmas tudott lenni. Hiába az egész tetszetős látvány, a formás idomok, a remek színészek, a... szóval minden erénye ellenére, nem tudtam igazán szórakozni rajta. Egynek elment, főleg a színészi alakításoknak köszönhetően. Soha többé nem akarom viszont látni...


159. Leeandra (2010-08-23 20:10.14) aaaaa
Ejjh, én már megmondani nem tudom miért adtam neki 5 csillagot. Talán megint nem a filmet néztem magát, hanem amit én tudtam belőle csinálni magamnak. Túl erős volt az az érzés, hogy átültetem magamra és külön életet él a film az én szemem és a képernyő között. De maga a film...első nézésre néha előfordul, hogy már mialatta film megy, én a "sajátomat" nézem. Értékeltem, ami lenni tudott volna. De ami lett, áh, csalódás másodszorra.
De a dal My husband makes movies még mindig a szerelmem.:)


158. Rcsirke (2010-08-23 19:52.10) aaaaa
Annyira beharangozták ezt a filmet, hogy azthittem baromi jó lesz. Hát, ehhez képest elég gyenge lett. Sztorija szinte 0, és néha feltettem magamnak a kérdést: Miről szól ez egyáltalán? Az énekes-táncos dolog sem volt túl erős, a szereplők közül leginkább Judi Dench pillanataira emlékszem leginkább.
Önszántamból biztos, hogy nem nézem meg újra.


157. Wynona (2010-08-20 01:34.11) aaaaa - (válasz KicsiRéka 156. hozzászólására)
Egyet értek a kritikáddal, főleg a Nicole Kidman-es dologgal, a szépsége már egy ideje nem a régi, ebben a filmben szinte fel se tűnt nekem, tényleg, mintha fejet cserélt volna:)


156. KicsiRéka (2010-08-19 14:10.10) aaaaa
Hogy is fogalmazzak...Sokkal jobbat vártam. Musical lenne a mű, de talán 2 darab zene volt olyan, amit még ma is fel tudok idézni, pedig kb 12 órája néztem meg :P Az egyik Fergie jelenete (akire én azt hittem a film végéig hogy Drew B., jól elrondították :D), a másik pedig a Kate Hudsonos, de az sem azért mert tetszett a dallam, hanem mert jó volt a koreográfia. Sajnos ami film erőssége kéne hogy legyen, jelen esetben a zene, az nagyon nem működik, sőt. Kiábrándító. Jellegtelen, könnyen felejthető dalok, bár a színészek beleadtak apait anyait, ezért respect. Penelope Cruz most egyáltalán nem tetszett, Nicole Kidman meg nem is hasonlít önmagára, vagy csak nekem tűnik úgy mintha fejet cserélt volna?? Marillon Cotillard bájos mint mindig, a legnagyobbat amúgy Kate Hudsonban csalódtam, pozitívan. Hatalmas energiával tette oda magát a táncokhoz és a dalokhoz. DD Lewis is nagyon tetszett. A sztori eléggé lagymatag, hát igen, ezeknél a filmeknél sosem ez az erős pont, most viszont fordult a kocka, a történet még mindig jobban lekötött mint maguk a zenék. Ez van. Eléggé nagy csalódás, nem is igen vagyok rá kíváncsi többet.
Azt még megjegyezném hogy Sophia Loren még mindig bombanő, ahhoz képest hány éves.
Így egy gyenge közepes az egész. Miért nem tudtak legalább olyan kaliberű zenéket összehozni mint a Dream Girlsnél? :(


155. Csernakakos (2010-08-04 17:22.45) aaaaa - (válasz Az utolso szamuráj 124. hozzászólására)
"Judi Dench meg akkor is csak jó tud lenni,ha a számláit fizeti be a kispostán."
:DDD
És szabad megtudni, mi volt a második szám, ami tetszett? Csak nem a Take It All?


154. Csernakakos (2010-07-29 20:55.54) aaaaa
Engem még mindig érdekel a film, bár már rég kiábrándultam belőle.
Készítettem egy videót, amiben egymásnak eresztem Kate Hudson és Penelope Cruz szexisségét, tánctudását. Egy ideig Hudsont el nem bírtam viselni, de úgy gondolom, a Kilencben meggyőző volt.
http://www.youtube.com/watch?v=s6_ZOgorvno


153. Markloram (2010-07-01 08:01.24) aaaaa
Én nem fogok regényt írni egyszerüen ennél unalmasabb trágyát nem láttam ennek se eleje se hátulja elbasztam az életemböl 1h40m :D


152. 1zsuzska (2010-06-27 18:26.58) aaaaa
Ebből aztán semmi nem marad meg, csak az idegesítő kamera rángatások, még idegesítőbb vágások, és a művészieskedésre törekvő erőlködés.

