Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2024-04-26
Anselm

2024-04-25
Abigail
Challengers
Emma és Eddie: A képen kívül
Exhibition: Van Gogh és Japán
Maga a pokol
Robotálmok
Spy x Family Code: White

2024-04-18
Bolero
Bonus Trip
Elszáradt füvekről
Mentawai, egy elfeledett ősi kultúra
Micimackó: Vér és méz 2.
Polgárháború
Származás
Szunnyadó vérebek
Vörös szobák

2024-04-11
Back to Black
Carte Rouge - Vörös térkép
Szellemirtók - A borzongás birodalma
Thabo és a szafari kaland
Verseny a győzelemért

További mozibemutatók

DVD / Blu-ray premierek
A Profi *A klasszikus film* *Dupla borítós kiadás és booklet* (Blu-ray)

További DVD premierek
További Blu-ray premierek

Hamarosan a TV-ben
A nagy dobás
- HBO3, 22:35
Zaklatás
- Film Café, 23:00
Gyilkos szezon
- Paramount Network, 23:00
A bosszú vérvörös keze
- Mozi+, 23:10
Phillips kapitány
- Cinemax, 23:20

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Shirley MacLaine (90)
Djimon Hounsou (60)
Glenn Morshower (65)
Cedric the Entertainer (60)
Aidan Gillen (56)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
2022-es választás
PC
Naruto (sorozat) - Most akkor sasuke buzi?xD
Kopogás a kunyhóban - Vélemények
Mire gondolsz most?

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Hóhányók aaaaa
Lucy Liu aaaaa

 

Fórum - Tavasz, Nyár, Ősz, Tél... és Tavasz - Vélemények

Ahhoz, hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz, be kell jelentkezned, vagy regisztrálnod itt!

1 2 3
85. VAL P (2023-03-27 01:24.26) aaaaa
Nem alkalmas mindenki a remetelétre. Tanítónak pedig pláne nem.
Az örök körforgásban a pozitív és negatív energiák egymás fölé kerekedhetnek, véglegesen azonban sosem oltják ki egymást. Egyesek rendíthetetlen nyugalommal masíroznak be a megismerés magánytáblás kapuján, másokat úgy kísérnek el a völgy mélyén ringó tó közepén emelkedő stégházba. Vannak, akik eleve csak turistaként időznek itt átmenetileg, a legtöbben azonban a hírét sem hallották e menedéknek.
Evilági korlátaink szükségszerűségét az önmagukban álló ajtók szimbolizálják. Figyelmeztetnek arra, hogy mindennek (alvásnak, étkezésnek, imádkozásnak, elmélkedésnek) megvan a maga helye. Képességeinktől függően közlekedhetünk rajtuk különböző tudat- és lelki állapotokba. Gúzsba kötő, többnyire civilizációs kötelmekből összegányolt korlátaink lehúzó erejét, akár ha kavics lenne egy béka derekára csomózva vagy egy kishal szájába tömve, a falak és kerítések hiánya jelképezi, s a dombtetőn mosolygó Buddha-szobor.
A váltakozó életciklusok hol élesen elkülönülnek egymástól, hol matt fényben fürödve mosódnak össze. A szilaj, konfrontálódó, csónaksüllyesztésben is ludas kakas a barátságosan ismerkedő, hízelgő és buja macskával éppúgy megtalálhatja a közös hangot, mint az újító, tevékeny kígyó a bölcsen visszahúzódó folyami teknőssel.
Ha mást nem is, remélhetőleg annyit megtanultunk Kim Ki-duk filozofikus meséjéből, hogy egyáltalán nem mindegy, ha eljön az idő, milyen okból tapasztjuk le érzékszerveinket mágikus feliratokkal.


84. Törölt felhasználó (2020-05-31 16:13.55)  
Dél-Korea Cheongson tartományában létezik egy Jusan Pond nevű hely, ahol háromszáz éves fák bukkanak ki a víz felszíne alól.

[link]
Ismerős?
Nem véletlen. Kim Ki-duk, aki szerint a helyszín mindig szerves részét képezi a történetnek, teljesen véletlenül akadt rá erre a csodára.
Ő hegyek közé álmodott egy buddhista tanmesét, de az égieknek hála, ide vetette a sors játéka.
Nem volt forgatókönyv, és nem voltak színészek sem.
Csak Kim Ki-duk volt és az ő álma.

