Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Lorax - HBO, 08:16 |
A Föld után - HBO2, 08:16 |
Junior - Moziverzum, 08:55 |
Babe: Kismalac a nagyvárosban - RTL Három, 09:30 |
Szellemíró - Filmbox Premium, 09:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
David Suchet (78) |
The Rock (52) |
Christine Baranski (72) |
Vincent Tong (44) |
Elliot Goldenthal (70) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Deadpool 2. |
Leighton Meester |
2019-06-17 12:43.29 |
Jason Statham - A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső |
2019-06-17 06:57.41 |
80. Harry Potter és a bölcsek köve (2001)
Ezt is el lehetne intézni annyival, hogy a könyvet jobban szeretem, de akkor lássunk még három-négy mondatot :DD Annak idején nagy hajcihőt kerekítettek a könyvsorozat első részének megfilmesítése körül, annak rendje és módja szerint meg is mozgatta az akkor már nem alacsony számú rajongói tábort. Érdekes, hogy az inflációs listán, a nyolc HP film közül, csak az első fért be az első százba, még a szeptológiát (filmben oktológiát) záró Halál ereklyéi 2 is csak a 120. helyre elég. Véleményem szerint, nem az első rész a sorozat legerősebb darabja, így most ezt ejtem ki. (Jut eszembe, játszhatok egyáltalán? :O Lehet nem is esek bele a "tagság egy bizonyos részébe" :DD) |
2019-06-16 22:04.04 |
97. Indiana Jones és a végzet temploma (1984)
Az első rész mai napig egyik kedvencem (ezen a listán is sokkal előkelőbb helyről rajtolt), ez viszont felvonultatta számomra a Indy filmek két legidegesítőbb mellékszereplőjét: Kate Capshaw és Jonathan Ke Quan előadásában, ki velük innen :DD |
2019-06-10 19:45.35 |
Lásd az ingyen mellékelt példákat. |
2019-06-10 19:42.45 |
Szevasz!
Ebben van ilyen jelenet: https://www.filmkatalogus.hu/A-kenyszer--f38902 [link] |
2019-06-10 19:19.53 |
Bambit bannolták (nem is egyszer), tán HEKTHORt is (ő lehet csak megunta), bezzeg a hal meg bede szenvedése már hónapok óta zavartalanul folyik, ki tudja mennyi különböző nicknéven... |
2019-06-10 19:04.58 |
Persze, egyértelműen :DD |
2019-06-10 18:07.38 |
15000. hozzászólás, köszönöm szépen :DD
Bocs, régen sokat játszottuk ezt itt néhányan, mára majdnem egyedül maradtam azok közül, de tartom a hagyományt :DD Vissza a játékotokhoz :) |
2019-06-03 21:30.01 |
A misszió, ha jól tévedek :DD |
2019-06-03 12:04.49 |
A katona |
2019-06-01 10:34.44 |
Mi az a pápa? :O
Pope Francis? Nem ismerem az előadót, de belehallgatok később :) |
2019-05-31 07:25.34 |
Ej, pont én szórtam ki :DD Azt is szeretem, de annyira meglepett egy Quo Vadis Top5be kerülése, hogy meg kellett próbálnom megnyeretni vele. Egyik kedvenc könyvélményem, mert életem első nagy szerelme (bizony, a férfiak is emlékezhetnek az elsőre :DD) ajánlotta :) Az ugyanúgy nem jött össze, mint most a győzelem...
Jó játék volt, jöhet a következő :DD |
2019-05-30 19:46.04 |
10. A púpos /1959/
Csak azért, mert megtörtént, amit el se hittem, Top5be került az a film, amit még a legelején kinéztem :O Akár még nyerhet is :DD |
2019-05-30 17:57.13 |
Már nem merek szavazni :DD |
2019-05-28 19:23.29 |
Valóban :) Az a bizonyos +1 elvonzotta a tekintetem alul és majdnem nem vettem észre:
85. Az ifjú Viktória királynő /2009/ Nem annyira rossz, csak az zavart, hogy ez tényleg az ifjú királynő volt, pályafutásának legeleje. Jó, hozta amit a címe is ígért, de egy picit beljebb merészkedhettek volna, így ő esik ki most :DD |
2019-05-28 14:18.17 |
Pl. én már vagy ötször kiejtettem volna a Ben Hurt, minden alkalommal azt látom meg elsőnek :DD |
2019-05-28 14:16.26 |
Igen, ez korábban is előfordult már. Talán az lehet az oka, hogy a nagy filmeket többen vagy jobban ismerjük és odavonzza a tekintetünket a cím :) Olyat meg nem akarunk kiszavazni, ami nincs meg az emlékeinkben :DD Kíváncsi vagyok, ki marad a végére :) |
2019-05-28 12:42.07 |
47. Cyrano de Bergerac /1990/
Sokan, sokféleképpen elmesélték már ezt a történetet. Nem állítom, hogy ez a legjobb feldolgozás, megtették azt mások előttem, de ha érv, hogy meg lehet unni - a listán maradtak közül, ezt már sikerült. |
2019-05-28 06:17.04 |
08. Háború és béke /1956/
Ez igen monumentális, s állítólag eredetileg még hosszabb lett volna. Erős közepesnek tartom, a színészi játék egészen biztosan annyi (kevés a kivétel), s a körítés se sokkal jobb, helyenként még untam is... Az alapmű persze itt is más lapra tartozik :) |
2019-05-28 06:01.28 |
Az csak egy rosszul bevezetett poén gyenge folytatása volt :)
Smittyféle magyarázós: amikor írtad a tulipánokat, hirtelen az első és legszembetűnőbb közös vonása a két filmnek az volt, hogy franciák, ezért írtam, hogy nem is a tulipánon van a hangsúly, hanem azért szórtam ki őket, mert franciák. Régi "versenyző" vagyok ebben a játék sorozatban, így tudom, hogy mindig voltak olyanok, akik valamely érthetetlen ellenszenv alapján, direkt ejtették ki pl mások kedvenceit, mire persze a "bosszú" sem maradhatott el. Ezért írtam, a "bosszútól" "tartva", hogy az USAnka filmek a kedvenceim és az olasz filmeket utálom, hátha valaki ezek mentén óhajtana válaszul kiszavazni filmeket. :) Korábban is éltem ezzel a megtévesztő, kicsit fordított pszichológiával, csak akkoriban még jobban pörgött a játék és volt is foganatja, mert hatalmas sértődések estek meg :DD Örömmel tapasztalom, hogy ebből már nem sok maradt, még ha alapvetően meg is kellett fogyatkozzunk ehhez :) |
2019-05-27 19:03.39 |
80. Elizabeth: Az aranykor /2007/
Az első Elizabeth film nekem jobban tetszett, akkor ez távozhat. Ej, pedig Cate Blanchett az egyik kedvencem :) |
2019-05-27 18:48.29 |
Viccen kívül, kimondottan szeretem a virágokat és a tulipános motívumokat is :)
Amúgy is, nem a tulipánon van a hangsúly, kimondottan a francúz filmekre utazom :DD Utóirat: a kedvenceim az amcsi filmek és ki nem állhatom - még egyszer -, utálom az olasz filmeket :DD |
2019-05-27 15:19.05 |
03. Királylány a feleségem /1951/
Most lehet, hogy a Scarlet Pimpernelről kéne itt írnom a szellemek miatt, de csak annyival tudom indokolni, hogy vannak még a listán is jobbak szerintem, sőt, már a kiesettek között is :) Amúgy jó film :DD |
2019-05-27 15:02.49 |
14627. Smitty (2019-05-27 10:54.20)
109. Outlaw King /2018/ Úgyhogy megint Te jössz, Csabaga :DD |
2019-05-27 14:17.19 |
105. Veszett vidék /2017/
Bevallom, ezt nem láttam végig, mert elaludtam rajta, annyira pörgött a film :DD |
2019-05-27 10:54.20 |
109. Outlaw King /2018/
Tisztességes iparos munka, se több, se kevesebb, távozhat :) |
2019-05-27 07:38.51 |
60. Szent Johanna /1999/
Az lehet, hogy Leelee Sobieskinek ez az egyik (ha nem a) legjobb filmje, de számomra így is csak egy erős közepes :) |
2019-05-26 10:01.48 |
33. Huszadik század /1976/
A kevesebb, szerintem több lett volna. Minden értelemben :) |
2019-05-26 09:34.03 |
Nosza rajta. :DD |
2019-05-26 06:04.36 |
20. A fekete tulipán /1964/
Távol áll a rossztól, de szeretek összehasonlítás alapján szavazni és Dumas regényből készült film, szerintem van jobb is a listán, legalábbis jobban szeretem a Három testőr filmeket, mint ezt :) |