Még jó hogy a világ legszebb asszonyai és egyben színésznői valami féle felsorakozást adtak, de a a nem lévő karaktereket nem lehet eljászani még nekik sem.
A zene? Csapnivalóan f*s...
Azért, vmi jót is: Marion Cotillard itt is tündöklött.


151. Barzsol (2010-06-17 10:13.44) aaaaa
Korábban már említettem, hogy a Nine a 2009-ben (nálunk 2010-ben) bemutatott filmek közül nálam az egyik legvárósabb volt. Elsősorban a megkapó filmelőzetes és minden idők egyik legimpozánsabb színészgárdája miatt is volt ilyen várós film. Konkrétan 6 Oscar-díjas színész/színésznő szerepel a filmben. Ennek ellenére nyílt titok, hogy mind a kritikusok szerint, mind a közönség szerint a Nine nem teljesen váltotta be az ígért reményeket. Tipikus nagyobb a füstje, mint a lángja esettel állunk szemben. Természetesen én is többet vártam a filmtől, de fanyalgásra végül is nincs okunk, hiszen azt maximálisan megkapjuk, amitől egy musical musical (, bár tény, hogy nem hibátlan filmről van szó).

Szinopszis: A Nine sztorija követi (olykor szolgai módon) Fellini Nyolc és féljének történetét. Tehát az alapkoncepció megegyezik: Adva van egy világhírű rendező (Guido Contini), aki képtelen megrendezni legújabb filmjét. Az alkotói válság, a magánéleti problémák, a gyermekkori emlékek bemutatása, illetve a Guido környezetében lévő nőkről való képzelgések jelentik a film rövid tartalmát.

Rendező: A filmet az a Rob Marshall rendezte, aki sokak szerint a Chicago-val megfogta Isten lábát. Ennek ellenére azt kell mondanom, hogy Marshall a film legnagyobb negatívuma, ugyanakkor pozitívuma is. Itt szögezném le, hogy bár a Chicago-ban vannak grandiózus jelenetek (lásd börtönmusical, vagy a film végén a tánc, amit Catherine Zeta-Jones és Renée Zellweger ad elő), annyira cseppet sem tartom jó filmnek, hogy 2002 legjobb filmjének járó Oscar-díját megérdemelje. Hogy miért mondtam, hogy Marshall egyaránt pozitívum és negatívum? A következőkért: A Nine-ban a musical dalok kifejezetten jók, a koreográfia hibátlan, akárcsak a Chicago-ban; de Marshall érdeme itt véget is ér. A film legnagyobb hibája pont ugyanaz, amit a Chicago-nál is kifogásoltam: darabos forgatókönyv, gyengén megírt karakterek. Mivel a karakterek alapból gyengén lettek megírva, ezért hiába próbálnak jól játszani a színészek, nem mindig sikerül azonosulni velük. A Chicagoban konkrétan egy színész sem volt, akivel azonosulni tudtam volna, noha tudjuk, hogy négy színészt jelöltek Oscarra a filmből és Catherine meg is kapta a szobrot.

Színészek:

A két Oscar-díjas Daniel Day-Lewis soha nem játszik rosszul. Itt sem játszott rosszul, sőt az I Can’t Make This Movie című előadásában minden benn volt, amit egy profi színésztől el lehet várni. Szemgyönyörködtető két perc volt. Ellenben a rosszul megírt karaktere miatt Guidóval is inkább csak a film utolsó harmadában lehet azonosulni (nem úgy mint Marcello Mastroianni-val a Nyolc és félben).

Judi Dench tette, amit tenni kellett a jelmeztervező bizalmas szerepében. Nem colt rossz a játéka, de kiemelkedően jó sem, akárcsak az előadása (Folies Bergere) sem.

Azt hiszem, joggal mondhatom, hogy Fergie a Be Italian-nel a film csúcspontja volt. Nem csak hogy jó hangja van a csajnak, de Saraghina szerepét mintha csak rá szabták volna. A Be Italian pedig minden idők egyik leglátványosabb musicaljelenete.

Kifejezetten kellemes meglepetést nyújtott a filmben Kate Hudson (Stephanie, az újságírónő) és Nicole Kidman (Guido múzsája). Nem hittem volna, hogy mostanában olyat fogok mondani, hogy Kate Hudson hat Oscar-díjas színész mellett is megállja a helyét, pedig kérem itt erről volt szó. Láss csodát: a Cinema Italiano a tökéletes koreográfiával, a változatos kameramozgásokkal és Kate kisasszony napszemüveges premier plánjával egy igazán vérpezsdítő előadás volt. Nicole Kidman nemcsak hogy tündökölt az ünnepelt színésznő szerepében, de nem is játszott rosszul, illetve az Unusual Way című száma a La Dolce Vitát idéző szökőkútnál kifejezetten szépre sikeredett.

A Nine legnagyobb megaláztatását kétséget kizáróan az olasz díva, Sophia Loren szenvedte el Mamma szerepében. Ilyen tré módon megírt karaktert és ilyen jelentéktelen szerepet már nagyon régen láttam. Szegény Sophia már-már nevetség tárgyává vált, kezdve az ötödik perctől a széttárt karjaival. Tényleg sajnáltam, de nem az ő hibája.

Mielőtt áttérnék Penélope Cruz-ra, tudni kell, hogy ő az egyik kedvenc színésznőm az olasz Ne menj! című dráma óta. Penélope karaktere fényévekkel elmarad Sandra Milo Nyolc és feles Carlájától. Cruz kisaszony szerepe (Carla, Guido szeretője) modorosnak és túljátszottnak tűnt. Az előadása pedig inkább volt dallamtalan nyávogás, mint ének. Sajnálom, hogy ilyet kellett Penről írnom, de ez is elsősorban a gyengén megírt karakterének köszönhető. Az Oscar-jelölését pedig végképp fel nem tudom fogni.

Nyilván az Akadémia kritikusai megvakultak, amikor Penélopét jelölték Oscarra a tökéletes Marion Cotillard helyett. Marion azt hiszem a Piaf óta sokunk kedvence. Nem hiába: amit ebben a filmben bemutatott azt SZÍNÉSZETNEK hívják (így nagybetűvel). Szolidan szép és bájos, nem pedig kihívó. Tanítani sem lehet ilyen hibátlan színészi játékot. Guido szenvedő felesége volt az a karakter, akivel a filmben való felbukkanásától kezdve azonosulni lehet. Cotillard ezenfelül ismét bizonyított, hogy az éneklés sem áll távolt tőle. A My Husband Make Movies és a Take It All egytől egyig hibátlan előadások. A Take It All személyes kedvencem lett a filmből.

Fellini nőtípusok: Kétséget kizáróan meglátszott, hogy a filmben próbálták felvonultatni a Fellini által megteremtett nőtípusokat. A gyengén megírt karakterek miatt Cotillard karakterén kívül ez sem jött össze. Marion Luisája bőven volt olyan jó, mint annak idején az Anouk Aimée féle Luisa. De a többi erős Nyolc és feles karaktertől (Claudia Cardinale, Barbara Steele, Sandra Milo) igen messze volt a Nine. Kidman is inkább volt kinézetre anita ekberges, mint claudia cardinalés. Jellemben pedig Cruz hasonlított egy kicsit Ekberg Sylviájára a La Dolce Vitából.
Hangulat: A film hangulata az olasz tájaknak, Sophia Lorennek, Fergie Be Italianjének, és az egyéb olasz betétdaloknak köszönhetően egész jó volt.

Összefoglalva:
Negatívumok:
- gyengén megírt karakterek
- darabos történetvezetés
Pozitívumok:
- a sok ismert színész
- Marion Cotillard játéka
- a dalom többsége (I Can’t MAke This Movies, Be Italian, Take It All, Cinema Italiano)
- a háttérzenék és betétdalok
- Guido emlékeinek fekete-fehérben való mutatása
- A tökéletes egyszavas befejezés: „Felvétel!”

A Nine minden hibája ellenére egy szórakoztató film, amit egyszer mindenképpen érdemes megnézni, a felsorolt pozitívumok miatt. Személy szerint nekem jobban is tetszett a Chicagonál.

Film: 10/7

„A világot a férfiak irányítják. A férfiakat meg a nők!”


150. Sötétszív (2010-06-17 01:25.09) aaaaa
Ebben aztán minden van: remek zenék, gyönyörű színésznők, csakl éppen olyan története nincs, amivel azonosulni tudna a néző. És sajnos ezúttal Daniel Day Lewi sem játszik jól. Valahogy üresnek éreztem a játékát, ő ennél azért többre képes. Nem tudom miért, de nekem erről a filmről Bob Fosse Mindhalálig zene című filmje jutott az eszembe. 3-ast csak a dalok, zenék miatt kap ez a film. Ez persze csak az én véleményem. Akinek tetszett, azoktól elnézést kérek, de tényleg nem jött be ez a film.


149. Mozibuzi (2010-06-09 09:27.09) aaaaa
A filmben Daniel Day-Lewis mondja Nicole Kidmannak, hogy az embereket nem érdekli a forgatókönyv csak téged akarnak látni. Nos, szerintem ezt a filmet is ez irányelv alapján készítették. Sok sztár megmutatja magát, táncol, énekel, ennyi. Szexi csajok, szép koreográfia, jó színészek, de nekem nem mond semmit. Mindemellett zeneileg is uncsinak találtam.


148. Benavent (2010-06-04 02:13.45)  
sziasztok..keresek egy regi filmet..talan a 90-es evek elejen lathattam..japan vagy kinai tortenet...de mindenkepp azsiai...egy lanyrol meg a kutyajarol szol.a lany elkoltozik messzire a kutyat pedig nem tudja magaval vinni,elajandekozza..de a kutya megszökik es iszonyatos szenvedesek aran,es valami marha nagy utat megteve vegul megtalalja a lanyt...azt hiszem egy kis keverek kutyarol szolt...vagy valami foxifele...ha jol emlekszem...ha tud valaki segiteni -megkoszonnem..


147. Az utolso szamuráj (2010-06-03 23:48.25) aaaaa - (válasz Cabir 146. hozzászólására)
Én meg Kabir Bedíre gondoltam...DD


146. Cabir (2010-06-03 22:02.25) aaaaa - (válasz Az utolso szamuráj 145. hozzászólására)
A nickem szintén egy Fellini film, a Cabiria éjszakái rövidítése. Lehet, kicsit férfiasan hangzik, pedig nincs is bajuszom!:)))


145. Az utolso szamuráj (2010-06-03 19:52.32) aaaaa - (válasz Cabir 144. hozzászólására)
Jé,én azt hittem,férfi vagy.De én mindig beégek az ilyesmikkel itten.


144. Cabir (2010-06-03 19:43.35) aaaaa
Szerintem ízlés dolga a szépség, kinek a pap, kinek a papné.:)
Többfajta szépség létezik, vannak nagyon elragadó vékony, törékeny hölgyek, és a molettek közül is vannak csinosak. Szerintem főleg a belső kisugárzástól függ.
Minden korban vannak, voltak szép nők, de azt észrevettem, hogy régebben letisztultabbak, finomabbak voltak az emberek. A maiakon látszódik a stressz, valahogy durvábbak az arcvonásaik - tisztelet a kivételnek.
Marion Cotillard például nagyon bájos, a maga kislányos alkatával, Cruzzal szerintem fej-fej mellett vannak szépség, és szexisség tekintetében, bár Penelope "dögösebb", asszonyosabb. Szerintem klasszikus értelemben véve is dekoratív, kicsit olyan, mint Sophia Loren volt.
Pfeiffer szerintem szép arcú, de nem fogott meg a személyisége.
A magam részéről nem szeretnék kövér lenni, a nagy mell is zavarna, iszonyú kényelmetlen lehet. Legszívesebben vékony, törékeny szeretnék lenni, bár olyan Kate Winslet-es alkat vagyok.


143. Anitabagwell (2010-06-03 19:21.05) aaaaa
hát nem hiába Cruzé a főnyeremény :P.


142. Az utolso szamuráj (2010-06-03 19:20.25) aaaaa - (válasz Wynona 141. hozzászólására)
Cruz sminkel szép.Kiemeli a szemét.


141. Wynona (2010-06-03 19:18.00) aaaaa
Cruznak tényleg valami hihetelen erős kisugárzása van , bár nem az a klasszikus értelemben vett szépség. Sok férfi ismerősöm tartja csúnya nőnek, pedig szerintem épp az a jó benne, hogy nem az a hagyományos szépség.Nekem legalábbis tetszik, bár én nő vagyok, másképp tudom ezt értékelni.


140. Törölt felhasználó (2010-06-03 18:59.40)  
Nyilván én se rugdosnám ki az ágyamból, de azért más kategória. Legalábbis nálam. A Vicky Cristina...-ban ott voltak mind a ketten, és nálam egyértelműen a dán-lengyel félvér szépség nyert. Bár némely jeleneteknél szándékosan volt lepukkanva egy kicsit Cruz.



139. Az utolso szamuráj (2010-06-03 18:19.32) aaaaa - (válasz Törölt felhasználó 133. hozzászólására)
Azért Cruz nőies,sőt neki legalább van kisugárzása.
Pfeiffer gyönyörű,ritka szép az arca,az alakja,hát...nah.


138. Wynona (2010-06-03 18:13.57) aaaaa
Scarlett Johansson nekem is tetszik.


1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó fórumok

Véleményeksomliv, 2020-06-07 23:04167 hsz
KeresemCsillag872, 2010-03-08 17:366 hsz
Kérdések téma megnyitása0 hsz
 
 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk