Legrosszabb filmek, amiket eddig láttam:
10. A király nevében
9. Mamut
8. Az orvlövész
7. Halálos iramban 4
6. majdnem az összes Vin Diesel film, de az xXx kiemelten
5. Vas
4. Bazi nagy film
3. Eragon
2. Alkonyat (mindegyik)
1. Kárhozottak királynője (A zenéktől eltekintve egy nagy rakás híg f*s)
Legjobbak:
10. Hetedik
9. David Gale élete
8. Hét élet
7. Elrabolva (1)
6. Félelem és reszketés Las Vegasban
5. Amerikai szépség
4. Django elszabadul
3. Harcosok klubja
2. Blöff
1. Jurassic Park (1!!) Két okból a Jurassic Park 1 a kedvenc filmem, ha valaki nem értené:
1. Szép emlékek fűznek hozzá, és akárhányszor megnézem, az emlékek miatt mindig egy jó érzés fut végig rajtam. (Igazából elég csak a zenét meghallanom)
2. Az akkori technikával élethűbb effekteket csináltak, mint némelyik mai film
3. A hangeffektek zseniálisak |