De mintha maga a természet is a rendező kezére játszott volna, az évszakok váltakozása szemkápráztató csodával kíséri ezt a szívbe markoló tanmesét.

A nem keleti néző számára tán idegenek az utalások és az idézett szövegek, de a mondanivaló nagyon is érthető.
Érdekes, hogy Ki-duk sem lett a hazájában próféta (igen kevesen nézik a filmjeit), de ahogy ő fogalmazott, jobban örül annak, ha kisebb, de értő közönség látja a munkáit, semmint ha széles körben értetlenkednek rajta.

Láttam, mást is foglalkoztatott a fal nélküli ajtó jelentése.
Olvastam egy blogban, hogy ez a szakrális és a profán közötti törékeny
határvonalra tesz utalást.
Ahogyan az oly gyakran felbukkanó kígyó pedig az averziót (a buddhista tanok szerint a három méreg egyike) szimbolizálja.
De ugyanilyen jelkép az évszakok váltakozása is.

Egymást követi tavasz, nyár, ősz, tél, egy gyermekből felnőtt lesz, az új tavasz beköszönte pedig elhozza a felismerést: az ember minden intés és jó szándék ellenére újra meg újra belelép ugyanabba a folyóba.

Aki nem szimpatizál a keleti látásmóddal, az ne tegyen erőszakot magán ezzel a filmmel.

Én viszont Kim Ki-duk szavaival zárnám soraimat.
Amikor megkérdezték tőle, hogy áll -e még az aprócska szentély a tavon, ő azt felelte:
Nem, lebontottuk.
De remélem, hogy, miután megnézték a filmet, tovább él az emberek emlékezetében.






83. Chris Co (2015-10-25 01:42.57) aaaaa - (válasz KicsiRéka 82. hozzászólására)
...És úgy mutatja be, hogy akik nem jártasak a témában, azok nem sok eséllyel fognak bármit is érteni a filmből (kommersz filmekben például nem tulajdonítanak szútra szövegeknek vagy szakrális dolgoknak jelentéseket). Különböző stílusjegyeket tartalmaz, szimbólumokat, motívumokat, utalásokat. Kim Ki-Dukot korunk egyik legismertebb távol-keleti művészfilmrendezőjének vélem, a Tavasz, Nyár mozit pedig (a leírtak végett is) egyik legművészibb művészfilmes alkotásának.:)


82. KicsiRéka (2015-10-18 22:57.49) aaaaa
Ez nem művészfilm, hanem a négy árja igazság megfilmesítve, történetbe foglalva.


81. Mütyürke (2014-09-22 16:06.21) aaaaa - (válasz Mozsika 80. hozzászólására)
"Bennem egy kérdés mocorog csak: Mi a szerepe az ajtóknak?"
Talán ,mint az ablaknak :

Károlyi Amy

Ablak

Az ablak fontos.
A van-nal, nincs-csel
kapcsol össze, a bent-tel, kint-tel.
Pár millió fényévet enged
besugározni a padlóra,
mintha a sugár végcélja volna,
hogy hozzád jusson -
Gondold meg, kéz,
ki az ablakot csukod,
tárod,
milyen kozmikus mozdulat,
mellyel a mindenséget kirekeszted,
bebocsátod.


80. Mozsika (2013-11-21 21:52.40) aaaaa
Varázslatos!

Mi is az a művészfilm? Olyan nehéz behatárolni. Szerzői alkotások alkategóriája. Valami egyediséget felvonultató,kompromisszumot nem tűrő úttörő filmalkotás. Talán valami ilyesmivel tudnám körülírni a körülírhatatlant.

Kim Ki-Duk ezzel a filmjével egy olyan mesés világot tárt elénk, amelynek harmóniájáról csak álmodni merünk mi, városi emberkék. Ebből a dél-koreai csodából egyszerűen árad a nyugalom. Vagy tényleg árad? Hát első ránézésre talán igen...

Már a film címe is árulkodik a keretes szerkezetről, mely olyan mesésen kelti a katarzist a nézőben, hogy a gyönyör könnyei ellepi arcukat. A filmet nagyon jól fel tudjuk bontani 4 vagy inkább 5 részre (bár a másik tavasz csak a befejező képsor volt), nekem talán kedvencem a film eleji tavasz volt, mely egy gyönyörű példabeszéd volt a tanításról és a tapasztalatról.

Mire megyünk, ha azt mondjuk ne csináld? Mennyivel hatásosabb volt a bölcs szerzetes, aki követ rakott fia hátára, hogy megmutassa neki, mit éreztek azok a nyomorult élőlények, akik hátukon nagy darab kővel élték utolsó perceiket. A választ
egy nagy sírásban találtuk meg. És milyen roppant gyönyörű, hogy a film végén ismét látunk egy békát.. kővel a teste mögött.

De az idő telik... a fiúból férfi lesz. Megismeri a szerelmet, szexet, elmegy otthonról, megismeri a gyűlölet, harag, bosszú ízét. Egy körképet kapunk arról a dologról, amit mi földi halandók életnek nevezünk. Lehet élni harmóniában a természettel mindentől távol egy víz közepén, de az ember főleg ha fiatal is elvágyódik onnan. Hogy tapasztalatot
szerezzen, hogy megtalálja az élet célját, értelmét. És mindezt másfél órába belesűríteni... maga a művészet!

Kim Ki-Duk filmje kevés párbeszéddel, festői képekkel, és életszagú történettel telitűzdelt filmje ajánlott darab mindenkinek, aki hiszi, hogy a film nem csak lövöldözésből és nevettetésből állhat. Bennem egy kérdés mocorog csak: Mi a szerepe az ajtóknak?


79. Lector (2013-07-21 09:04.59)  
Majdnem mindenhol max csillag.
Érdekes,hogy mennyire látszik egy film Művészi értéke a véleményezők hozzászólásaiból ...is.
Nem láttam még.
De elgondolkodtatóan sokan 5 csillagozták.
Megnézem.Bizonyosan.


78. Gyorkos (2013-07-21 08:58.15) aaaaa
Nézzétek meg, érdemes!

[link]

Ez a film igazi befejezése. Így kerek a történet (9:40-től):
[xith1] Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring {part 7/7}
[link]

Nagyon szomorú ez a film. Rávilágít a lét értelmetlenségére és hiábavalóságára.


77. BenceFaterYoO (2013-03-07 01:19.39) aaaaa
Kiváló film. Az egész olyan, mint egy tipikus buddhista tanítás filmre vetítve, mert hogy az is.
Valóban szépek a képek, hozzá kell tenni, hogy egy gyönyörű, nyugalmat árasztó helyen játszódik a történet. Akár csak egy reggeli tanításban, rendkívül jók és élesek a párhuzamok és a motívumok, amikből le lehet vonni az egyszerű de hasznos következtetéseket. Mindenki dönthet arról, hogy milyen módon tapasztal, de egy biztos, a tetteinknek vállalnunk kell a következményét.
Így, vagy úgy, de a dualitás senkit nem kerül el, még a remetelakban élő szerzetest sem...! A léleknek szüksége van a "jó" és a "rossz" megtapasztalására is, hiszen nincsenek egymás nélkül, és természetesen a kettő közötti részben töltjük a legtöbb időt. Visszatérve a filmre, nyilván valóan nem ajánlom bárkinek, de akinek tettszene, az úgyis meg fogja nézni.


76. Whyteangel (2012-07-04 16:44.09) aaaaa
Az Idő és a Bin-Jip Lopakodó lelkek után egy újabb Kim Ki-Duk filmre volt szükségem. Nem csalódtam most sem, ha elegem van a sablonos történetekből, akkor az ő filmjei felé fordulok, mert ő nem a megszokottat mutatja, nem állt be a tömegbe.
Bevallom őszintén, hogy a fent említett két film jobban tetszett, mint ez, többször megállítottam, ide mentem-oda mentem, néha kicsit untam is. Amikor véget ért, ültem a fotelban és néztem magam elé, hogy "ez mi volt?". Valami okból kifolyólag nem is osztályoztam itt a katalóguson, csak ma, másfél héttel a megtekintés után.
Letaglózott, hogy miután befejeztem a filmet, ürességet éreztem, átfutott az agyamon, hogy talán másik filmet kellett volna választanom, talán nincs elég élettapasztalatom, hogy megértsem.
Aztán ahogy telt-múlt az idő azt vettem észre, hogy megint a filmen gondolkodom, más filmeket nézve, beugrottak jelenetek, asszociáltam a Tavasz, Nyár, Ősz, Tél... és Tavaszra.
Pár év múlva újra megnézem, mert érzem, hogy ez egy olyan film, ami a kor előrehaladtával mindig más és más jelentéssel bír.


75. Sötétszív (2011-07-18 12:22.06) aaaaa
Kim Ki-Duk filmje nem tartozik a könnyen emészthető mozik közé. Lassú, kevés párbeszédű, ugyanakkor viszont lenyűgöző film. Nekem ebben a filmben az operatöri munka tetszett: egyszerűen hihetetlen, hogy milyen zseniálisak a képek. A lassúsága miatt lesznek olyanok, akik kikapcsolják a DVD-t, de aki megnézi, az egy fantasztikus filmet kap. Ritka kincs, meg kell becsülni!


74. Vagyokakivagyok93 (2011-07-18 11:23.18) aaaaa
Most néztem meg a filmet..egyszerűen fantasztikus, komolyan. Különleges módon mutatja be az élet kikerülhetetlen pillanatait, cselekményeit: a gyerekkor örömeit, a szerelmet, a vágyat, a tehetetlen dühöt, a megbékélést, stb. Tökéletes helyszín, tökéletes cím. Tényleg érdemes annak megnéznie, aki egy kis lelkizésre, vagy egy kis gondolkodásra vágyik. Ez a film tökéletes erre. Többek lehetünk általa. :)


73. Trogi (2010-08-02 20:10.40) aaaaa
Annó 2007-ben láttam kolléganőmmel a Tabán moziban.

1xűen csúcs. Gyönyörű és megható is. Gond nélkül felkerült a kedvenc külföldi filmjeim listáján az első 10-be.

Akciófilm kedvelők ne nézzék meg, kirázza őket a hideg. Hasonlóképp ellenjavallt a horrorrajongóknak is. :)


72. Variocsana (2010-03-25 10:55.49) aaaaa
Fura, de nekem a letöltött film befejezése az eredetin extraként szerepelt -pedig jobban illett a filmhez-, és bár a szinkronokat egész jól válogatták össze, az eredeti itt is jobb, és a letöltött feliratozása is jobban tetszett, mint a gyárin... a megfogalmazás ott valahogy árnyaltabb, néhol többértelműbb volt.


71. Vackos (2009-11-27 18:40.38) aaaaa
Nagyon szép,főleg az első tavasz!


70. Krisz papa (2009-07-05 19:03.10) aaaaa
1178. Ezen csodálkoztam igazán. Általában azok a sokatmondó művészfilmek, amelyeket nem a Plaza mozikban nyomnak, nincsenek kellően megbecsülve. Talán van valami esély arra, hogy az emberek nem csak a manipulatív, giccses, fárasztóan unalmas hálivúdi filmeket hajszolják csak, hanem rámennek az értékre! Természetesen nem a minőséget írtam, mert az álomgyárból is jönnek ki minőségi alkotások, de az nem biztos, hogy (legalábbis számomra) értékesek.


69. Krisz papa (2009-07-05 18:51.30) aaaaa - (válasz Mangilla 68. hozzászólására)
Igen tudom! Olvastam az adatlapot, és csodálkoztam is rajta, mert eddig abba a hitben éltem, hogy ez a film volt az első rendezése, mintha így reklámozták volna akkoriban! Az Íjj volt még, amit meg akartam nézni, de sajnos nem jutottam el odáig!


68. Mangilla (2009-07-05 18:31.21) aaaaa - (válasz Krisz papa 67. hozzászólására)
Van a rendezőnek egy korábbi verziója is erre a témára, a Sziget (Seom - http://www.filmkatalogus.hu/A-sziget--f12348 ) - én ugyan még nem láttam, de belepillantva jónak tűnik, bár fele ilyen hangulatosnak...


67. Krisz papa (2009-07-05 01:03.48) aaaaa
Első tanács a film megnézése elött! Ne fáradtan, éjszaka állj neki, mert nagy lesz az esély rá, hogy elalszol. Persze nem azért, mert unalmas, inkább nagyon nyugodt hangvételű film, melyre, ha 100%-ig tud az ember koncentrálni, akkor érezni lehet az apró feszültségeket, érzelmi megnyilvánulásokat. Tetszik, hogy az évszakok változásait, jellemzőit átvetítik az ember életének, mint érzelmi, mint fejletségi szakaszaira. A tavasz, az élet, tapasztalatszerzés kezdete, okulással párosítva, hogy minden tettünknek megvannak a maguk következményei, ha nem is érzékeljük, vagy tapasztaljuk, de vannak. Nyáron jön a szerelem, könnyedség, lazaság, a szabályok kezdenek eltünni, legalábbis így gondoljuk! Érdekes, hogy a szenvedélyt, a tulajdonlás szinonímájaként azonosította, valahol igaza van. Gondoljunk bele, miről szól a szerelem, a kapcsolat? "az én barátnőm, feleségem, pasim, férjem vagy", "hozzám tartozól, az enyém vagy, miért nem velem törődsz?", féltékenység, idegeskedés, állandó feszültség, halál! Röviden, és tömören. Nagyon jól boncolgatja azt az egyértelmű tényt, hogy a megfelelő harmónikus élethez nincs szükség kapcsolatra, egyszerűen csak bizonyos törvények alapján kell élnünk, odafigyelnünk egymásra, és megteremteni a lelki egyensúlyt. Lehet, hogy egy kicsit unalmasnak hangzik, de végül is kinek van jobb élete? Ősz, komorodik a természet, kezdenek a következmények valóságá vállni, el kell fogadni az elkerülhetetlent, megvilágosodás, megnyugvás, halál. Tél, a tisztaság, a meditáció, az önmagunk megismerésének a hónapja, főleg azért, mert télen nincs mit csinálni, mindenhol a világban ez az időszak a pihenésé, a történet mesélésé, a feltöltődésé! Persze az örök körforgás, az újáéledés évszaka, újból jön a tavasz. Felejthetetlen alkotás, nagy szerencsém volt, hogy megismertem, a Bin Jip-lopakodó lelkek-nek köszönhető (TOP10-es film), hisz úgy reklámozták, hogy a T, NY, Ő, T... és T rendezőjének az új filmje, így látnom kellett ezt is!


66. Inconnue (2008-11-09 08:55.31) aaaaa
Részemről a három csillag lett volna reális, de már rájöttem, hogy én a Kim-Ki-duk filmeknél a szándékot, és még inkább az emberi alapproblémák felvetését pontozom, nem a megvalósítást. Mivel érdemes filmnek tartom, felsorolnám, mi az, ami zavar a filmben: modoros, erőlködő, izzadtságszagú, szájbarágós, emiatt sematikus, sablonos, valójában nem az életről beszél, hanem elég rendesen sterilizál. Számomra zavaró a több dramaturgiai és párbeszédhiba, de még inkább a mulasztás, elszalasztott lehetőség. Valahogy sosem tud igazán méltó és kifejező lenni a felvetett alapkérdésekhez. A Samsara -gyengéi ellenére is- ebben sokkal jobb. Állandóan az a benyomásom, hogy egy, a világ emberi alapproblémáira és alapkérdéseire érzékeny ember ügyetlenkedik, dadog. Attól sem állok távol, hogy azt mondjam, itt bizony valószínű korai magsérüléssel van dolgunk. De úgy látom: a rendező (akárhány éves is a filmjeinél éppen) most még túl fiatal az általa felvetett kérdések és következményeik integrálásához. A lényeget nem értheti, amíg nem élt nehéz éveket, hogy klasszikus megfogalmazást parafrazáljak. Egyébként részemről rendkívül tiszteletre méltó, amikkel és ahogyan (a filmjeiben) küzd.


65. Andro (2008-07-09 12:48.17) aaaaa - (válasz Variocsana 64. hozzászólására)
Jó ez igaz, néha kissé elszalad velem a ló. ^^


64. Variocsana (2008-07-09 12:45.58) aaaaa - (válasz Andro 63. hozzászólására)
Amint lesz rá időm és meg is szerzem, elolvasom.
De nem Szaud-Arábia az egyetlen iszlám ország, és már lentebb is idéztem, hogy helytől függően változik az iszlám értelmezése és betartása.
Mindazonáltal igazad van.


63. Andro (2008-07-09 08:47.43) aaaaa - (válasz Variocsana 62. hozzászólására)
Olvastam önéletrajzi könyveket, többek között Bin Laden egyik sógornőjétől is a Királyság Titkai címűt, amiben részletesen beszámol a Szaud-Arábiában ma is létező női elnyomásról. Ajánlom figyelmedbe.


62. Variocsana (2008-07-09 08:04.35) aaaaa - (válasz Andro 61. hozzászólására)
Igazad van, de biztos hogy tapasztaljuk?
Inkább csak sulykolják belénk -és szerintem nem véletlenül egy bizonyos másik oldal...
Függetlenül ettől, biztos, hogy ez az oldala is létezik, de nem lenne rossz bemutatni a többi oldalát is.


61. Andro (2008-07-08 20:52.48) aaaaa - (válasz Variocsana 60. hozzászólására)
Én csak azt mondtam, mit lehet ma tapasztalni mint iszlám vallás.


60. Variocsana (2008-07-08 18:18.14) aaaaa - (válasz Andro 59. hozzászólására)
Ezt a www.magyariszlam.hu oldalon találtam:
"Az Iszlámban Allah után a nő az, mely a hívő férfi számára a tisztelet és megbecsülés kedvezményezettje. A vallási előírások sok esetben szöges ellentétben állnak egyes országok helyi hagyományaival, az Iszlámtól távoli kultúrákban teljes értelmezési káoszt okoz. Egy vallási törvény sem tesz különbséget a férfi és nő jogai között, nem alázza meg a nőt és nem helyezi a férfit a nő, mint használati tárgy pozíciójába. Ha ez a jelenség mégis előfordul, akkor ez nem vallási alapon létezik"
Szerintem Mohamed ugyanúgy nem tehet arról, hogy mivé torzították a tanításág az idők folyamán, hogy Jézus vagy Buddha sem. És tegyük hozzá, sehol sem tudná elnyomni egy politikai, állami vagy vallási vezetés az embereket az ostoba tömeg nélkül.


59. Andro (2008-07-08 12:52.22) aaaaa - (válasz Variocsana 52. hozzászólására)
ja az iszlámban ezrét nincsenek gondolom a nőknek jogaik. ezért járnak olyan lepelben és ezért nem beszélhetnek férfival és nem nézhetnek férfira a férjükön, apjukon, fivérükön kívül.


58. Andro (2008-07-08 12:51.11) aaaaa - (válasz Variocsana 52. hozzászólására)
Ez a konfuciunizmus lényege. Nem maga a vallás lényege, csak rosszúl fogalmaztam.



57. Variocsana (2008-07-08 12:27.48) aaaaa - (válasz Mangilla 55. hozzászólására)
Szerintem egyáltalán nem egyenlő a kettő.
Aki passzív, az nem feltétlen nyugodt, sőt, lehet, hogy idegességében leblokkol. És passzivitás a cserbenhagyás is.
A nyugalom pedig állapot szerintem, mozgó, állandó lét a jelenben. Mint a tai chi vagy egy folyó sodrása.
De az biztos, hogy a nyugati "boldogság" és a keleti boldogság fogalma teljesen más...


56. Variocsana (2008-07-08 12:25.24) aaaaa
Az biztos... lásd a Krisztusi "ne ölj" parancsot mennyire betartották a keresztes háborúk, inkvizíció, eretnek-üldözés, boszorkány-égetés, nácik szöktetése, stb. közben...


1 2 3

Kapcsolódó fórumok

VéleményekVAL P, 2023-03-27 01:2485 hsz
KeresemPurusa, 2012-09-14 20:305 hsz
Kérdések téma megnyitása0 hsz
 
Tavasz, Nyár, Ősz, Tél... és Tavasz adatlap
Eredeti cím: Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom
Évszám: 2003
Rendezte: Kim Ki-Duk
Szereplők: Yeong-su Oh, Kim Ki-Duk, Young-min Kim, Jae-kyeong Seo, Yeo-jin Ha...

További információk

Szereplők fórumai
- Kim Ki-Duk - Vélemények


 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk